13.Bölüm - Önizleme-

73 8 6
                                    

*******************

Derya Hastanenin hemşire odasında bakmaya başlamıştı Çağla bebeğe. Kimse bunu sorun etmiyordu, çünkü hastanede herkes Elif ve Kenan'ı tanıyor ve seviyordu. Elif neredeyse 5 dakikada bir gelip kontrol etse de bir yandan da hastalarla ilgilenmek zorunda kalıyordu. Ve son gelen hastanın da damar yolunu açmakta oldukça zorlanmıştı.

Yeniden hemşire odasına geri döndüğünde koltuklar boştu. Korkusu zaten hat safhada olan Elif ne yapacağını bilememişti ilk saniyelerde ama sonrasında soluğu hemen kocasının yanında almıştı.

*******************

"Tamam mı Mehmet amca , ilaçları aksatmak yok" dedi Kenan bu gün bu kaçıncı hastasıydı, sayamamıştı bile. Elif kapıyı bile tıklatmadan hızla dalmıştı içeriye.Ağlamaktan konuşamıyordu. Kenan Elif'i öyle gördüğünde içeride bir hasta olduğunu unutmuştu bir anda.

"Elif? hayatım ne oldu?" dedi Kenan telaşla.

"Kenan, Çağla yok!" dedi Elif ağlaması devam ederken.

"Ne demek yok?" dedi Kenan duyduklarını anlamlandırmaya çalışırken.

"Yok işte!" dedi Elif. "O kadın almış, her şeyini almış, yok hiçbir yerde !" dedi Elif hıçkırıklar içindeydi. Kenan hızla yazmış olduğu reçeteyi hastaya uzatıp hasta odadan çıkarkem onlar da çıkmıştı..

Korkusu kalbinde sıkışmaya neden olsa da güçlü durmak zorunda olduğunun farkındaydı Kenan. Hiçbir zaman yıkılma lüksü olmamıştı. "Tamam, bulacağız. Merak etme" dedi Elif'e moral vermek isterken.

Hastanenin güvenlikçisine durumu anlattıklarında o da onları kırmamıştı, bir süre her kameraya tek tek bakıyorlardı. Biraz ileri aldığında elinde bebekle hastaneden çıkan ve kasabaya doğru yol alan bir Derya karşılıyordu onları.

"Kaçırmış! Çocuğumuzu kaçırmış!" dedi Elif. O kadar çok ağlıyordu ki Kenan kendini tutmak için bakışlarını ondan kaçırmak zorunda kalıyordu.

Jandarmalar gelmiş, hepsinin ifadeleri alınmıştı. "Ne yapacaksınız şimdi?" dedi Kenan. Jandarma komutanı sakince Cevap vermişti Kenan'a. "Biz kızınızı bulacağız. Ancak sizden istediğim bir şey var."

"Nedir?"

"Çocuğunuz olduğunu anlıyorum, onu aramak, bulmak istemenizi de. Ama özellikle bu gibi durumlarda. Çocuğunuzu kaçıran kişi ile temas kurmanız, onu tedirginleştirip hata yapmasına sebebiyet verebilir. O hata da sizin çocuğunuzun canına mal olabilir.

" Ekibim kasabanın dört bir yanına dağılacak, ve çocuğunuzu bulacağız. Bizden haber bekleyin, size haber vereceğiz."

*******************

Elif ve Kenan içleri kan ağlayarak konağın yolunu tutmuştu. Kenana kalsa ayaklarında derman kalmayana kadar yürür, gördüğü her insana kızını görüp görmediklerini sorardı, ama jandarma komutanının da dediğini yapmak zorundaydı. Tek bir hatası,kızının canına mal olabilirdi..

Elif bir yanında feryat figan ağlarken o öylece oturuyordu, hiçbir şey söylemeden, ağlamadan, hiçbir şey yapamadan öylece oturuyordu. Ve bu öyle ağırına gidiyordu ki. Hiç bir işe yaramıyor olmak, kızını kurtaramıyor olmak.."

*******************

"Cemilem, tamam mı? bak tamam dimi, her istediğin burda.

" Tamam, tamam" dedi Cemile evlerine giden sokağı dönerlerken görmüşlerdi etraftaki herkese soru soran jandarma erlerini.

"Komutanım hayırdır?" dedi Veysel ona doğru gelen ere bakıp.

"Bu kadını gördünüz mü?" dedi er onlara bir fotoğraf gösterirken.

"Ben biliyom bu kadını, hastanede çalışıyo ya bu kadın" dedi Cemile. "Yani bir muhabbetimiz olmadı ama "

"Bugün, özellikle son bir kaç saat içerisinde gördünüz mü kendisini?"

"Yok görmedim"

"Niye arıyorsunuz ki siz bu kadını komutanım? "

"Bebek kaçırma." dedi er sakince.

"İsminizi alabilir miyim?" dedi sakince.

"Neden ki ?" dedi Veysel anlamayarak.

"Kontrol amaçlı" dedi görevli er.

"Veysel. Veysel Kaya." dedi Veysel. Jandarma Erinin bakışları Veyseli bulduğunda Veysel hafiften tedirgin olmaya başlamıştı bile.

"Kaya mı dediniz ?" dedi jandarma eri emin olmak için.

"Evet Kaya." dedi Veysel sakinliğini korurken.

"Tamam, teşekkürler." dedi Jandarma eri yanlarından ayrılırken. Veysel dakikalardır cebinde titremekte olan telefonu açıp kulağına götürdü..

"Ne var amcaoğlu zır zır" dedi Veysel Taner'i terslerken.

"Belediye başkanı geldi şimdi, kasabada bebek kaçırılmış"

"Hee, jandarma soruyo herkese." dedi Veysel sıkıntılı bir ifadeyle.

"Çağla. Veysel kadın, Çağlayı kaçırmış "

Tek Bölümlük VeyKen HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin