|~Lacey~|
*o týden později (Pondělí)*
Všichni kluci včera odjeli. Loučení bylo smutný, ale všichni slíbili že se ještě uvidíme. Matt dokonce říkal že se tu poohlíží po domě. Plánuju že poletím do Severní Caloríny navštívit rodinu. Peyton chce jet taky a Carter, Hayes, Nash a Cameron taky. Odjíždíme zítra a v neděli přijíždíme, protože už musím jít na film.
"Jsi si jistá že ti nevadí že je Nash s Emily?" Zeptala se Peyton.
V pátek spolu začali oficiálně chodit. Chce jí vzít sebou do Severní Carolíny, ale já je vážně nechci vidět spolu.
"Chceš pravdu?"
Kývla "Ne. Nemůžu to vystát že jsou spolu a asi mě zabije jestli je uvidím spolu."
"To mě mrzí."
"Mě taky." Povzdychla jsem si.
Potřebovala jsem se dobalit, takže jsem šla do pokoje. Zapla jsem si písničky a začala si balit. Začala písnička Bills od LunchMoneyho a vzpoměla jsem si jak jsme si tuhle písničku vždycky s Peyton zpívali. Peyton vběhla do dveřích a podívala se na mě. Začali jsme si nahlas zpívat a já jsem přestala balit. Pokaždý když tuhle písničku slyšíme můžeme se zbláznit. Když písnička skončila zasmáli jsme se a vrátili jsme se k balení. Bylo už 10 a já jsem potřebovala jít do postele jestli nechci zítra zmeškat letadlo. Naše letadlo odléta v 8, ale musíme tam být už okolo 6. Což znamená že musím vstát v 4:30. Ale to určitě nevstanu, takže v 5 nás všechny odveze Cameronova mamka. Vyzvednou si nás v 5:15. Osprchovala jsem se a pak jsem se oblíkla do nějakejch šortek a tílka na spaní. Šla jsem dát ještě dobrou Peyton a nastavila jsem si budíka.
-
Vzbudil mě ten otravnej zvuk budíku. Vypla jsem ho a rozhodla jsem se že ještě pět minut. Za pár minut za mnou přišla Peyton a začala mě budit.
"Dobré ráno."
"Je ještě moc brzo. Vždyť nesvítí ani sluníčko." Zavrčela jsem.
"Cam mi napsal že už jsou na cestě jsi připravená?"
"Jo jasně, ale dej mi nějakej kofein prosimtě jinak hned zase usnu." Zasmála jsem se a vstala jsem.
Chtěla jsem se cítit v letadle co nejlíp, takže jsem si vzala bílý šortky a običejný růžový tílko. Udělala jsem si culík a vzala jsem si dioptrické brýle. Moje brýle jsou furt stejný jako předtím. Vyčistila jsem si zuby, trochu jsem se namalovala a šla jsem do kuchyně za Peyton. Nejsem zrovna snídaňovej člověk takže jsme si povídali.
Po 5 minutách na dveře zaklepal Carter. Pomohl nám s taškama a vyšli jsme z domu. Peyton se ještě ujistila že je všechno zamčený než jsme šli do auta. Carter dal naše tašky do kufru a s Peyto jsme si sedli do zádu. Carter seděl ve předu a Nash s Cameronem za náma. Cítila jsem jak mi někdo ťuká na hlavu a byl to usmívající se Cameron. Usmála jsem se na něj a vyplázla jsem na něj jazyk a otočila jsem se zpátky.
"Nashi budeme Emily vyzvedávat u ní doma?" Zeptala se Cameronovo mamka.
"Ne, bude na nás čekat už na letišti."
Moje tělo zmrzlo když jsem slyšela její jméno. Peyton si toho všimla a chytla mě za ruku. Nevím co bych bez ní upřímně dělala. Povzdychla jsem si a dala jsem si sluchátka do uší. Po 30 minutách jsme dojeli na letiště. Přešli jsme všechny ochranky a tak. Emily už tam byla, takže šel Nash hned za ní. Nemohla jsem si pomoct, ale žárlila jsem a hodně našel si prostě někoho lepšího než jsem já. Když už jsme šli do letadla Nash si sedl vedle Emily, Carter si sedl vedle Hayese a Cama, a mi s Peyton jsme seděli vedle sebe. Celou cestu jsme s Peyton měli každá jedno sluchátko a poslouchali jsme písničky. Nechci aby moje žárlivost zničila celej tenhle výlet. Stejně je moc neuvidím. Všichni jdou ke svým rodinám.
-
Vyšli jsme z letadla a šli jsme si pro naše zavazadla. Moje mamka a Morgan by tam na mě měli čekat. Se všema jsem se už rozloučila, takže šel každej už svojí cestou. Dívala jsem se okolo sebe abych našla mamku. Mamka mě viděla a řekla to Morgan která někomu psala. Když Morgan zvedla hlavu běžela hned ke mě.
"Lacey!" Řekla a pevně mě objala.
Morgan teď vypadá -média-.
"Ahoj krásko." Usmála jsem se na ní a vzala jsem jí za ruku když jsme šli za mamkou. Přivítali jsme se a šli jsme k autu. Seděla jsem ve předu a Morgan v zadu. Zapla jsem rádio a hrála písnička Freedom od Pharrella Williamse. Domů jsme jeli asi tak 45 minut. Morgan mi pomohla s taškami a šli jsme dovnitř. Když jsem si dala věci do pokoje šla jsem si za nima sednout na gauč.
"Takže, co je novýho? Nějací kluci? Nový písničky?" Ptala se mamka.
"Do pondělka mám pauzu. Pak budu hrát v novým filmu."
"Ooooooo o čem to je?!" Zeptala se Morgan.
"Je to romantická komedie. Hraju hlavní postavu." Usmála jsem se.
"A co Nash? Mluvila si s klukama?"
"Nash, Cameron a Carter bydlí kousek od nás s Peyton. Všichni kluci nás navštívili minulý týden."
"To je super zlato, jsem na tebe pyšná. No nechci tě opouštět hned jak přijedeš, ale musím ještě pracovat. Budu zpátky okolo 8, takže si můžete něco objednat." Vysvětlovala mamka.
"Dobře." Kývla jsem.
Vzala si její věci do práce a odešla. Stejně jsem chtěla být s Morgan. Neviděla jsem jí celou věčnost.
"Tak mi řekni co se tu dělo? Nějaký roztomilý kluci?" Zeptala jsem se.
"Ne, všichni kluci ode mě ze školy jsou nezralý a hnusný. Chodíš pořád s Nashem?"
"Ne, má holku."
"Ale máš ho furt ráda." Ušklíbla se.
"Možná, já nevím. Nechceš jít někam ven? Uděláme si holčičí jízdu."
"Jo, strašně si mi chyběla."
Obě jsme se rozhodli že si uděláme manikůru a pedikůru. Bylo hezký s ní být. Je sice trochu malá, ale chová se jako by jí bylo třeba 15, takže je to sranda. Když jsme měli hotový nehty šli jsme na pizzu a potom jsme šli domů dívat se na nějaký filmy. Je fajn být zase doma.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...