|~Lacey~|
Zastavila jsem před Nashovo domem a koukla jsem se na Peyton. Měla úplně stejnej výraz jako já. Jeho dům byl obrovskej. Šli jsme ke dveřím a zaklepali.
"Čau!" Řekli jsme.
"Ahoj, pojďte dovnitř." Řekl a otevřel nám dveře. Vešli jsme dovnitř a vnitřek je stejně boží jako ten venek. Nash nás zavedl k bazénu kde Matt už dávno plaval.
"Ahoj Matte." Usmála se Peyton a Matt se usmál na ni.
"Chceš obejmout?"
"Obvikle jo, ale nechci bejt mokrá." Zasmála se Peyton.
"Přišla jsi si zaplavat, ale nechceš bejt mokrá?" Zeptal se Matt.
"Jo tak nějak." Souhlasila jsem.
"Co teda chcete dělat?" Divil se Nash.
"Opalovat se." Řekli jsme.
Šli jsme si lehnout na lehátka a sundali si oblečení které jsme měli na plavkách. Lehli jsme si a začali se opalovat.
"Ani nemysli na to že mě tam hodíš." Řekla jsem, když jsem cítila že je někdo za mnou.
Cítila jsem že mě někdo zvednul a byl to Nash. Koukla jsem se za sebe a Matt dělal to samé Peyton. Kouknul se na mě a naznačil že mě tam hodí. Chytla jsem ho za ruku, takže mě tam nemohl hodit. Samozdřejmě byl silnější a hodil mě tam.
Když jsem se vynořila začala jsem hrát že mám v nose vodu a kašlala jsem. Nash se začal bát a podal mi ruku. Stáhla jsem ho do vody a začala se smát.
"Ha Ha. Fakt vtipný." Řekl sarkasticky když se vynořil.
Matt a Peyton na sebe mezitím cákali vodu.
"Mohli bychom si zahrát Marco Polo." Řekla Peyton.
"Nejsem!" Zakřičela jsem.
"Nejsem!" Řekla rychle Peyton.
"Nejsem!" Řekl těsně před Nashem.
"Fajn, já jsem." Nash zavřel oči a napočítal do 10.
"Marco." Řekl Nash se zavřenýma očima.
"Polo." Řekli jsme včichni tři na stejně.
Šel ke mě zatímco Matt a Peyton byli na druhé straně bazénu. Snažila jsem se ho oplavat, ale místo toho jsem plavala přímo k němu. Nash dal ruce kolem mě a otevřel oči.
"Našel jsem tě."
Pokračovali jsme v plavání a vylezli jsme okolo 3. Nash a já jsme měli vlastní koverzaci a Matt a Peyton měli taky vlastní.
"Tvoje rodina je tak milá." Řekla jsem.
"Vsadím se že ta tvoje taky."
"Myslím že je to jenom mamka a moje sestra Morgan."
"Kde je tvůj táta?"
"Odešel když mi bylo 8. Byl často venku a opilej, takže jsem ho vlastně ani neznala. Upřímně netuším kde je teď."
Nějak mi na to neodpověděl jenom ke mě šel blíž.
"Nebydlíme tak daleko od sebe, takže když budeš něco potřebovat jsem tu pro tebe fajn?" Přikývla jsem a koukla jsem se na mobil. Bylo 15:50. Musíme odejít za 10 minut.
"Peyton musíme jít jestli nechceme přijít pozdě."
"Tak brzo?" Ptal se Matt.
"Naši rodiče nás berou do nějaké luxusní restaurace." Řekla Peyton a objala ho.
"Kdy se můžeme zase sejít?" Pošeptal mi Nash.
"V pátek odlítáme s Peyton pryč a zítra si potřebuju balit, takže až se vrátím?"
"To zní dobře."
"Zítra ti napíšu." Řekla jsem a pevně jsem ho objala. Trochu s náma zatřásl než mě pustil.
Payton a já jsme nasedli do auta a jeli domů.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...