1486 - 1490

60 11 0
                                    

အပိုင်း ( 1486 ) ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ ငါက သန်မာတယ်။

ရင်ဖုန်းနှင့် အခြားသူများကို အေးစက်စက်ဖြင့်ကြည့်ရင်း လုမင် လှောင်ပြုံး တစ်ချက်ပြုံးလိုက်သည်။ သူ လျစ်လျူရှုစွာ ပြောလိုက်၏။
"ရွှီလုံက ငါ့ကိုသတ်ချင်တာကြောင့် ငါ သူ့ကို သတ်လိုက်ရတာ၊ ဘာလဲ... ငါက သူ့ကို မတုံ့ပြန်ဘဲ မသတ်ရဘူးလား"

လုမင်၏ စကားသံသံကြောင့် တစ်နေရာလုံး တိတ်ဆိတ်သွားသည်။

"တိတ်စမ်း၊ ရွှီလုံနဲ့ မင်းကြားမှာ ဘာပြဿနာမှ မရှိဖူးဘူး။ ငါက ဘာဖြစ်လို့ မင်းကိုသတ်ဖို့ ကြိုးစားရမှာလဲ။ ရယ်စရာကောင်းလိုက်တာ"
ရင်ဖုန်းက ချက်ချင်း ထအော်သည်။

"ငါမင်းကို မေးလို့လား"
လုမင်က လှောင်ပြောင်သရော်ဟန်ဖြင့် ရင်ဖုန်းကိုကြည့်လိုက်သည်။ သူက အဓိကအချက်ကို ချက်ချင်း ဖမ်းဆုပ်လိုက်၏။

ရင်ဖုန်း၏ အမူအရာက အနည်းငယ်ပြောင်းလဲသွားပြီးနောက် လှောင်ပြောင်ပြောဆိုလိုက်သည်။
"လုမင်၊ ရွှီလုံက သေသွားပြီလေ။ သက်သေမရှိဘဲ မင်း ဘာပဲပြောပြော ဘယ်သူမှယုံမှာမဟုတ်ဘူး။ ဒါပေမဲ့ လက်ရှိ အမှန်တရားကတော့ မင်းဟာ ရွီလုံကိုသတ်ခဲ့တယ်။ ဒီအမှန်တရားက ပြောင်းလဲသွားမှာ မဟုတ်ဘူး။ မင်း အပြစ်ပေးခံရလိမ့်မယ်"

"ရင်ဖုန်း၊ ဘာဖြစ်လို့ ဒီလောက်တောင် စိတ်လှုပ်ရှားနေရတာလဲ။ မင်းက  အမှန်တရားကို သိပ်သိချင်ရင် ငါပြောပြမယ်"
လုမင်က ရင်ဖုန်းကို တည်ငြိမ်စွာကြည့်ရင်း ပြောလိုက်သည်။
"အဲဒီတုန်းက မစ်ရှင်မှာ အစွမ်းထက်ရန်သူနဲ့ ရင်ဆိုင်ရပြီး သွမ့်ရန်၊ ဖူရှင်းနဲ့ ကျန့်ခုန်းတို့အားလုံး သတ်ခံခဲ့ရတယ်။ ရွှီလုံကိုလည်း အဲဒီရန်သူက ထိန်းချုပ်သွားခဲ့တာ၊ တစ်ဖက်လူရဲ့ ထိန်းချုပ်မှုအောက်မှာ ရွှီလုံက ငါ့ကိုသတ်ဖို့ ကြိုးစားလာတာကြောင့် ငါ သူ့ကို သတ်လိုက်ရတာပဲ"

လုမင်က မစ်ရှင်၏ အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို အတိုချုံးရှင်းပြလိုက်၏။

"တော်စမ်း၊ ငါသိ‌သလောက်ဆိုရင် သွမ့်ရန်နဲ့ ဖူရှင်းရဲ့ ကျင့်ကြံခြင်းအခြေခံက တတိယအဆင့် သိုင်းအုပ်ချုပ်သူနယ်ပယ်မှာ ရှိတယ်။ ရွှီလုံရဲ့ ကျင့်ကြံခြင်းအခြေခံက စတုတ္ထအဆင့် သိုင်းအုပ်ချုပ်သူနယ်ပယ်ပဲ။ သူတို့တောင်မှ အစွမ်းထက်ရန်သူရဲ့လက်မှာ သေခဲ့ရတယ်၊ ဒါပေမဲ့ မင်းလို လူရိုင်းကျွန်းက ပုရွက်ဆိတ်ကတော့ အခုထိ အသက်ရှင်နေသေးတယ်ပေါ့။ ရယ်စရာကောင်းလိုက်တာ၊ မင်းက ငါတို့အားလုံးကို ငတုံးတွေလို့ ထင်လို့လား"
ရင်ဖုန်း လှောင်ပြောင်လိုက်သည်။

ထာ၀ရနဂါး တန်ခိုးရှင် ( လုမင် ) Book 2 (  ch 986 -   )ခွင့်ပြုချက်ရပြီးWhere stories live. Discover now