►One◄

2.3K 125 51
                                    

Konser için yaptığımız provaları bitirdikten sonra konserin başlamasına daha 34 dakika vardı. Giysilerimi giyip, saçlarımı yaptıktan sonra (Multideki), aşağı yemek yemeğe indim.

Scott, çoktan yemeklerini yemeğe başlamıştı. Diğer herkes de yemeklerini yerken, ben de yemeklerimin arasına meyve koyup, Scott'un yanına geçtim.

"Hey, naber Scott?" dedim. Ağzındaki kızarmış patateslerini bitirmeye çalıştı. Birazını yuttuktan sonra sonunda konuşabildi.

"Selam Ari, çok iyiyim. Sonunda hazırlanabilmişsin." dedi. Ben de tabağımdaki yemekten ağzıma koydum.

"Dünden hazırlamıştım zaten. Abartıyorsun." dedim. Ağzımdaki büyük lokmayı bitirdikten sonra "Brian nerede?" diye devam ettim.

"Hazırlanıyordur. Gelir şimdi.. İşte geldi." dedi arkamı göstererek. Arkama yarım döndüm. İşte Brian.

"Oh, selam." dedim. Elindeki tepsiyi masaya koydu ve yanımıza oturdu.

"Selam."

*

Konserin başlamasına daha 19 dakika varken telefonumu açtım. Elizabeth ile mesajlaşırken tanımadığım biri mesaj attı.

-coochielover: Ariana?

Ah Tanrı'm, ismi bile sakattı.

+Me: Kimsiniz?

-coochielover: Kim olmamı isterdin?

Sapık falandı galiba?

+Me: Sadece beni rahatsız etmeseniz yeter. Kim olduğunuz umurumda değil.

-coochielover: Üzüyorsun ama beni. -üzgün surat emoji-

+Me: Bay. -el sallayan emoji-

Yazdıktan sonra çıktım. Bu hiç hoş değildi. Engellemeliydim aslında onu. Ah sonra hallederim. Konserim başlayacak.

*

Bir kaç dakika kala başlayacağım yere geçtim ve pozumu verdim.

Iggy'nin sesi arkadan gelirken, benim bölümüm geldiğinde ışıklar yandı ve söylemeye başladım.

"Hey baby even though I hate ya,

I wanna love ya.

And even though I can't forgive you,

I really want ta.

Tell me, tell me baby,

Why can't you leave me?

Cause even though I shouldn't want it,

I gotta have it."

 Şarkının bu bölmesi bittiğinde, Brian ve Scott yardımı ile merdivenlerden yavaş yavaş inerken de şarkının devamını söylüyordum.

"Head in the clouds,

Got no weight on my shoulders...

I should be wiser,

And realize that I've got!"

Dans etmeye başladığımızda herkes çığlık atmaya başladı. Hayranlarım video, fotoğraf çekerken, ellerini de uzatıyorlardı. Dokunmam için.

Iggy başladığında Brian ve Scott önümde dans etmeye başladılar.

Iggy'nin yeri yavaş yavaş biterken, sahnenin diğer taraflarına uğradım. Hayranlarımın ellerine dokunduktan sonra, saçımı düzelttim ve şarkıyı söylemeye devam ettim.

*

Şarkı bittiğinde "Teşekkürler. Hepinizi çok seviyorum, teşekkürler!" dedim odama gittim. Hemen duş almak için banyoya girdim.

Bir kaç dakika sonra çıkınca, rahat bir şeyler giydim ve telefonumu elime aldım.

5 dakika önce gelen mesaj bildirimi vardı. Üstüne tıkladım.

-coochielover: Konserde harikaydın, bebeğim.

Lanet olsun, konsere de mi gelmişti? Ah, bir bu eksikti.

+Me: Gerçekten rahatsız ediyorsunuz, kimsiniz siz?

-coochielover: Dokunduğum elimi bir daha hiç yıkamayacağım. -öpücük emoji-

+Me: Kim olduğunuzu söyler misiniz?

+Me: Hatta beni bir daha rahatsız etmeyin.

-coochielover: Her şeyin bir sırası var, güzelim.

+Me: Bana "güzelim" diyebilecek kadar, nasıl yakın hissedebilirsin? -kızgın emoji-

İster istemez kaşlarım çatılmıştı.

-coochielover: Ah, bebeğim. Kızınca çok tatlı oluyorsun! -kalp emoji-

Burada mıydı? Ah hayır. Brian ya da Scott bir şaka yapıyor olabilirler miydi? O kadar ileri gitmezlerdi bence. Isaac? Hayır hayır, hiç sanmıyorum. Bu.. çok korkunçtu!

+Me: Burada mısın?

-coochielover: Ben her yerdeyim, bebeğim. Her yerde. -göz kırpan emoji-

+Me: Bu hiç hoş değil. Beni daha fazla rahatsız etme! -kızgın emoji-

-coochielover: Bu konuşma ben bitti diyene kadar bitemez! -kızgın emoji-

+Me: Bir daha görüşmemek üzere.

-coochielover: Beni engellesen de kurtulamazsın, bebeğim. -sırıtan surat emoji-

coochielover adlı kullanıcı engellendi.

2 dakika sonra;

coochielover adlı kullanıcının engelli kaldırıldı.

Bir dakika ne?!

-coochielover: Benden kurtulamazsın demiştim. -göz kırpan emoji-

Siktir!

*

İlk defa texting kurgulu bir hikaye yapıyorum. Hem de içinde Ariana geçen. Arianator'ım. Bunu anlamışsınızdır zaten. Umarım hoşunuza gider.

Okuyan, oylayan, yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.Diğer bölümlerde görüşmek üzere~

*


Love ya  | Texting // JarianaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin