Část 55

359 16 4
                                    

|~Nash~|

Teď nebo nikdy.

Šel jsem zpátky ke stolu a sedl si. Přišel číšník a my jsme mu řekli naše obědnávky.

"Kam zítra vezmeme Andyho?" Zeptala se Lacey když se napila vody.

"Nevím. Třeba do aquaparku nebo tak něco." Řekl jsem a snažil jsem se nemyslet na to jak moc jsem nervózní.

"Zítra se ho zeptáme." Řekla.

Kývl jsem a přinesli nám jídlo. Trošku jsme si povídali, ale většinou bylo ticho. Když jsme dojedli zaplatil jsem i když se Lacey snažila zaplatit.

"Nechceš se projít?" Zeptal jsem se.

"Jasně." Usmála se Lacey.

Vzal jsem jí za ruku. Když jsme šli napsal jsem jedné zaměstnankyni, který souhlasila s tím že nás natočí. Byl to nádherný výhled. Byli jsme na pláži a byl západ slunce, bylo to prostě perfektní.

"Je to nádherný." Řekla.

Jdu na to.

"Lacey," Začal jsem a šel jsem k ní blíž. "Od prvního dne co jsem tě potkal na pláži jsem věděl že jsi ta nejkrásnější holka, kterou jsem kdy potkal. V našem vztahu bylo hodně komplikací, ale společně jsme se přes ně dostali. Udělal jsem nějaký chyby, ale nikdy jsem tě nepřestal milovat. I když jsme byli od sebe šest let, nikdy jsem na tebe nepřestal myslet. Vidím se jak s tebou strávím celý život. Mít rodinu a zestárnou společně."

Udělal jsem pauzu a klekl jsem si na jedno koleno, otevřel jsem krabičku ve které byl prsten. -média-

"Lacey Sandersová, vezmeš si mě?" Zeptal jsem se a díval jsem se jí do očí.

Začali jí téct slzy po tváři a dala si ruku před tvář, protože byla šokovaná.

"Ano!" Vykřikla a kývala.

Rozbrečela se ještě víc, když jsem jí ten prsten dal na ruku. Začala mě líbat a já jsem se usmál. Budu celý život s holkou mých snů.

Odtáhla se a na tváři měla ten největší úsměv.

"Nemůžu se přestat usmívat. Ten prsten je nádherný. Miluju tě."

Smála se Lacey.

"Já tebe taky." Odpověděl jsem a vzal ji za ruku.

Šli jsme zpátky do restaurace a já jsem poděkoval té pracovnici, která mi to nahrála na mobil. Dostali jsme se do auta okolo sedmí a jeli jsme domů. Lacey skoro celou cestu volala rodině a přátelům. Ta noc vyšla perfektně.

|~Lacey~|

Nash a já jsme se vrátili domů okolo dvanáctý. Byla jsem strašně nadšená až to řeknu Peyton. Ještě jsem jí to neřekla, ale jsem si jistá že jí to řekl Nash.

Vešla jsem dovnitř a viděla jsem Peyton s Mattem na gauči.

"Udělal to?" Zeptala se Peyton nadšeně když mě viděla.

"Udělal co?" Ptala jsem se jakoby se nic nestalo.

Její oči se vyvalily a její obličej znervózněl.

"Něco jako že se mě zeptal jestli si ho vezmu?" Usmála jsem se a ukázala jsem jí ruku.

"Ó můj bože, lepší prsten vybrat nemohl. Moje nejlepší kamarádka je zasnoubená." Vykřikla Peyton a objala mě.

Matt mě taky objal a všimla jsem si že má zelenou barvu na obličeji.

"Matte... proč máš na obličeji zelenou barvu?" Zeptala jsem se.

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat