Meglepetéstől köpni nyelni nem tudtam. Hiszen Ármin itt van az ajtónk előtt egy nagy dobozzal a karjában. És, mint mindig szívdöglesztő volt.- Szia - mondja halkan.
- Szia. Mit keresel itt? - szegeztem neki a kérdést, közben az úttestet figyeltem, amit Ármin is észre vett.
- Vársz valakit?
- Öhm, a barátaimmal elmegyek pizzázni - feleltem. Ármin halkan felkuncogott.
- De neked nincsenek is barátaid Márkon kívül, akivel most videó chateoni tudsz
- Ha ezért jöttél el is mehetnél - mondtam morcosan.
Ármin felsóhajtot. - Bocsánatot akartam kérni, amiért bunkó voltam veled. Csak tudod ez a hajtás, lassan egyetemet kell nézni..
- Ezt megértem - dünyögtem, mert én is ideges voltam az egyetem miatt, hogy sikerülni fog-e a felvételim abba az egyetemre. De ezt akkor sem tartottam mentségnek.
- Szóval arra gondoltam, hogy elmehetnénk most valahova együtt. És ezt neked hoztam - hadarta a kezembe nyomva a nagy dobozt. Meglepődtem fogalmam sem volt mi lehet benne, és ami furcsa volt nem is érdekelt.
- Most nem jó, jönnek a barátaim.
Ármin felkacagott. - Nem kell hazudnod, Bogi, nincs is barátaid.
- De lettek - motyogom. Kezdtem sértve érezni magam.
- Valóban jutt időd barátkozni könyv olvasás, s tánc mellett?
- Ha sértegetni akarsz inkább menj el.
- Csak nem hiszem el, hogy ennyire kiléptél a kis világodból.
Ekkor érkezett meg Szilárd a tesómmal, és a barátaival. Le lassított a házunk előtt, dudált egyett, mintha nem látná, hogy kint állok.
Ármin megdöbbent. - Te Szilárdal lógsz? - kérdezte elképedve. Megvontam a vállam.
- A tesóm barátja és az enyém is.
- Azt ugye tudod, hogy nem mész innen sehova! - mondta jeges hangon. - Át öltözöl, mert ebben olyan vagy, mint egy nagymama.
Végig néztem magamon, leraktam a Földre a dobozt.
- Szakítottál velem, Ármin. És elmegyek a barátaimmal.
- Van valami baj? - kérdezte hirtelen mellettem a tesóm Szilárd hangon.
- Semmi nincs. Csak a barátnőm nem megy veletek.
- Nem vagyok a barátnőd - mondom. - Szakítottál velem elfelejtetted? - kérdeztem rezignáltan, kezdtem bepöcenni.
- Ha így van, gyere Bogi - nyújtotta felém a karját, ekkor lépett ki az ajtón anyum.
- Mi a fene folyik itt? Ármin? - anyám hangja egy fokkal élesebb lett. - Nahát! Mit keresel itt? - kérdezte.
Ármin azonban nem válaszolt, el köszönt és elment.
Még kicsit utána néztem, anyám sóhajtva nyújtotta felém a táskámat, és becipelte a dobozt.
A kocsiban csak kifelé néztem és hallgattam a többieket. Ekkor Mel hirtelen felém fordult.
- Szóval ez a srác a pasid? - érdeklődött mosolyogva. Nem tudtam eldönteni, hogy ost szurkálni akar, vagy tényleg negakar ismerni.
- Ex pasim - motyogtam. Mel cuppogni kezdett.
Ezzel le is zártam a dolgot, azonban Mel egyáltalán nem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem anyával (Befejezett)
RomanceAz amerikai kisváros kedvesen különc hőseivel együtt élhetjük át a temperamentumos, vonzóan fiatal mama, Brigitte és 16 éves lánya, Bogi kalandos mindennapjait. Brigitte egy szállodában dolgozik. Kiderül, hogy Bogit felvették a Carolinába, egy elegá...