|~Lacey~|
"Lacey! Díky bohu že jsi v pořádku!" Řekla mamka a objala mě.
Peyton si všimla že se usmívám víc než obvikle a zmateně se na mě podívala.
"Později." Naznačila jsem a ona to pochopila.
"Jo jsem v pohodě jenom jsem byla smutná. Kam šel táta?"
"Přišla policie a odvzla ho. Omlouvám se že se to muselo stát." Řekla mamka.
"Dobře. Jsem v pohodě mami, vážně. Jenom potřebuju ještě mluvit s Peyton a pak půjdu spát." Řekla jsem a vytáhla jsem Peyton nahoru.
"Proč se tak směješ?" Zeptala se.
"Když jsem odešla z restaurace doběhla jsem k Nashovi."
"Detaily prosím!" Řekla nadšeně.
"Vysvětlila jsem co se stalo a on mě odvezl domů. Doprovodil mě ke dveřím, objala jsem ho no a moje rty tak nějak potkaly ty jeho..." Usmála jsem se.
"VY JSTE SI DALI PUSU?!!" Zakřičela.
"Pšššš. Víš že mamka nechce abych s někym chodila." Řekla jsem a dala jsem jí ruku přes pusu.
"Tak, teď když tu ruku dám pryč budeš sticha?" Zeptala jsem se.
Kývla a zeptala se znova, ale potichu.
"Ano Peyton. Políbili jsme se."
"Líbilo se ti to? Jak dlouhý to bylo? Vypadal že se mu to líbí."
"Ano, krátký, možná."
"Óóó Lacey má kluka!" Chychotala se Peyton.
"Jo, ale moje mamka mi nedovolí ho nikdy vidět."
"Ani když jí řekneš že jste přátelé?"
"Nejspíš ne. Stejně si bude myslet že je v tom něco víc."
"Co by se stalo kdyby jsi s někým chodila?"
"Radši nechci vedět..."
"Budete jako Romeo a Julie!"
"Zítra mi napiš jo?" Zasmála jsem se.
"Rozhodně. Ahoj, mám tě ráda!"
"Ahoj!" Řekla jsem a udělala jsem srdce z mých rukou.
Převlékla jsem se do pyžama a šla spát.
|~Čtvrtek~|
Probudila jsem se s velkou energií. Rozhodla jsem se si dát sprchu. Když jsem vylezla vzala jsem si bílé šortky a bílé tričko s měsícem. Když jsem se oblékla rozčesala jsem si vlasy a dala si řasenku a linky.
"Lacey!" Volala na mě mamka.
Sešla jsem dolů a šla doobýváku.
"Beru Morgan do krámu. Zkusíš si sbalit než se vrátím?"
"Udělám to později. Potřebuju ještě udělat video na Youtube."
"Dobře, ale hlavně si sbal dneska. Zítra odlétáte brzo a nechci aby jsi to nestíhala."
"Dobře." Řekla jsem a šla jsem zpátky nahoru. Nastavila jsem kameru na postel a pustila ji.
Pustila jsem nahrávání a sedla jsem si na postel.
"Ahoj všichni, Je čas na moje každotýdenní video. Jak už všichni víte zítra odlétám na Magcon do Orlanda! Určitě budu posílat nějaké fotky a videa. Už se nemůžu dočkat až vás všechny potkám. Dneska jsem psala na twitter že budu dělat #AskLacy a vy jste mi napsali několik otázek. Tak jdeme na to!
Kde jsi vzala ten povlak na tvou postel?
No vlastně jsem ho dostala k svátku, takže nevím.
Jaký je tvůj oblíbený film?
No tak těch mám vážně hodně, ale tak na který si vzpomenu tak jsou určitě všechny klasický od Disneyho a The Maze Runner a tak.
Jak jsi se skamarádila se Shawnem?
Naše rodiče se znaj hodně dobře i když bydlíme hodně daleko od nich. Známe seuž když mě byli 2 roky.
No a to pro dnešek asi stačí. Děkuju za skouknutí a nezapomeňte dát like jestli se vám toto video líbilo. Děkuju za otázky a už se brzy všichni uvidíme. Ahoj!" Řekla jsem a vypla kameru.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanficLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...