|~Lacey~|
"Lacey pojď dolů!" Křičela mamka.
"Už jdu!"
Šla jsem dolů a myslela si že přišel Luke. Šla jsem do obýváku, ale nikdo tam nebyl. Cítila jsem že mě někdo ze zadu obejmul a nadskočila jsem. Otočila jsem se a uviděla Shawna. Ano, Shawna Mendese. Moji rodiče si jsou velmi blízký s jeho, takže po těch letech jsme se stali velmi dobrými kamarády.
"Shawne! Co tady děláš?" Říkala jsem při objímání.
"Chtěl jsem tě překvapit. Jsem tady asi tak na 3 dny. Prostě jako prodloužený víkend."
"Jsem tak šťastná že jsi tady!" Zakvičela jsem.
"Takže jak bylo? Tvůj hlas zní pořád úžasně." Řekl a sedl si na gauč.
"Díky. Ten tvůj taky."
"Nechceš udělat nějakej cover?"
"Jasně. Co třeba The A Team od Edda Sheerana?" Zeptala jsem se.
"Jdeme na to." Řekl a vzal kytaru. Šla jsem nahoru a vzala kameru. Pak jsem šla zpátku dolů a nastavila kameru. Potom jsem zařídila osvětlení, zapla nahrávání a šla si sednout vedle Shawna.
"Ahoj všichni! Dneska budu dělat cover na písničku The A Team od Edda Sheerana se Shawnem Mendesem. Je to úžasný zpěvák a všechny jeho sociální sítě budete mít napsaný dole v popisku, takže ho nezapomeňte sledovat. Hlavně nezapomeňte na odběr a na like, když se vám to bude líbit!. Fajn tak jdeme na to."
Řekla jsem.
Shawn počkal pár vteřin než začal hrát.
"White lips, pale face
Breathing in snowflakes
Burnt tounge, sour taste." Zpíval Shawn.
"Lights gone, days end
Struggling to pay rent
Long nights, strange men." Přidala jsem se.
Začali jsme zpívat refrén a trochu jsme se při tom pošťuchovali. Začala jsem se smát a ukončili jsme to. Zastavila jsem kameru a vypla ji.
"Zpíváš tak strašně dobře!"
"Jo, ty taky nejsi špatná." Zasmál se Shawn.
@LacySanders
"Právě jsem dotočila cover s @ShawnMendes! Dejte odběr na můj kanál ať to uvidíte až ho vydám! Love you all xo" Napsala jsem na twitter.
Mám skoro 400 tisíc followerů na twitteru, a 350 tisíc na Instagramu a na Vinu.
Hádám že si říkáte že jsem na internetu populární, ale já to tak neberu. Chci prostě aby se lidi smáli nad mými challengemi, viny a inspirovat lidi, aby začali dělat to samé.
"A co Magcon? Jsou kluci v pohodě?" Zeptala jsem se. Potkala jsem sice jenom Camerona a Taylora, ale Shawn mi toho hodně vyprávěl o všech. Nikdy jsem je neviděla na živo, ale viděla jsem je na fotkách. Jenom nevím který obličej patří ke kterýmu jménu.
"No, brzo jedeme do Orlanda."
"Vždycky jsem se tam chtěla podívat. Budeš mi muset poslat hodně fotek až tam budeš."
"Budu, to se neboj." Zasmál se.
Celej den jsme byli spolu a já dokončila sestříhání toho videa. Poslala jsem ho a hned mi pípal mobil kvůli likům a shlédnutí. Miluju svoje fanoušky.
@LaceySanders
"Děkuju vám všem za vaši lásku a podporu!" Tweetla jsem a šla do postele.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanficLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...