"Aşk Sarhoşu"

187 29 150
                                    

Mina ve Mert'in o kadar güzel fotoğrafları elimize geçti ki efenim değerlendirmeden olmaz diyerekten koydum. Paralel evrende Zeynep ve Sinan diyelim 🧚🏻‍♀️✨

Sinan'ın üvey annesinin ismi geçiyor muydu dizide, geçiyorsa da ismini hatırlayamadım kendim buldum bi' ad. Mazur görün beni lütfen ✨

. 🦋

"Sinan, ellerine ne oldu? Yara bere içinde. Kaşın da patlamış. " okula gelir gelmez direkt Işık'ın sorgularıyla karşılaşmıştım. Ama o kadar hevesim yoktu ki cevap vermeye, suskunluğumu korudum.

"Yalnız da değilmiş. Yandakçısı da varmış." diyerek bize doğru yaklaşan Kerem'i gören Eda söylemişti. Allah'tan daha Zeynep gelmemişti.

"Kime sataştınız lan gene? Hadi sataştınız ben neciyim burada ben niye çağrılmıyorum kardeşim? Alındım, gücendim." Osman trip atarak bize bakarken Eda tek kaşını kaldırıp bize bakmıştı. Kerem dayanamayıp ötmeye başladı.

"Sevgilim valla benlik bir durum değil. Sinan, Arda'yı dövdü bende kardeşimi koruyayım dedim. " hepsi bana şaşkınlıkla bakarken Eda konuştu.

"Arda'yı niye dövüyorsun oğlum sen?!" başımı yere eğmiştim. Eda'dan utanmıştım nedensizce.

"Zeyneple mi alakalı?" diye sesi titreyerek konuştu Işık. Eda ne diyeceğini bilemez halde bakarken konuştum.

"Kızı rahatsız ediyordu. Bunu gördüm. Ben de korumak için dövdüm işte. " omuz silktim. Eda alnına vurdu.

"Ya siz manyak mısınız? Ya şikayetçi olursa? " derin bir nefes aldım.

"Olursa olsun. Merak etme Keremlik bir durum yok. " Eda kaşlarını çatarak baktı.

"Sinan, çık şu triplerden. Biz arkadaşız. Ben seni de düşünüyorum tabii ki. " Kerem kaşını çatarak baktı.

"Anca beraber kanca beraber demişler. Beraber yaptık, sonucuna da beraber katlanacağız. " Işık derin bir nefes aldı.

"Zeynep için değer mi Sinan? Kız senden kaçıyor. Ama insanoğlu işte. Seni seveni görmez seni görmezden gelenin peşine düşer." dolan gözlerini silerken ona bakarak konuştum.

"Zeynep için değer. Kalbim böyle söylüyor Işık. Ben sana o gün de söyledim. Sana arkadaşlıktan başka hiçbir duygu besleyemem." Işık daha fazla kendini tutamadan ağlamaya gittiğinde derin bir nefes aldım.

"Zeynep geliyor. " Osman dağılan havayı toparlamak için elini cebine atıp Zeynep'e doğru yürümeye başladı.

"Fındık?" Zeynep Osman'ın önünden hızla geçerken benim önümde durdu. Derin bir nefes aldı.

"Arda'ya ne yaptın? " gözlerimin içine içine bakıyordu. Gerçekten gözlerimin içine bakma sebebinin Arda mı olması gerekiyordu?

"Ne yapmışım?" diye sordum. Eda, Zeynep'in kolundan tutarak konuştu.

"Zeynep, sakin ol. " Zeynep kolunu çekti.

"Bir de soruyor musun pişkince? Çocuğun yüzü gözü yer değiştirmiş resmen. " omuz silktim.

"Neden Sinan? Neden yaptın?" ellerimi pantolonun cebine soktum. Gözlerime bakıyordu direkt. Ellerim terlemeye başlamıştı. Belki de gözlerime baktığı ilk andı ve bu an da özel olamıyordu maalesef.

"Canım istediği için yaptım. " dedim gözlerine bakarak. Zeynep bana alayla baktı.

"Neden beni takip ettin dün o zaman? " diye sordu. Ne? Nasıl?

SAHAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin