"Talih"

198 32 233
                                    


Arkadaşlar yorumlarınızı büyük bir heyecanla okuyorum. Uzun uzun yorumlar yazarsanız sevinirim. Alttaki açıklamamı okumadan geçmeyin.

Bölüm şarkımız; Göksel - Baksana Talihe 🧚🏻‍♀️

Medyadaki güzellikler peki... Bölümle tam uydu, kim yaptıysa ellerine sağlık.. 💜

"Merhaba, özellikle aradığınız bir şey var mı? " (SAHAF 1. BÖLÜM) 🦋
"Özellikle aradığınız bir şey var mı? " (Kızıl Goncalar 22. Bölüm) 🦋

Böyle bir paralelin gelmesi çok hoş oldu. Sizinle de paylaşmak istedim :') 🦋✨💜

.🦋

Zeynep'ten uzak durma kararımın üzerinden ve onu ağlarken öylece bırakıp gitmemden 3 gün geçmişti. Zeynep'ten sürekli kaçıyordum.

Tam tersine dönmüştü ama tek bir fark vardı. Zeynep benden kaçarken ben onu kovalıyordum fakat Zeynep beni kovalamıyordu.

Aksine umrunda değilmiş gibi davranıyordu. Sanırım o gün onu ciddi anlamda kırmıştım.

Yanaklarımı şişirerek okula doğru yürürken düşüncelerimi susturamıyordum. Verdiğim tepki fazlaydı belki ama böyle olması gerekiyordu. İç sesimle sürekli bir savaş halindeydim. Pişman olmaya başlamıştım. Ama bu durumu nasıl düzelteceğimi bilemiyordum.

Pişman olmuştum çünkü ne yaparsam yapayım ondan uzak kalamıyordum. Zeynep ile illa ki bir yerde denk geliyorduk çünkü ve o kırgın bakışlarını üzerimde hissedince vicdanım yerden yere vuruyordu kendini.

Düşünceli bir şekilde önüme bakarak yürürken başımı kaldırdığımda çoktan okula geldiğimi anladım. Bizimkilerle her zamanki oturduğumuz çardağa doğru yürüdüm. Bizimkilerin yanında Zeynep'i göremeyince tek kaşımı kaldırdım.

"Hoşgeldin." dedi Kerem. Başımla onu onaylarcasına konuştuğumda hafifçe eğildim ve konuştum.

"Zeynep daha gelmemiş?" dedim merakla. Eda bizi duydu ve konuştu.

"Senin haberin yok mu? Zeynep bir kaç gün gelemeyecekmiş. " kaşlarımı kaldırdım merakla. Kalbim hızlı atmaya başlamıştı. Çantamdan suyumu alarak şişenin kapağını açtım.

"Neden? " diye sordum ve suyu içmeye başladım. Osman alayla bana bakarak konuştu.

"Okulu değiştirecekmiş. " içtiğim su boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Kerem eliyle sırtıma vururken nefesimi düzenledim ve Osman'a baktım.

"Şaka oğlum şaka. Sahafçıda işler birikmiş onlarla ilgileniyor kız. " sinirli bir şekilde Osman'a bakarken konu dağılmıştı Işık'ın selamıyla.

Işık neşeli neşeli bir şeyler anlatırken aklım Zeynep'te kalmıştı. Fethi amca ne olursa olsun Zeynep'in okuldan geri kalmasını istemezdi diye düşünüyordum.

Bizimkiler okul ziliyle beraber ayaklanıp okula doğru yürürken Kerem beni dürttü.

"Hadi oğlum derse geç kalıyoruz. " içimden hiç derse girmek gelmese de aklıma gelen fikirle gülümsedim. Kerem ne ayak dercesine bana baktığında önemsiz der gibi kafa salladım.

Bugün okuldaki tüm derslere girecek ve Zeynep için not tutacaktım.

Sınıfa girdiğimizde gözlerim hemen kapanmaya başladığında dik durarak başımı salladım. Bugün uyumak yoktu, bugün not alacaktım.

Ders edebiyattı ve Burcu hoca gelmişti. Eda bize yaklaşarak konuştu.

"Bi ara şu Kemal ve Burcu mevzusunu konuşalım. Çok boşladık. " onaylarcasına başımı salladığımda Burcu hoca dersi tahtada anlatmaya başladığı an defterimi çantamdan çıkararak not almaya başladım. Burcu hoca ne yazıyorsa harfi harfine en güzel yazımla geçiriyordum.

SAHAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin