Anyám a hűtőszekrényben babrált, amikor beléptem az ajtón. Megálltam előtte, készen arra, hogy el meséljem neki a csókról és Árminról.- Igen, fura hangot ad ki, és csöpög - magyarázta a szerelőnek a telefonba. - De most élesebben szól a hang.
Levettem a hátizsákom és bementem a szobámba. Levettem a kabátomat, a szobámban tökéletes tisztaság uralkodott. Túlságosan is.
Ki mentem a konyhába a házimmal, hogy neki kezdjek tanulni.
Anyára néztem, izgatott voltam, hogy el mesélem neki Ármint.
- Akkor holnap jön megszerelni? Remek! - mondta.
- Szia, anya. Holnap jön a szerelő?
- Fity fenét! Hétfőn fog jönni. Zsémbes vagyok, nagyon Zsémbes. - mondta és bele rúgott a hütőbe. - Utálom az életem! - Azzal kiviharzott a konyhából.
Borzasztó, hogy mikor az ember elújságolna az ember a legszebb élményét annak, aki a legközelebb áll hozzánk, közli utálja az életét.
Másnap szombat reggel meglepődtem mikor Márkot pillantottam meg, ahogy anyámmal beszélget. Fura mód kicsit hiányzott nekem. De nem akartam ezt a tudtára adni, azonban mikor hozzájuk mentem volna elém állt Kiara a maga gonosz vigyorával.
- Lám, lám...a kis lúzer felbukkan.
- Befagyott a Pokol, Kiara? - kérdeztem vigyorogva.
- Most biztos el vagy szállva magadtól, mert azt hiszed Árminnak jelentesz valamit. Ami nem igaz. Hidd el én ismerem őt - hajolt felém. - Te is csak egy éjszakai kapcsolat lennél neki. És valljuk be az ilyen srácok, mint Márk és Ármin nem olyan lányokra buknak, mint amilyen te vagy. - Ezzel otthagyott. Beharaptam az alsó ajkamba és anyuékhoz sétáltam.
- Sziasztok - köszöntem nekik kedvesen. Azonban Márk kerülte a tekintetem.
- Márkkal épp azt beszéljük, hogy mi lenne ha elmennétek ma este moziba.
- Nem jó - vágtam rá hirtelen. Anyám kérdőn felvonta a szemöldökét. - Meg ígértem Kingának, hogy elmegyek megnézni, ahogy lovagol.
- Oh, tényleg - mosolyodott el anyám kedvesen. - Mesélte, hogy kezdtek összebarátkozni. Beugrok kávéért neked is hozok, drágám.
- Lett egy barátnőd? Az az okoskodó, szőkeség? - érdeklődött Márk zavartan. - Kiarával is barátkozhattál volna.
- Kiara és én nem vagyunk egy súlyban agyilag, de Kingával igen..
- Gonosz vagy.
- Csak őszinte.
- Anyáddal is őszinte voltál mikor kamuztál és el lógták az apádhoz - gonoszan vigyorgott.
- Te már jobb vagy ebben igazad van.
- Van fogalmad róla, hogy anyádnak ezzel a csellekedettel mit okoztál?
- És bárki az én érzéseimmel? - kérdeztem zsémbesen.
- A te érzéseiddel?! Önző vagy, Bogi! Először az a bajod, hogy anyád nem akar egyedül lenni, megkeresed apádat, aki dobot téged. Érted? Dobott, letagadott.
- Mindenkinek lehet esélyt adni.
- Jah, igazad van - bólintott. - De anyádnak esélyt sem adtál, hogy megeméssze, hogy te a tökéletes apukádat keresed.
- Szeretem anyámat.
- Hát... Bogi, nem úgy tűnik. Nem úgy tűnik.
- Mit tudsz te a szerelemről? - támadtam rá dühösen. - Csak megjátszod az érzelmeket.
- Fogalmad sincs mit érzek!
- Akkor mond el, halljuk! Várom te tökéletesség minta képe - gúnyolodtam.
De Márk nem mondott semmit, csak állt ott mélyen a szemembe nézett, lehajtotta a fejét.
- Tudod, mindig is szerettelek. Most is - mondta, majd elsétált. Anya akkor lépett ki a kávézóból kávés poharakkal a kezében.
ESTÁS LEYENDO
Életem anyával (Befejezett)
RomanceAz amerikai kisváros kedvesen különc hőseivel együtt élhetjük át a temperamentumos, vonzóan fiatal mama, Brigitte és 16 éves lánya, Bogi kalandos mindennapjait. Brigitte egy szállodában dolgozik. Kiderül, hogy Bogit felvették a Carolinába, egy elegá...