|~Lacey~|
Tenhle víkend utelk strašně rychle a než jsem si to uvědomila Shawn už musel odjed domů a jí musela jít znova do školy.
Učesala jsem si vlasy, dala si řasenku a udělala si linky. Koukla jsem se do skříně a vzala si šedý crop top a k tomu džínové šortky. Na crop top jsem si ještě vzala džínovou bundu a černé vansky.
"Lacey?" Slyšela jsem jak volá Payton ze zdola. Vždycky přijde brzo ráno a snídá se mnou. Občas přijde i Luke, ale dneska jsem ho neslyšela, takže přišla jenom Payton. Jsme si vážně hodně blízké, vlastně jako sestry.
"Jsem nahoře!" Zakřičela jsem.
Slyšela jsem jak jde po schodech a přišla do mého pokoje.
"Ahoj Pey." Zasmála jsem se a sedla si na postel.
"Viděla jsem že tě přišel Shawn navštívit!"
"Jo přijel mě překvapit."
"To je tak sladký. Přála bych si ho taky vidět."
"Tak pojď musíme jít, Luke zdřejmě zaspal a musíme ho vzbudit." Zasmála jsem se a přešli jsme ulici k Lukovi domu.
Jeho mamka přišla ke dveřím a byla ráda že nás vidí. Velmi zřídka vstane Luke včas. Šli jsme po schodech na horu a viděli Luka jak spí ve svým pokoji. Koukla jsem se na Payton a mysleli jsme si to samé.
"1..2..3" Zašeptala.
"LUKE!" Zakřičeli jsme a on se velmi rychle probudil.
"Hey bro, je čas vstávat!" Zasmála jsem se.
Dneska byl poslední den školy. Všichni jsem byli strašně nadčení a nikdo neposlouchal učitele. Tak to na střední chodí. Většina lidí ve škole ví že jsme slavný na Youtube a tak, ale nějak to neřeší, protože jsme je potkali ještě předtím než jsme začali.
Většina mých učitelů neschvaluje to že zpívám a natáčím na Youtube. Říkají že mě to rozptyluje, takže jsou na mě takový zasedlí. Ačkoli mě to nevadí, je to spíš taková challenge. Jsem ten tip člověka, kterýho když se zeptáš jestli půjde skočit bungee jumping z mostu, půjdu. Jsem prostě takovej dobrodruh.
Konečně zazvonilo a my s Payton jsme jeli domů na našich pennyboardech. Luka si vyzvedla jeho mamka, protože mu dalo zabrat bejt vzhůru celej den, takže kdybychom ho nechali aby jel domů na penny boardu nejspíč by při cestě usnul a spadl. Můj mobil začal vyzvánět a já to zvedla.
"Haló?"
"Lacey! Ty a Peyton sem musíte okamžitě přijít. Mám dobrý zprávy!" Řekla mamka.
"Dobře za chvíli tam jsme." Řekla jsem a zavěsila.
"Kdo to byl?" Zeptala se Peyton.
"Moje mamka. Prej má pro nás dobrý zprávy."
"Co si myslíš že to je?"
"Netuším, ale pojeďme." Řekla jsem a zrychlili jsme. Přijeli jsme domů a Morgan nás přivítala u dveří.
"Ahoj zlato." Řekla Peyton a vyzvedla ji.
"Holky! Mám pro vás velký zprávy!" Přišla k nám mamka s velkým úsměvem na tváři.
"Co je to?" Zeptali jsme se a šli s ní do obýváku.
"Měli by jste si na to sednot."
Sedli jsme si a ona pokračovala.
"Bart Borelon viděl vaše videa na Youtube a chce aby jste za týden jeli do Orlanda na Magcon jako účastníci! Peyton, s tvojí mamkou jsem už mluvila a řekla že můžeš."
"Cože?!" Vykřikli jsme, vyskočili a objali se.
"My jsme to dokázali Lace. Všimnul si nás." Řekla Payton.
Vždycky jsme si přáli aby si nás Bart Borelon všimnul, ale nikdy se nám to nepodařilo, až do teď. Jedeme na Magcon do Orlanda.
"Peyton, uvidíme Shawna! Musím mu zavolat."
Vytáhla jsem mobil a naťukala jsem jeho číslo.
"Shawn!" Zapištěla jsem, když to zvednul.
"Proč jsi tak šťastná?"
"Jedeme s Payton do Orlanda na Magcon!!!"
"Vy co?!"
"Bart si nás našel a chce abychom se setkali se všema našema fanouškama! Hádám že tím jak jsme spolu udělali ten cover tak to bylo dost populární a ty tam jedeš taky takže..."
"To je skvělí Lace! Gratuluju! Jsem na vás obě hrdej. Řekni to i Peyton."
"Řeknu, díky. Ještě ti zavolám jdeme oslavovat!" Řekla jsem a zavěsila.
Peyton a já jsme tančili a zpívali si "We Are The Champions" v obýváku.
@LaceySanders
"Hádejte kdo jede do Orlanda na Magcon? Tahle holka! Kupte si vtupenky ať mě a @PeytonHill můžete vidět! Děkuju vám všem za vaši lásku a podporu!" Tweetla jsem.
Můj mobil neustále pípal, že už si všichni koupili lístky a že se nemůžo dočkat až nás uvidí. Peyton to měla stejný a pořád jsme měli na tvářích obrovský úsměv. Rozhodla jsem se že s Payton uděláme vine a zaspíváme Happy od Pharella Williamse. Nemůžu se dočkat Magconu.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanficLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...