Část 40

417 22 0
                                    

|~Lacey~|

Všichni kluci budou dneska u Nashe. Myslím že tady budou 2 týdny. Peyton a já jsme souhlasili že dneska budou kluci jenom spolu aby mohli mít takovou pánskou jízdu. A hlavně jsem chtěla bejt doma než půjdu dneska večer s Nashem. Seděla jsem na gauči a s Peyton jsme koukali na telku. 

"Mluvila jsi s Mattem?" Zeptala jsem se, když tam byly reklamy.

"Včera večer jsme si chvíli psali."

"Co se mezi vámi děje?"

"Nic, mám ho furt ráda, ale nevím jestli on cítí to samé. Myslím že zatím zůstaneme přáteli."

Kývla jsem. Určitě spolu během těchhle 2 týdnů budou znova.

"No slyšela jsem že tě dneska večer někam Nash bere? Co se mezi vámi děje?" Zeptala se Peyton a pozvedávala obočí.

"No po tom co nás někdo donutil aby jsme se políbili, tak jsem si uvědomila že ho mám pořád ráda." 

Zasmála se a vrátili jsme se koukání na seriál. Nevěděla jsem co Nash na dnešní večer plánuje, jediný co jsem věděla bylo to že tu bude za 2 hodiny. 

"Jdeš dneska večer někam?" Zeptala jsem se.

"Jo asi půjdu navštívit Mirandu."

Miranda je Peytiny sestřenice. Když byly malí tak si byly hodně blízký a to je všechno co vím. Už jsem jí jednou potkala a její syn je hrozně roztomilej. Jejímu synovi je 1 a půl roku a už teď vypadá jako Miranda.

Začali jsme se okolo 4 nudit tak jsem se šla připravit. Vybrala jsem si plandavé bílé tričko a džínové šortky. Na tričko jsem si vybrala ještě černou bundu. Šla jsem si umejt hlavu, tělo a oholit se. Vešla jsem ven a při tom všem jsem poslouchala písničky. Bundu jsem nechala rozepnutou a trochu jsem se namalovala. Jenom řasenku a linky. Když jsem vypadal celkem dobře šla jsem dolů a čekala jsem na Nashe. Měl přijít v 5 což je za 15 minut. Peyton už před hodinou odjela za Mirandou. Projela jsem twitter abych byla v obraze.

Pár minut po tom zazvonil zvonek a to znamenalo že už je tu Nash. Vzala jsem si mobil a šla jsem ke dveřím. Otevřela jsem dveře a stál tam Nash s několika oranžovýma tulipánama.

"Chtěla by jsi se se mnou kouknout na Hvězdy Nám Nepřály?" Zeptal se a držel ty květiny, které přinesl i Augustus Hazel v té knize a filmu.

"Jak víš o těch kytkách? Četl jsi tu knihu nebo tak něco?" Zeptala jsem se.

"Peyton mi možná a možná taky ne trochu pomohla."

"Budu potřebovat kapesníky."

"Proč?"

"Protože budu celej film brečet."

Trochu se zasmál a pokračovali jsme v konverzaci. Knížku jsem si přečetla dvakrát, ale ještě jsem neměla čas se na to podívat i když už je to celkem starý. Zastavili jsme na parkovišti a koupili si lístky. Sedli jsme si a vyfotili jsme pár fotek před tím než film začal. Film začal a já jsem si připravila kapesníčky a slz padlo hodně.

-

Vyšli jsme z kina a moje oči byly úplně červený. Brečela jsem 5 krát. Jsem ráda že jsem si alespoň vzala sluneční brýle, takže nikdo neuvidí jak mám červený oči. 

"Bolí mě oči z toho brečení." Zasmála jsem se a slzy mi pořád tekli, když jsme nastoupili do auta.

"Ty pořád brečíš zlato?" Zeptal se a sundal mi brýle aby mi utřel slzy. 

Můj žaludek se převrátil, když to řekl. Nejspíš ho mám radši než jsem myslela. Zasmáli jsme se, protože pořád brečím i když už je 10 minut po filmu.

"Chceš abychom jeli k tobě?" Zeptal se Nash.

"Jo můžeme si něco objednat nebo tak něco."

Vrátili jsme se domů asi okolo 8 a Peyton furt není doma. Napsala jsem jí krátkou textovku kdy přijde domu. Nash a já jsme si objednali pizzu a dívali jsme se na telku. Sedíme blízko, ale ne tak blízko.

"Jak je klukům?" Zeptala jsem se.

"Je jim dobře. Všem chybíš." 

"Promiň jestli jsem tě od nich nějak odtrhla."

"To je vpohodě, ty za to stojíš." Usmál se a dal ruku okolo mýho pasu a sedl si blíž.

Přinesli nám pizzu a my jsme zaplatili. Peyton mi konečně napsala že přijde domů tak okolo 1, takže jsme měli celý dům jen pro sebe. Když jsme to dojedli sedli jsme si zase stejně jako předtím. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a cítila jsem jak usínám. Všechno to brečení mě unavilo. Dnešek byl fajn jenom doufám že jsem Nashe neunudila k smrti.


You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat