Část 46

365 19 2
                                    

|~Lacey~|

"Lacey, Morgan pojďte dolů prosím!" Volala na nás mamka z kuchyně.

Bylo okolo 4 a já jsem si kupovala nějaký věci na internetu. Morgan mi pomáhali, ale hlavně si vybírali nějaký pro sebe na jejím počítači. Vstala jsem a šli jsme dolů.

"Co se děje?" Zeptala jsem se když jsem došla do kuchyně.

"Jdeme na večeři s Hillama a Grierama. Za hodinu odcházíme, takže se děte připravit."

Obě jsme kývli a šli jsme se nahoru připravit. Myla jsem se dneska ráno, takže už jsem se mýt nemusela. Vzala jsem si -média- a bílý balerýnky. Když jsem byla oblečená trochu jsem si nakudrnatila vlasy a dala jsem si linky a řasenku. Když už jsem byla připravená jít bylo 4:45. Popravdě jsem byla taky jednou celkem spokojená s tím jak vypadám. Když jsem šla dolů Morgan už tam byla.

"Pojďte holky!" Zavolala mamka když vycházela ze dveří.

Vzala jsem si kabelku a do ní jsem hodila mobil a sluchátka. Bylo mi jasný že tam bude Emily, takže budu dělat že jsem za něj šťastná, že někoho má. Když jsme jeli do restaurace nasadila jsem si sluchátka.

-

"Takže, Lacey slyšela jsem že budeš hrát ve filmu?" Zeptala se Nashovo mamka.

"Jo, příští týden bych měla začít." Odpověděla jsem s úsměvem.

Bylo nás tam 13, takže jsme měli celkem velkej stůl. Rodiče byli na druhý straně zatímco Cameron, Peyton, Nash, Emily a Hayes jsme byli uprostřed a Morgan se Skylinn byli na druhým konci. Seděla jsem mezi Peyton a Cameronem.

"Nash v tu dobu taky začíná film. Možná budete hrát spolu! No nebylo by to skvělé?"

"Asi jo." Napila jsem se vody.

Všichni měli svoje vlastní konverzace. Emily a já jsme spolu ještě nemluvili. Fajn musím se tvářit vážně šťastně tak šťastně že ani nepoznám že jsem to já.

"Emily že jo?" Zeptala jsem se.

"Jop." Usmála se.

"Já jsem Lacey, ráda tě poznávám." Usmála jsem se na ní.

"Já tebe taky."

"Jde ti to fakt dobře." Pošeptal mi Cameron do ucha.

"No jo jsem dobrá herečka." Odpověděla jsem potichu.

"Vím že ho máš furt ráda Lace."

"Povzdychla jsem a řekla "Můžeme si promluvit později?"

Kývl a číšníci nám přinesli jídlo. Pár lidí na mě mluvili, ale já je ignorovala. Potom přišla jedna otázka.

"Vím že Peyton a Matt spolu chodí a co ty a Nash Lacey?" Zeptala se paní Hillová.

"Mami!" Snažela se zašeptat Peyton.

"Um, už spolu nechodíme paní Hillová." Řekla jsem.

"Omlouvám se zlato. To jsem nevěděla. Takže teď s ním chodíš ty Emily?"

"Jo, chodíme spolu pár dní."

Kousla jsem se do dolního rtu, protože jsem byla nervózní. Vzpomněla jsem si že mám vypadat šťastně, ale tak nějak jsem přestala. To mám za to, Nash si toho všiml a ví že jsem nervózní. Zná mě jak svý boty. Což zrovna v týhle situaci neni nejlepší.

Cameron mě vzal pod stolem za ruku což mě trochu uklidnilo.

"Jak jste se poznali?" Zeptala se moje mamka.

"No.." Řekla Emily.

"Omluvte mě prosím." Řekla jsem a vstala jsem ze stolu a šla jsem k záchodům.

Nehodlám tam sedět a poslouchat jak si tam vyznávaj lásku. Tohle je těžší než jsem myslela. Peyton šla za mnou chvíli po tom co jsem odešla.

"Jsi v pohodě?"

"Snažila jsem se dělat že mi je to jedno, ale je to tak nějak těžký když si tam teď budou říkat jak se milujou." Zavrčela jsem.

"Stejně za chvíli půjdeme. Nevím jestli chtějí po tomhle ještě něco dělat, ale číšník už přinesl účet. Pojď a můžeš si dát sluchátka než odejdeme. Já vím že je to těžký, ale máš tu mě a Camerona." Vysvětlila Peyton a usmála se na mě.

Kývla jsem a objala ji. Šli jsme zpátky ke stolu. Cítila jsem jak se na mě několik lidí u stolu dívá, ale nezatěžovala jsem se tím kdo. Už jsem to věděla. Vytáhla jsem si mobil a sluchátka a ještě než jsem si je nasadila zeptala jsem se.

"Půjdeme po tomhle ještě někam?"

"Můžete jít všichni ke mě jestli chcete?" Nabídl Nash.

Koukla jsem se na Peyton a ta pokrčila rameny. Dokud u mě bude Peyton, budu v pohodě. Souhlasila jsem že tam půjdu, ale nejdřív potřebuju domů. Když jsme zaplatili všichni šli ke svejm autům. Když jsme dojeli domů pustila jsem si sprchu. Skočila jsem tam a umyla si halvu, tělo a oholila jsem se. Vzala jsem si černý tepláky a tílko. A nějaký náhradní oblečení na spaní. Vlasy jsem si nechala rozpuštěný a obula jsem si žabky. Vzala jsem si klíče od auta a mobil. Rotloučila jsem se s mamkou a Morgan a nastoupila jsem do auta.

Vážně doufám že ke mě nebude chtít Nash mluvit. Potřebuju na něj přestat myslet a posunout se dál.

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat