Bölüm şarkımız Barış Manço - Bal Böceği ✨ yaptığı shoplar için @ssytn_36'ya çok teşekkür ederiiimmm 💜🌸. 🦋
Halamla gece boyu köşe kapmaca oynadıktan sonra ertesi gün erkenden uyandım. Tüm gece beni Sinan ile ilgili sıkıştırmak için fırsat kollamış ama başarılı olamamıştı. Halam bana kıyamamış o da uyanmıştı ve güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.
"Günaydın halacım." halam gülümseyerek konuştu.
"Günaydın güzelim. İyi uyuyabildin mi? " halamın diğer arkadaşları memleketlerine gitmişti ve bu bizim için büyük bir şans olmuştu.
"Uyudum halacım uyudum merak etme. Sen otur ben çayı getireyim. " dedim. Halam sofraya oturdu bende mutfağa gidip çaydanlığı alıp geldim.
Halam ekmeğin üzerine annemin yanıma halam için koyduğu çilek reçelinden sürüp bana verdi.
"Al bakalım halacım. " gülümsedim.
"Hala ben zaten yiyorum evde, sen de ye. " dedim. Gülümsedi.
"Olsun, sen büyüme çağındasın daha. Ben de yiyorum bak. " bir süre sessizce geçen kahvaltımızda sonunda ağzındaki baklayı çıkarıvermişti halam çayını karıştırarak.
"Şu dün ki çocuk, bizi takip eden çocuk değil miydi? " o gün sinemaya gittiğimizde ben fark etmiştim. Halam benim gerildiğimi görünce mecburen o da görmüştü Sinan'ı.
"Evet o. " dedim gözlerimi kaçırarak.
"Dün de takip etmiyordu seni herhalde? " diyerek güldü halam.
"Yok hala, o aslında iyi biri. " dedim gülerek. Halam imayla bana baktığında kaşlarımı kaldırdım.
"Ne? " diye sordum.
"Tamam iyi biri de yakışıklı da biraz sanki? " diyerek omuz attı halam bana. Yüzüm kızarmıştı hemen. Anlamını veremediğim bir heyecan sarmıştı yine bedenimi.
"Hala, deme şöyle. Biz arkadaşız. Ayrıca benim en temel amacımı sende biliyorsun. " diye çayımdan bir yudum aldım.
"Biliyorum tabii ki halacım ama bu yaşlarda böyle küçük hoşlantılar gayet doğal. Birinden etkilenmen, hoşlanman... Onun senden hoşlanması... " halam son sözünü imayla söylerken kızarıklığım iyice artmıştı.
"Öyle de sen yanlış anlamışsın. Sinan öyle bir şey hissetmiyor. Hem... " diyerek yüzüm düşmüştü istemsizce.
"Hem ne? " diye cevapladı halam beni.
"Hem Işık onu seviyor. Olmaz yani. " dedim ona bakarak. Halam derin bir nefes aldı.
"Ama Sinan'ın da gönlü sende Zeynep. Bazen senin sevdiğin seni sevmez. Başkasını sever. " diyerek dalıp gitmişti. Memleketteki Arif efendi gelmişti aklına.
"Yok hala, arkadaşız biz. " derin bir nefes aldım ve kahvaltıma devam ettim. Kolumdaki saate baktığımda ağzımdaki zeytin çekirdeğini bırakıp konuştum.
"Halacım geç kalıyorum ben. Hadi görüşürüz. " halamı öptükten sonra halam babama söyleniyordu çalıştırıyor beni diye. Ama ben memnundum.
Halamla vedalaşıp evden çıktım. Otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Bugün hava bahardan kalmış gibi sıcacık ve güzeldi. Havayı güzel bulan insanlar da kendilerini sokağa atmışlardı.
Bugün Fethi amcayla biraz da Matematik çalışacaktık. Tarihtende hoca araştırma ödevi verdiği için sahafçıdaki tarih kitaplarını karıştırıp ödevimi yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHAF
Fiksi RemajaDağılan kafamı dağıtmak için ansızın bir sahafçıya girdim. Eski plakların cızırtılı sesini duydum. Biraz sonra Sezen Aksu'nun sesi plaktan yükselmeye başladı. "İster güneş ol yak beni yağmurum ol ağlat beni... " Ve o an dışarıdaki güneşin ışığı dük...