Část 50

385 21 2
                                    

|~Lacey~|

*o pět měsíců později*

Pět měsíců uběhlo a dokončili jsme film. Začali jsme v listopadu a teď je skoro červenec. Vánoce byli super, i Nashovi narozeniny a víc věcí. Dělala jsem hodně rozhovorů kvůli tomu filmu. Ukázalo se že Peyton je vskutku těhotná. Matt byl velmi nadšený a myslím si že by to stejně jednou nabídl. Nash a já spolu pořád chodíme a upřímně blíž jsme si ještě nebyli. Všechno jde taky pro jednou dobře. Andrewovi přišla další nabídka na film a jsme velmi dobří přátelé.

Teď jsem doma a připravuju se na premiéru mýho filmu. Celej cast tam bude a bude tam určitě i hodně paparazziu. Většinou jsou venku lidi co se nás budou ptát na otázky. Většina rozhovorů zahrnují mojí zpěváckou kariéru, ten film a můj vztah s Nashem. Peyton sedí s Mattam na gauči a koukaj na telku a jí jídlo. Peyton už má velký břicho a zítra se jdou podívat na ultrazvuk. Jsem za ně strašně nadšená, nemůžu se dočkat až to dítě vyprdne a já ho uvidím. Když jsem šla do svojí šatny nevěděla jsem co si mám vzít. Skoro všechno moje oblečení je špinavý, protože jsem neměla čas na praní. Po dlouhém hledání jsem konečně našla hezký šaty. -média-. Rozpustila jsem si šaty a dala jsem si nějaký náušnice a podívala jsem se do zrcadla. Když jsem se sebou byla spokojená, dala jsem si mobil do mojí kabelky. Rozloučila jsem se s Peyton a s Mattem a šla jsem. Moje manažérka si mě tu má vyzvednout v limuzíně, takže se o dopravu zajímat nemusím. Jsem vážně nadšená jak se ten film bude lidem líbit.

|~Nash~|

"Jak ti to šlo s lidma z filmu?" Zeptala se mě paní před tím než jsem vešla dovnitř. Všude byly kamery, takže si jsem jistej že to bude v televizi.

"Byl to úžasný zážitek pracovat s lidma, který znám z televize. Všichni byli strašně milý a vtipný." Vysvětlil jsem.

"Jaký je váš vztah s Lacey Sandersovou? Vím že je v tomhle nová."

"Náš vztah je nádherný. Ani si jí nezasloužím." Usmál jsem se a cítil jsem že mi někdo ťuká na rameno.

"Lacey je tady." Řekl nějaký pracovník.

"Omluvte mě na minutu." Řekl jsem když jsem viděl Lacey jak k nám jde.

Uviděla mě a smála se. Šel jsem k ní a políbil jsem jí.

"Vypadáš nádherně." Pošeptal jsem jí do ucha.

"Děkuju, ty vypadáš moc hezky." Ušklíbla se Lacey a vzala mě za ruku.

Ještě jsme společně odpověděli na pár otázek. Když konečně dojel celej cast tak jsme si udělali společnou fotku a pak ještě jednu pro paparazzi. Konečně jsme mohli jít do kina a film začal. Usmál jsem se jak rychle se Lacey stala slavnou. Je perfektní a navždy už bude moje.

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat