Bölümde adı geçen Makas Eller filmini izlemeyenler varsa ilk fırsatta koşup izlesin.Bölüme eşlik eden şarkımız; Rafet El Roman - Seni Seviyorum ♥
Ay koyduğum fotoğrafı Zeynep ile hayal eder misiniz? 🥹
. 🦋
Tedirginlikle bizimkileri beklerken bir yandan da bacağımı sallayarak Sinan'ı bekliyordum. Acaba doğru mu yapıyoruz yanlış mı diye diye beynimi kemiriyordum resmen. Sinan'ın evine yakın olan sahilde adeta bizimkilerle mesken tuttuğumuz o çardakta bekliyordum. Uzaktan Eda'yı görünce heyecanım yeniden filizlendi.
“Evet gençler niye buraya toparlandık haberi olan var mı?” diyerek yanıma yaklaştı Eda. Bana bakarak konuştu.
“Sinan burada toplanmamız için herkese mesaj atmış. ” diye ekledi. Bakışlarımı kaçırarak kahküllerimi düzelttim ve yorum yapmadım. Kerem de Eda'nın peşinden geldiğinde aralarındaki soğukluk yine gözden kaçmıyordu.
Bugün Sinan ile birlikte herşeyi söylemeye karar vermiştik arkadaşlarımıza ve ben aşırı gergindim. Dizlerim titriyordu resmen ve Sinan hala ortalıkta yoktu.
“Neden toplandık?” Işık bize doğru ilerleyerek konuştu. Eda ve Kerem bilmiyorum dercesine omuz silkti.
“Sinan paşam neden bizi çağırdı? ” dedi yanımıza gelerek aldığı biraları dağıtırken Osman. Bana da ayrıca meyve suyu almıştı. Minnetle gülümseyerek uzattığı meyve suyunu alıp teşekkür ederek açıp içmeye başladım. Heyecandan hararet basmıştı bedenimi.
Sonunda Sinan görünürken herkesin odağı Sinan'a dönmüştü. Osman gülerek konuştu.
“Hayırdır kardeşim akşam akşam bizi rüyanda mı gördün? Neymiş bu önemli olan konu? ” Sinan gülerek yerine oturdu ve bana bakarak göz kırptı. Eda'nın uzattığı birayı almayıp hepimizin gözlerine bakarak konuşmaya başladı.
“Bizim Zeyneple size söyleyeceklerimiz var. ” Herkesin bakışı aynı zamanda bana da dönerken ben hala bunu söylemekte kararlı mıydım emin değildim.
Sinan elimden tutarak beni yanına oturttu nazikçe ve konuşmaya devam etti.
“Biz Zeynep ile sevgiliyiz. ” Osman hemen lafa atladı.
“Ben biliyordum zaten. Yine de tebrik ederim kardeşim. ” Osman kıkırdayarak gülümserken Eda bana kızgınlıkla bakarak söylendi.
“Hadi bu öküz.. ” Sinan'ı göstererek konuşmaya devam etti. “Ama sen, aşk olsun Zeynep. Evet aptal değildik aranızda bir şey vardı ama bana gelip söyleyebilirdin.. Çok gücendim. ” Eda'ya yaklaşarak konuştum.
“Eda, yapma böyle.. ” dedim ve sarıldım ona sözlerime devam ederken. “Ben, yani yanlış anlarsınız diye düşündüm. Belki soğursunuz benden diye... ” Eda omzuma hafifçe vurdu.
“Saçmalama, ne soğuması? ” Kerem, Sinan'ın omzuna dostça vurarak konuştu.
“Tebrik ederim kardeşim. Ama Zeynep'i üzme, he üzersen karşında beni bulursun. ” dedi bana göz kırparak. Osman da hemen atıldı. “Beni de tabii ki. Zeynep bizim kız kardeşimiz. ” dedi gülümseyerek. Onlara gülümsedim. Yorum yapmayan tek kişi Işık'dı ve bu beni istemsizce tedirgin ediyordu. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
“İnsan her toprakta çiçek açamıyor bazen işte... ” iç çekerek Sinan'a baktığında Sinan bana bakarak gülümsedi ve konuştu.
“Açtırdığım çiçek sağ olsun... ” gülümsemesiyle bende ona gülümsedim ve ister istemez Işık'a böyle karşılık vermesine mutlu olmuştum. Işık kendini düzeltip bana dönerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHAF
Teen FictionDağılan kafamı dağıtmak için ansızın bir sahafçıya girdim. Eski plakların cızırtılı sesini duydum. Biraz sonra Sezen Aksu'nun sesi plaktan yükselmeye başladı. "İster güneş ol yak beni yağmurum ol ağlat beni... " Ve o an dışarıdaki güneşin ışığı dük...