|~Lacey~|
Když jsme dojeli domů, tak jsme se převlíkli v koupelně. Peyton volala rodičům že už jsme přišli a že u nás zase přespí. Má svojí vlastní část se svým oblečením v mojí skříni, protože tu prakticky bydlí. Přišla mi zpráva a já si jí přečetla.
|Nash: Díky že jste si s náma dneska vyšli. Bavil jsem se :)
|Já: Jo, já taky.
|Nash: Co máš na zítřek v plánu?
|Já: Nic, nejspíš budu zase s Payton.
|Nash: Měli by jsme si všichni zase vyjít. Mohli by jste přijít ke mě do bazénu.
|Já: To zní dobře. Napíšu ti ráno. Dobrou :)
|Nash: Dobrou :)
"Zítra půjdeme k Nashovi si zaplavat. Nevadí?" Zeptala jsem se.
"Neva, bude tam Matthew?"
"Jop! Myslím že se mu líbíš."
"Myslíš?" Zeptala se.
"Zdřejmě. Drželi jste se za ruce a on se na tebe pořád koukal."
"Jo taky se mi líbí. Moc ho ještě neznám, ale vím že je fakt hezkej a vtipnej." Zasmála se Peyton.
Rozhodla jsem se kouknout se na Nasha a Matta na Twitteru, Instagramu, Youtubu a Vinu. Followla/Odebrala jsem je a když už jsem u toho byla tak jsem udělala to samí i u ostatních kluků z Magconu.
@PeytonHill
"Bylo skvělí potkat některé z vás s @LaceySanders! Nemůžu se dočkat až vás všechny uvidím na Magconu v Orlandu!" Tweetla.
Povídali jsme si ještě pár minut a potom jsme usli při koukání se na viny kluků.
|~Další den~|
Probudila mě nepříjemná vůně. Koukla jsem se vedle sebe a Peyton tam neležela. Skvělí, nejspíš nám právě podpaluje dům. Šla jsem dolů a viděla jsem jak Peyton mlátí do toasteru.
"Co to sakra děláš? Snažíš se aby nám uhořel barák?" Zeptala jsem se.
"Ne, dala jsem tam svoje waffle a zapoměla jsem na ně a teď se tam pálí a ten blbej toaster mi je nechce vrátit!" Konstatovala.
Šla jsem k ní abych vyřešila ten její wafflovej problém.
"Co kdyby jsi ho vyndala ze zásuvky?" Řekla jsem a vyndala jsem ho ze zásuvky.
"To ale nevyřeší to že jsou ty waffle zaseklí."
"Počkej až to nebude tak horký a pak si to vyndej prstama."
Vzdychla a sedla si zpátky na gauč. Vzala jsem druhej toaster a dala jsem tam nový waffle. Při čekání jsem tweetla tohle:
@LacySanders
"@PeytonHill je ta nejhorší kuchařka na světě. Málem mi podpálila dům, když si dělala waffle."
"Nezávid mi moje kuchařský dovednosti." Řekla Peyton když si četla tweet.
"Řekni mi jednu věc kterou dokážeš upéct aniž by jsi to nespálila."
"Těsto na cookies."
"Pamatuješ když jsi na ně měla chuť tak jsi šla dělat to těsto a po celý kuchyni bylo máslo jenom proto že jsi ho dala bůh ví proč do mixéru?" Zasmála jsem se.
"Ha Ha. Jo! Měla jsem potom neskutečnej problém." Zmála se.
Mý waffle byli konečně hotoví a já si je snědla. Peyton mi oždibovala okraje. Upřímně ty okraje mi moc nechutnaj, takže mi to nevadilo. Umyla jsem toaster a vyndala jsem ůplně černý waffle.
"Pane bože Peyton. Nemyslím si že jsem někdy viděla něco spálenějšího než tohle." Řekla jsem a ještě před tím než jsem to vyhodila jsem si to vyfotila.
"Kolik dní do Magconu?" Zeptala se.
"Odlítáte v pátek, takže za 4 dny." Řekla mamka když vešla do kuchyně.
"Páni takže už jenom 3? Stejně mi to přijde jako věčnost." Řekla jsem.
"Máte dneska něco v plánu?" Zeptala se mamka.
"Jo, jdeme ke kamarádům zaplavit si." Odpověděla jsem.
"No já a Peytina mamka vás chceme vzít dneska večer na večeři. Je to luxusní restaurace, takže si vemte šaty. Odcházíme v 6, takže tu buďte okolo 5."
"Děkujeme!" Řekli jsme a objali ji.
|Nash: Dobré ráno :)
|Já: Dobré ráno :) Kdy máme přijít?
|Nash: Teď je 11, takže tak okolo 12:30?
|Já: Dobře. Tak se uvidíme!
"Musíme se připravit Pey, za hodinu odcházíme." Řekla jsem a šli jsme nahoru. Oblékli jsme se do plavek a já jsem se rozhodla že si nechám rozpuštěný vlasy.
"Lacey?" Volal na mě tichý hlásek.
"Jsem tady!" Zakřičela jsem.
"Kam jdete?"
"Jdeme se sejít s pár přateli. Ale za chváli jsme zpátky." Odpověděla Peyton.
"Dobře." Řekla Morgan a odešla.
Oblékla jsem si šortky a průhledné tričko a Peyton si vzala to samé. Šli jsme k mému autu, naskočili a jeli. Nash mi dal jeho adresu, takže jsem jí zadala do GPS a jeli jsme.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...