බලාපොරොත්තු

149 22 87
                                    

අගෝස්තු දහය ඉඳල මට සෙනසුරු අපලෙද කොහෙද...!! කෙලවෙන එකමයි වෙන්නෙ.... ඉඳල ඉඳල හංගන් හිටපු පෙනඩෝල් පෙති දෙක ලොකූට දුන්න විතරයි අහලකවත් හිටපු නැති මගෙ වසවර්ති දොස්තරය මං ඉස්සරහ.......

"මේ... මේ... එහා ඇඳේ හිටපු කොල්ලා මට දුන්නෙ රජිත්....!!! මං බිව්වෙ නෑ...!! උඹ මට බොන්න එපා කියලනෙ තියෙන්නෙ මේවා එච්චර හොඳ නෑ කියල.....!!! "


" අනේ ඇත්තද මහත්තයො , කෝ හිටපන් මට කොට්ටෙ ඇතුල බලන්න ඕනෙ...!!! බලමු ඔච්චරමද තියෙන්නෙ කියල ......!!! "


"වෙන නෑ ඉතිං ....!!! "


"ඇයි එහෙනං කොට්ටෙ හංගගන්නෙ..? දෙන්නයි කිව්වෙ ඕක මෙහාට..!!! "

මං කොට්ටෙ අල්ලගත්තත් රජිත් බලෙන්ම මගෙ කොට්ටෙ උදුරගත්ත , මෝඩ දොස්තරයට ඕන්නැති මගුලක් නෑ......!!! දෙන්න හිතෙනව ඉතිං හොම්බට හැටක්.......!!!


"වෙන බෙහෙත් නෑ ඕක ඇතුලෙ...!!! "


"මොනවද පිස්සො මේ...??? ඇයි මේ ඇපල් කවර කොට්ටෙ අස්සෙ ඔබාගෙන ඉන්නෙ ....??? "


"ඕවා මගෙ දාපන්කො ඇතුලට...!!! කවුරුත් දකී මෝඩ දොස්තරයො...!!! "


"අනේ ඇත්තටම මද්දු තාම උඹට ඔය පොඩිකාලෙ පුරුද්ද අතෑරගන්න බැරිඋනාද .....!!! "

මං කොට්ටෙ ඉල්ලල අත දික්කරගෙන ඉන්නැද්දි බූරු ලොකුවා මගෙන් එහෙම ඇහුව....!!! ඌ හේතුව දැන දැනත් එහෙම අහද්දි මට දෙන්න හිතුන උගෙත් පුක රත්වෙන්න....


"උඹ තමයි මේවට වගකියන්න ඕනෙ ලොකූ....!!! "

"ඒ මොකටද මං...??? "


"මේ... මේ... අයියයි මල්ලියි ඔය රණ්ඩුව නවත්තල මට කියනවද මොකක්ද මේ ඇපල් කවරෙ කතාව කියල ...!!!! "



"ඒක මේ බං රජිත් මල්ලි මෙහෙමයි..... මං ඉස්සර කෑම්ප් එකෙන් නිවාඩු එද්දි මූ කන්න ආස හින්ද ඇපල් ගේනව . මේකා ඇපල්වල තියෙන ඔය දැල මූණෙ දාගෙන බිත්ති දිගේ බඩගානව.....!!! "


"බිත්ති දිගේ බඩගානව...!! ඒ මොකද අයියෙ ඒ...??? "


"අර කවුද එකෙක් ඉන්නෙ බං අර මකුළු දැල් වගේ තියෙන ඇඳුමක් ඇඳන් ඉන්න එකෙක්.....!!! "


උතුරු හුළඟ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt