11.Bölüm - Dua Kapısı

290 17 25
                                    

Arkadaşlar öncelikle o izlediğimiz saçma sapan bölümden sonra o aptallara inat olaraktan kendi versiyonumu yazmaya karar verdim. İnşallah seversiniz.

Ağılda kasabanın gücel sorunu olan hacker problemini çözmek için bir araya gelseler de Veysel hiç oralı bile değildi. Şu an düşüneceği, dertleneceği bambaşka şeyler vardı. Cebinde çalan telefonu bile tanerin ona seslenmesiyle fark edebilmişti. Yavaş hareketlerle açtı telefonu.

"Söyle Cemile'm" dedi solgun solgun.

"Kenan abi her şeyi öğrendi. Kapattı kendini odaya , bir çare bulmaya çalışıyor kendince. "

"Ne diyon ya ?" dedi Veysel şaşkınca. İçine sıcak bir kor düşmüştü sanki, kim bilir ne haldeydi abisi.

Hiçbir şey söylemeden kalktı oturduğu yerden. Taner ve Ramazan'ın sorularını da yanıtsız bırakmıştı, zaten onları duymamıştı bile.. Onun yerine hızla evin yolunu tutmuştu.

Eve geldiğinde içindeki sıkışma daha da çoğalmış olsa da derin bir nefes alarak deva etti. Hızla merdivenleri çıktı. Gördüğü ilk manzara Elif'in Cemilenin kollarında ağlıyor oluşuydu.

"Ben bebeğimi aldırmam Cemile! Öldürmem onu!" diyordu feyat figan.

Veysel yavaşca abisinin odasına yöneldi ve kapıyı tıklattı.

"Rahat bırakın beni!" dedi abisi bağırarak. Ama Veysel bunu umursamayıp içeri girmişti. "Abi" dedi sakince.

"Beni rahat bırak Veysel" dedi Kenan sert bir şekilde. Kitaplara gömülmüş, görmüyordu bile onu. "Çok işim var " dedi kitapların içine gömülmüşken.

Veysel bir şey demeden masanın diğer yanındaki sandalyeye oturdu. Bir süre sessizce bekledi abisini. Sonra yavaşca başladı söze.

"Ben Seni Anlıyom abi" dedi Veysel. Kenan kardeşine ters ters baktı, onu kimse anlayamazdı. Elif'i ikna etmişlerdi bebeği doğurma konusunda. Elif ölecekti..

"Bu Patates makinesi olayı için ankaraya gittiydim hani?" dedi Veysel birden Kenan ters ters bakışlarını kaldırdı. Ne anlatıyordu şimdi ona , bunca sıkıntısının arasında. Bir an terslemek istese de susup dinledi.

"Orda bir kadın gördüm, bebek patikleri satıyodu kendi halinde. Almadım. Sonra koştu peşimden geldi. " Al oğlum bi patik" dedi. "Yok teyze" dedim. Benim çocuğum var ama büyüktür, olmaz bunlar ona" dedim. Al oğlum sen, lazım olur dedi. bir çift pembe patiği koydu elime. " dedi Veysel o anları yeniden yaşarmış gibi. "Almadım, gönderdim kadını. "

"Sonra, o günün akşamı Cemile otel odasında görüntülü konuşurken söyledi bana. " Ben hamileyim Veysel " dedi. İçime ateş düştü benim. Sevindim sevinmesine , ama sabah gördüğüm o kadın geldi aklıma. Sabah vardım gittim kadını gördüğüm yere , ama yoktu orda. Aradım taradım , bulamadım kadını ellerim bomboş döndüm kasabaya. Ben kasabaya geldiğimde herşey için çok geçti. Bebeğin öldü dediler." dedi gözlerinden damlayan yaşı silerken.

"Yağmur.." dedi sonra buruk bir gülümsemeyle. "Doktorlar bize sizin bebeniz olmaz demişti biliyon mu abi?" dedi Veysel. Ama bak şimdi dünyalar güzeli bir kızım var.

"Yani demem o ki abi" dedi abisinin kendisine baktığını gördüğünde devam etti. "Evladın olmaz dedilerdi bana. Rabbim 2 evlat verdi bana. İki tane sağlıklı evlat verdi kucağıma."

"Ben inanıyom biliyon mu? Rabbim görecek dualarınızı, şimdi pek öyle gelmiyor sana , biliyom ben. İçinde bir ateş harlanıp duruyo. " Ne diyo bu bana?" diyon içinden. Ama hissediyom ben. Allah dualarınızı görecek, yeğenim sağlıkla gelecek, Annesinin kucagında, pespembe kundağın içinde girecek bu eve." dedi . Kenan içinde tutamıyordu acısını hıçkırıkları havaya savrulurken kendini tutmaya çalışıyor, Elif sesini duymasın istiyordu.

Tek Bölümlük VeyKen HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin