Bölüm şarkımız; Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni 😽
Medya Sinan'ın Zeynep'e yaptığı tacımızın bir örneği 💫
. 🦋
Osman cebinden çıkardığı fındıkları avcumuzun içine koyduktan sonra oturdu ve bize bakarak konuştu.
“Evet gençler, Tarih sınavı birazdan. Ne yapacağız? ” Kerem ve Sinan omuz silkerken Eda başını kaşıyarak konuştu.
“Ben biraz çalıştım dün gece. Yaparız ya yapılmayacak gibi değil. ” Kerem tek kaşını kaldırıp ona baktı.
“Sacide hocanın sınavlarına daha önce hiç girmedin sanki? Detayında detayını soruyor kadın. Hayır bizi geçirmeyince eline ne geçiyor bizimle ne derdi var anlamış değilim. Bir Necdet iki o. ” Işık gülerek konuştu.
“Ya bence o kadar kötü bir kadın değil. Sadece oldukça idealist. ” Herkes tek kaşını kaldırmış Işık'a bakarken Işık yardım istermiş gibi bana baktı.
“Bence de. Yani eğriye eğri doğruya doğru biraz çalışmayla yapılır. ” diye çekinerek konuştum. Osman güldü.
“Tabii Zeynep ilk defa Sacide hocanın sınavıyla tanışacak. ” herkes Osmanla birlikte gülerken Sinan boğazını temizlercesine öksürdü.
“Zeynep yapar. Siz kendi kıçınızı nasıl toparlarsınız onu düşünün. ” herkes oflarken Sinan'a yaklaşıp konuştum.
“Umarım biraz da olsa göz gezdirmişsindir. Proje ödevini de teslim etmemiştin. Sınıfta kalacaksın. ” endişeyle ona baktığımda omuz silkti.
“Kalırsam da kalayım napalım. ” iç çekip konuştum.
“Olmaz öyle en azından bi' 60 alman lazım. ” Osman gülerek bize katıldı.
“Bak bak sevgilisini nasıl da koruyor Sacide hocanın gazabından. ” herkes Osman'a eşlik edercesine gülerken ben tedirgindim. Sinan tedirginliğimi görüp ellerimi tutup kısa bir öpücük kondurarak gözlerime baktı.
“Benim için endişelenme lütfen. Kendine odaklan. Senin ne kadar derslere önem verdiğini biliyorum. Üniversite sınavı için, hem de babana karşı açtığınız bu savaş için çok önemli. ” iç çektiğimde Sinan gülümseyerek bana baktı.
“Sen başarılı olacaksın Zeynep. Ve ben senin için elimden ne geliyorsa yapacağım. ” tebessüm ederek ona baktım.
“Benim için elinden ne geliyorsa yaparsın biliyorum. En azından benim için, sende sınavlara biraz çalış. ” sevimli olduğumu düşündüğüm bir gülüş kondurdum yüzüme. Sinan iç çekip güldü ve gülümsedi.
“İşte sen hayatımda olunca oluyor. Okuyup büyük bir adam olmak istiyorum artık mesela. Bu saçma dünyanın çarkına katılan bir beyaz yakalı belki de... Ne saçma geliyorsa önceki hayatımda artık onu yapmak istiyorum. Saçma sapan hayaller kuruyorum artık böyle. Artık bu dünyada bir yerim varmış gibi hissediyorum.. ” ona bakarak gülümsedim, o da gülümsememe karşılık vererek gülümsedi. Elini tutup konuştum.
“O hayalleri kurmaya alışsan iyi olur. Çünkü hayaller güzeldir ama gerçekleşince daha da güzeldir.. ” birbirimize gülümsedikten sonra çalan zille tekrar el ele tutuşarak ayağa kalktık ve hep beraber sınıfa doğru ilerledik.
Eda'nın yanındaki yerime geçtiğimde ayırmak zorunda kalmıştık ellerimizi. Hemen sıramın üzerindeki defter kitabı kaldırıp kalemlerimi hazırlayıp beklemeye başlamıştım. Aklıma annemin dualar okuduğu şeker geldiğinde kısa bir, “hih! ” sesi çıkarsam da hemen çantamdan alarak bir tane ağzıma attım. Diğer okunmuş şekerleri anlamsız bakışları altında bizimkilere dağıtıp söze girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHAF
Novela JuvenilDağılan kafamı dağıtmak için ansızın bir sahafçıya girdim. Eski plakların cızırtılı sesini duydum. Biraz sonra Sezen Aksu'nun sesi plaktan yükselmeye başladı. "İster güneş ol yak beni yağmurum ol ağlat beni... " Ve o an dışarıdaki güneşin ışığı dük...