|~Lacey~|
Dneska jsem se vzbudila hodně brzo, okolo sedmí. Nash byl už vzhůru, takže jsem nechala Andyho spát. Než jsem odešla z pokoje dala jsem si vlasy do drdolu a nasadila jsem brýle. Potom jsem si vyčistila zuby a šla jsem do obýváku. Překvapivě, tam nikdo nebyl. Slyšela jsem šustění v kuchyni, takže jsem šla tam. Když jsem tam přišla viděla jsem Peyton s Mattem. Neviděli mě, takže jsem tam prostě stála.
"Mohl by jsi se stišit?" Řekla Peyton Mattovi, když upustil na zem propisku.
"Promiň." Pošeptal Matt.
"Vy dva jste fakt vtipný." Řekla jsem a Peyton se lekla.
"Mohla jsi mi říct že tu jsi!" Řekla a objala mě.
Pokrčila jsem rameny a Matt mě taky objal.
"Nevíte kde je Nash?" Zeptala jsem se.
"Říkal že jede zpátky k sobě aby se osprchoval a vzal si nějaký oblečení." Vysvětlil mi Matt.
"Dobře díky. A mimochodem hlídám svýho bratrance, takže žádný hrátky před ním jasný?" Varovala jsem se.
Zasmáli se a já jsem je nechala ať pokračujou v tom co dělali před tím. Šla jsem zpátky k sobě a viděla jsem že mi někdo volá. Rychle jsem to zvedla aby to nevzbudilo Andyho.
"Haló?"
"Změna plánu Lacey. Ty, Nash, Brook a Mason máte dneska rozhovor. Přesouváme tvůj photoshoot na jiný den." Vysvětlovala moje manažérka.
"Dobře." Povzdychla jsem si.
"Uvidíme se pak!" Odpověděla a zavěsila.
Vypadá to že budu muset donutit Peyton s Mattem aby pohlídali Andyho. Mám hodinu a pak se budu muset začít připravovat. Rozhodla jsem se že Andyho vzbudím a seznámím ho s Mattem a Peyton. Doufám že s tím budou souhlasit. Mile jsem ho vzbudila a dovedla do obýváku. Klekla jsem si k němu a začala jsem mu vysvětlovat kdo je Peyton a Matt.
"Peyton a Matte tohle je Andy." Představila jsem je.
"Čau." Řekl Andy a vůbec se nestyděl.
"Je roztomilej!" Řekla Peyton když k ní Andy přišel.
"Máte rádi auta?" Zeptal se.
"Jasně že máme! Chceš abychom si stebou zahráli?"
Andy kývl.
"Já si teď zrovna hrát nemůžu, ale Matt si s tebou určitě rád zahraje." Odpověděla Peyton a koukla se na Matta.
Matt se zvedl a Andy ho zavedl do jeho pokoje.
"Můžete ho prosím pohlídat než s Nashem přijdeme z rozhovoru?" Zeptala jsem se.
"Jasně. Vypadá to že se mu Matt líbí." Odpověděla Peyton.
"Děkuju moc. Zavolej mi když budete něco potřebovat. Musím se jít připravit." Šla jsem do pokoje abych zavolala Nashovi a oblékla se.
"Já už jsem připravenej. Volali mi zrovna když jsem vyšel ze dveří." Řekl.
"Dobře, nejspíš budu ve sprše až přijedeš, takže se můžeš bavit s Peyton a Mattem, když se budeš nudit."
"Dobře, miluju tě." Řekl Nash.
"Já tebe taky." Odpověděla jsem a zavěsila.
Bylo skoro osm, takže jsem se rychle osprchovala. Dala jsem si na sebe ručník a vešla jsem z koupelny. Nash ležel na mý posteli a hrál na mobil když jsem vešla.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...