19

320 45 43
                                    

.

.

.

Hyunjin ve Felix'in aileleri, hafta sonları bir araya gelmekten büyük keyif alırlardı. Bu defa, mangal yapma günüydü ve herkes parkta bir araya gelmişti.

Hyunjin'in babası Bay Hwang mangalın başında, her zaman olduğu gibi ciddiyetle etleri çeviriyor, Felix'in babası ise ona yardım ediyordu. Anneler ise masayı hazırlıyordular.

Hyunjin mangalın başına gelip ellerini cebine sokarak, babasına meydan okurcasına baktı.

"Baba, etleri doğru düzgün pişirebileceğinden emin misin? Geçen seferki köfteleri biraz fazla yakmıştın," dedi ukala bir tavırla.

Bay Hwang gözlerini Hyunjin'e dikti ve hafif bir gülümseme ile başını iki yana salladı.

"Eminim, oğlum. Sen hiç merak etme. Ama sen istersen bir kenara çekil de, büyükler işini yapsın."

Hyunjin omuz silkerek alaycı bir tavırla cevap verdi.

"Tabii, tabii... Büyükler işlerini yapıyor ama ben yine de dikkat edeceğim. Felix yemek konusunda çok hassas, ona en iyisini vermek zorundayız." dedi bay Leenin onu duyacağını bilerek.

Bay Lee kısa bir an ona bakmış, bir nefes çekmiş ve göz devirmişti.

Felix, Hyunjin'in bu lafı üzerine biraz kızardı. Herkesin ortasında, Hyunjin'in onu bu şekilde konuşmasına alışık değildi.

"Hyunjin, neden her zaman beni ortaya atıyorsun?" diye sordu biraz mahcup bir şekilde.

Hyunjin, Felix'in yanına geçip kolunu onun omzuna attı ve sanki dünyanın en doğal şeyiymiş gibi, "Çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın Felix, seninle ilgilenmem gerekiyor," dedi alaycı bir sesle.

Bay Lee, "Sen daha kendine bak küçük delta. Vitayla ilgilenecek bir ailesi var." dedi bıkkın sesle. Bu Hyunjinle yaptığı yüzüncü konuşmaydı neredeyse. Hep aynı konuları konuşuyordular. Lakin Hyunjin yine de Felixden vazgeçmiyordu.

Hyunjin, Bay Lee'ye dönüp biraz daha ciddi bir ses tonuyla konuştu.

"Çocuk değilim ben. Felix'e dikkat etmek benim görevim," dedi ve ardından tekrar Felix'e döndü.

"Sence değil mi çiçeğim? Yoksa yaşım küçük olduğu için sana bakamıyor muyum?"

Felix bu duruma daha da utanmış bir şekilde bakıyordu. Gözlerini yere indirip hafifçe mırıldandı. "Bana bebekmişim gibi bakıyorsun Hyunjin. Bazen senin artık bir yetişkin olduğunu düşünüyorum."

O sırada Hyunjin, Felix'i neşelendirmek için onu hafifçe dürttü.

"Hadi gel biraz eğlenelim. Ne yapalım biliyor musun? Koşu yarışı yapalım, kazanan kaybeden için dondurma ısmarlasın."

Felix gözlerini devirdi. "Yine mi Hyunjin? Zaten her seferinde sen kazanıyorsun."Hyunjin bu itiraza aldırmadan güldü.

"Olsun, bir gün belki kazanırsın. Ama o gün bugün değil tabii ki," dedi ve parmağını sallayarak, "Ben kazandığımda da en büyük dondurmayı isteyeceğim, bilirsin," dedi.

İkisi bir süre neşeli bir şekilde koşu yarışı yaparak eğlendiler, Hyunjin her zamanki gibi kazandı ve Felix bir yandan nefes nefese kalırken bir yandan da gülüyordu.

Felix kollarını birleştirip somurttu. "Hep böyle yapıyorsun. Bir deltayı nasıl geçe bilirim ki?" dedi dudak büzerek.

Hyunjin ona bakıp güldü. "Ama Felix, sen de omegaları geçersin yarışlarda. Bir deltayla uğraşmak kolay değil." dedi göğsünü kabartarak.

Felix Hyunjinin egosuna şaşırdı. "Demek öyle, Hyunjin?" dedi ve ona tek kaşını kaldırarak baktı. "O zaman görürsün sen. Bu dediğine seni pişman edeceğim!"

Hyunjin Felixin bir kez daha onunla koşacağını düşündü. "Hayır çiçeğim. Bu kadar yarış senin narin bedenin için zararlı ola bilir. Hem seni yormak istemem." dedi. Sonra ona bir sırıtışla bakıp, "Belki de günlük öpücük ihtiyacımı karşılamalıyız." dedi ve ona yaklaştı.

Lakin Felix hemen bir kaç adım geriye atmış, "Bunu beni küçümsemeden önce düşünecektin, beyefendi. Ben sizi tanımıyorum. Sinirim geçene kadar da hatırlamayacağım herhalde." dedi ve bahçede, babası olan tarafa koştu.

Hyunjin şaşkınlık ve pişmanlıkla kalmış, "AMA FELİX!" diye itiraz ederek onun peşinden gitmişti.




Merhaba! Nasıl buldunuz? 4cü merhabam!😚

Sınır 14oy.

Bu gün attığım son 4 bölümün her biri 14oy sınırını geçtiğinde yeni bölümler(birden fazla) gelecek.

Umarım eğleniyorsunuzdur! ❤️ Ben çok eğleniyorum yazarken kskskskss

💕

Edit 1: sınır doldu ama yeni bölüm yarın akşam gelecek❤️ yani 24 october

Don't dare me | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin