|~Nash~| (Pohled Nashe na večeři)
Neměl jsem zrovna nejlepší náladu na večeři. Když dneska řekla Lacey na Magconu že jsme se rozešli a pak se tady objevil Luke myslel jsem si že na mě Lacey zapomněla. Ano, viděl jsem Lacey a Luka. Chtěl jsem si s ní promluvit, ale tak nějak jsem to vzdal když jsem je viděl spolu. Hrál jsem si s jídlem na talíře.
"Už někdo někdy viděl jak někdo někoho takhle setře úsměvem?" Zeptal se Jack J.
Ušklíbl jsem se, protože jsem věděl že přesně tohle Lacey vždycky dělá.
"No nechtěla jsem být jako ona." Usmála se Lacey.
"Hlavně si pamatuj co jsem ti řekl dobře?" Řekl Jack J.
Co jí řekl? Koukl jsem se z mého talíře a díval jsem se Lacey přímo do očí. Rychle se uhla a já jsem dál přemýšlel.
|~Lacey~| (natáčení vida)
"Ahoj všichni. Dnes jsem tu s jedním z mých nejlepších kamarádů s Lukem. Rozhodli jsme se udělat Friends Tag a budeme odpovídat na otázky a uvidíme jak dobře se známe." Vysvětlila jsem.
"Fajn já jdu první. Co jsem udělal ve 4 třídě a musel jsem kvůli tomu jít do ředitelny?" Zeptal se Luke.
"Vypustil jsi tvýho mazlíčka. Byl to had a ztratil se."
"Nope!"
"Cože?" Zeptala jsem se.
"To bylo v 5 třídě. Ve 4 třídě jsem hodil na jednoho kluka sýrový hamburger, protože jsme se hádali o jedný blbosti."
"Jo pamatuju si to! Nebylo to na Chrisovu hlavu?"
Kývl a zasmál se když si na to vzpomněl.
"Fajn teď já, proč mě na základce jedna učitelka úplně nenáviděla?" Zeptala jsem se.
"Protože jsi nikdy nedávala pozor."
"To je taky pravda, ale neni to ono."
"Vím to, ale nemůžu si vzpomenout." Řekl a snažil si na to vzpomenout.
"5....4....3....2....1" Počítala jsem a když jsem dopočetla Luke si povzdechnul.
"Správná odpověď je že jsem si vždycky kreslila po rukou a oni mě vždycky donutili abych si to umyla."
"Proto jsi vždycky odcházela při hodině?"
"Jo, ale dělám to pořád, protože se nudím a nebaví mě to." Zasmála jsem se.
"Jo to je pravda." Řekl Luke. "Jednou si nakreslila Spider Mana jak se drží na palmě. Ale vypadalo to dost dobře."
"Fajn teď zase já. Jakým autem jsem dřív jezdil?"
"Nákladním autem."
"Jo to jo, ale jakej druh to byl?"
"Odpadkovej." Zasmála jsem se, protože jsem to nevěděla.
"Ty jsi patetická."
"Ale máš mě rád." Ušklíbla jsem se a drkla jsem ho do ramena.
"Jo to máš pravdu." Usmál se a podíval se na mě. Luke je stejně vysokej jako já, takže se nemusí dívat dolů.
Ještě pár minut jsme pokračovali, ale pak už musel Luke jít.
"Uvidíme se zítra po show?" Zeptal se.
Kývla jsem a rozloučila jsem se s nim. Odemkla jsem mobil a viděla jsem že je teprve 9 hodin. Neměla jsem co dělat tak jsem se šla přidat ke všem k Nashovi a Cameronovi. Zase jsem si nandala žabky a dala jsem si mikinu. Šla jsem k jejich dveřím. Zaklepala jsem a Taylor otevřel.
"Je tam ještě místo pro jednoho?" Zeptala jsem se.
Usmál se a otevřel mi dveře. Sedla jsem si vedle Hayese a Peyton. Nash byl naproti mě a seděl vedle Cama a Cartera. Všiml si že jsem tady a cítila jsem jak se na mě dívá.
"Půjdu dolů pro nějaký jídlo. Jde někdo se mnou?" Zeptal se Shawn a s ním šel Carter, Cam, Elizabeth, Peyton, Matt a Aaron. Takže Hayes, Nash, Jacob, Mahogany, Jack, Jack a já jsme tu zůstali.
Viděla jsem jak jde Nash ke mě. Tohle nepůjde dobře....
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...