12.Bölüm "Baba Olmak"

120 14 27
                                    

Herkese yeniden merhaba. Başımızı nereye çevirsek pis ruhlu insanlara çarpıyoruz. Bugün sizin için eğlenceli bir bölüm yazmak istedim. İnşallah siz de okur, beğenirsiniz. Çünkü insanların eğlenmeye ihtiyacı var, gülmeye ihtiyacı var. Yeterince ağlanacak şey var hayatta ...

O malum küslüğü hiç olmamış sayarak başlıyoruz bölümümüze.

12.Bölüm

Pazar tezgahları kurulmuş, satıcılar ellerindeki malları satmak için birbirlerinin ardı sıra bağırıp duruyordu. Cemile gördüğü tezgahlardan birinin önünde durup domatesleri tek tek elleriyle seçiyordu.

"Cemilee." dedi Elif oradan gitmek ister gibi. Cemile bıkkınca yerinde doğrulup Elif'e döndü.

"Ya eltim, sen az sakin olsana . Bir şey olmaz. Koca koca adamlar, ne olacak?"

"Onlara bir şey olmaz da, ya beceremezlerse?"

"Bizim, Veyselle ikimizin yani. 2 tane çocuğumuz var. Veysel idmanlıdır yani. Sen merak etme. Ya şöyle etrafına bakın, iki sosyalleş. Son izin günlerinin tadını çıkar. Bak, benim cimcime alıştı çoktan." dedi önlerinden koşan Yağmura bakarken. "Yağmur! çok uzaklaşma!" diye seslendiğinde Yağmur ipek gibi sesiyle karşılık vermişti. "Tamam anne!"

"Becerirler değil mi ?"

"Becerirler, becerirler."

*******************

"Hahahahahah!" dedi Veysel kahkahasına engel olamayarak.

"Ne gülüyorsun oğlum ya, gel de yardım et. Çok biliyosun her şeyi." dedi Kenan burnundan soluyordu.

"Sen nasıl doktorsun ya, çocuk öyle mi tutulur?" dedi Veysel bir yandan kıs kıs gülerken. "Gel amcam sen, bu baban beceremiyor hiçbir şey"

"Alışacak ama zamanla. Kız babası olmak öyle kolay değil" dedi kucağındaki çocuğu pışpışlarken. Çok geçmeden Çağla mayışmay başlamış ve uyuyakalmıştı.

"Bak da öğren. Feyz al kardeşinden. Çocuk böyle uyutulur işte." dedi Veysel gururlu bir edayla. Çağlayı beşiğe koyar koymaz yeniden ağlamaya başlamıştı.

"Ne oldu süper baba? konuşuyordun biraz önce, hava atıyordun." dedi Kenan kardeşine yandan bakış atarken. "Şeyden o" dedi Veysel bebeği tekrar kucaklarken "Tam dalmamıştı uykuya ondan"

"hıhı, ondandır kesin" dedi Kenan göz devirerek. "Aşkım, sen bu amcana sahip çık, ben de sana mamanı hazırlayayım." dedi kardeşine iğneleyici bir bakış atarken.

"Espri yapası tuttu senin bu babanın, bakma bu bu kadar espri yapan bir tip değildir." dedi Veysel abisi mutfağa girerken.

"Aman diyim ha, mama yapıcam diye evi yakma!"

*******************

"Anne! bunu çağlaya alabilir miyim?" dedi Yağmur elinde çıngırağa benzeyen bir oyuncakla yanlarına gelirken . "Al tabi kızım" dedi Cemile gülerek.

Elif Yağmur'a dönüp gülümsedi. "Çok güzel bir hediye bu. Çağla çok sevecek bu hediyeni."

"Gerçekten sever mi yenge?" dedi Yağmur hevesle.

"Sever tabii, bu aralar ses çıkaran her şeye aşırı meraklı."

"Eltim daha dur ya, çocuğun 40 ı çıkmadı." dedi Cemile gülerek. "Daha yeni başlıyorsunuz"

*******************

"Piiii! bu ne ? sen ne koydun bunun içine?" dedi Veysel yüzünü ekşiterek.

"Bana çok teşekkür edeceksin amcacım, bu ne olduğu belirsiz şeyi sana yedirmediğim için" dedi Veysel yeğenine. Çağla meraklı bakışlarla amcası ve babasını izliyordu.

Tek Bölümlük VeyKen HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin