|~Lacey~|
"Makej, makej, makej!" Křičela jsem na Peyton když jsme višli z ledtadla jak malý dítě.
"Dobře, dobře už jdu."
Běžela jsem pro naše zavazadla. Potom jsem hledala toho člověka který nás má odvést do hotelu.
Našla jsem ho a v ruce držel papír na kterém byla napsaná naše jména.
"Paní Sandersová?"
"To jsem já!" Odpověděla jsem a on mi otevřel dveře od auta. Kývla jsem na něj jako že mu děkuju.
@LacySanders: "Právě jsme přistáli v Orlandu! Nemůžu se dočkat až vás uvidím! Brzy se uvidíme." Tweetla jsem když všicni nastoupili do limuzíny.
Konečně jsme dojeli k hotelu a já běžela hned dovnitř. Ten hotel byl nádherný. Byl to jeden z těch hotelů co tě donutí zastavit se a říct WOW. Vůbec mě nezajímalo jestli jsem doněkoho narazila, protože jsem běžela přímo k Shawnovi.
"Shawne!" Vykřikla jsem a objala ho.
"Ahoj Lace, líbí se ti Orlando?"
"Děláš si srandu? Celou cestu sem nechtěla sklapnout." Řekla Peyton, která nesla všechny zavazadla.
"No jo celá Lacey." Zasmál se Shawn.
"Fajn, nechám vás se vybalit. Zbytek kluků jsou nahoře na pokojích. Všichni jsme na tom samém patře, takže se nestratíme." Řekl.
S Peyton a Nashem jsme šli do výtahu. A Peyton se strašně usmívala.
"Proč se tak směješ?"
"Už chci vidět Matta." Usmála se.
"Už spolu chodíte?" Zeptal se Nash.
"Ne, ale dali jsme si pusu."
Potom jsem se musela usmát já. Výtah zapípal a my jsme vyšli. Peyton a já jsme náš pokoj našli celkem rychle a Nash našel ten svůj který měl s Cameronem. Vešli jsme dovnitř a začali si vybalovat.
|~Později Večer~|
"Nechceš jít k Mattovi? Všichni kluci jsou tam."
"Jasně, jenom se převléknu."
Převlékla jsem se do černého tílka s nápisem OBEY a k tomu nějaké tmavší šortky. Boty jsem si vzala černé vansky a nechala jsem si rozpuštěné vlasy. Když jsme byli převlečené šli jsme na konec chodby k Mattovo pokoji.
Dveře se otevřeli, ale v pokoji nikdo nebyl. Bylo rozsvíceno, ale pokoj byl úplně prázdný. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se okolo.
"Zavolám Mattovi." Peyton vytáhla mobil a začala mu volat. Slyšeli jsme jak zvoní někde v pokoji.
"Jo fakt dost dobrý kluci. Víme o co vám jde." Zasmála jsem se.
Jeden po druhém začli vycházet z jejich schovek. Cítila jsem jak mě někdo ze zadu obejmul.
"Ahoj kotě." Řekl a kimácel s námi při obejmutí.
"MATT!!" Vykřikla Peyton a běžela obejmout Matta.
"Óóóóó" Ozvalo se po celé místnosti a Peyton se začala červenat.
Během celého večera jsem zjistila že všichni kluci jsou strašně milý a vtipný. Doufám že s nima budu moct strávit celé prázdniny.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...