Část 24

462 23 0
                                    

|~Lacey~|

*V Obchoďáku*

Šli jsme ještě do Primemarku. Upřímně nejradši bych to tam vykoupila.

"Tak co se tu dělo, když jsem tu nebyla? Je všechno mezi tebou a Nashem v pořádku?"

"Jo, my jsme v pohodě až na mojí mamku. Hodně jsem se s ní hádala a ještě když jsme byli s Morgna sami doma někdo se k nám vloupal. Bylo toho dost."

"Někdo se k vám vloupal?!"

Kývla jsem a celý den jsem jí všechno vysvětlovala. Když se na to podívám zpětně, kdo by se k nám asi vloupal a tak rychle našel můj pokoj. Ten kdo se k nám vloupal už tam musel někdy být. Jenom jeden člověk by se k tomu hodil a to Andrew. Sice u nás byl jednou jenom 5 minut, ale stejně ví kde jsou všechny pokoje.

Změnili jsme téma a já jsem si vybrala nový crop top, tílko, pennyboard a sukni a ještě pár věcí. Ne, nezapomněla jsem že vlastně nakupuju pro Morgan, ale nemohla jsem si pomoci. Jsem shopaholička. Zaplatila jsem a šli jsme na takovou spíš dětskou část obchoďáku, kam by šla Morgan.

"A už jste to s tvojí mamkou vyřešili?" Zeptala se.

"Moc ne, ale má přijet babička aby mamce ukázala že Nash není zlej."

Kývla a vešli jsme do hračkářství.

"A co Matt?" Ušklíbla jsem se.

"Dobrý."

"Co jste dělali? Byla jsi tam asi týden."

"Různý věci."

"Óóó je mi to jasný."

"Co?"

"Seš do něj zamilovaná že jo?"

Usmála se a kývla. Začala se celá červenat což mě rozesmálo.

"Víš koho už jsem pěkně dlouho neviděla?"

"Koho?"

"Luka." Odpověděla jsem a byla jsem trochu smutná že jsem na něj úplně zapomněla. Bylo tu na mě tolik věcí, že jsem na něj prostě zapomněla. Cítila jsem se fakt špatně.

"Ježiši, cítím se fakt blbě. Naposledy jsme ho viděli při posledním dnu školy a to si s náma sotva povídal, protože byl neskutečně unavenej." Zasmála se trochu Peyton.

"Měli bychom za ním potom zajít."

"Jo."

Nakonec jsem Morgan koupila velkou panenku, nějakou věc která na sobě měla panenku a ještě nějaký sladkosti. Peyton a já jsme nejspíš vipadali jako holky co nosí lidem tašky protože jsme každá měli v rukou minimálně tři tašky. Když jsme najedli do auta napsala jsem Lukovi, že jsme na cestě k němu. Byla jsem fakt šťastná změny ho uvidíme, pomohl mi když se moji rodiče rozváděli, takže jsme si hodně blízcí. Když jsme k němu dojeli rychle jsem běžela ke dveřím a mačkala jsem zvonek znova, znova a znova. Po pár sekundách otevřel Luke bez trička.

"LUKU!!!" Vykřikli jsme s Peyton a pevně jsme ho objali.

"Dlouho jsem vás neviděl." Odpověděl a taky nás obejmul.

Když se za námi zavřeli dveře sešli jsme si na gauč.

"Moc se omlouvám že jsem s tebou nemluvila. Měla jsem toho fakt hodně."

"Jo slyšel jsem že už máte kluky?" Ušklíbl se.

Kývli jsme a usmáli se. Probrali jsme co se všechno těch 5 týdnů dělo. Nemusíte se bát k Lukovi nic necítím. Ale trochu se bojím co řekne moje babička na Nashe.

*Další den*

Dneska měla Morgan narozky a u nás bylo hodně malých holčiček, které všude pobíhali. Nash sebou přivezl Skylinn a Peyton tu byla taky. Luke byl pryč z města takže to nemohl stihnout, ale stejně Morgan koupil dárek. Shawn by měl taky za chvíli přijet, protože prakticky patří do naší rodiny.

O pár minut někdo klepal na dveře a já jsem samozřejmě běžela je otevřít.

"Shawne!!" Řekla jsem a pevně jsem ho objala.

"Lacey!" Zamumlal a rozesmál mě.

"Strašně si mi chyběl!"

"Ty mě taky." Usmál se.

Vešel dovnitř a objal se s Peyton a s Nashem. Sedli jsme si na gauč a povídali si mezitím co Morgan a její kamarádky šli ven.

Koukla jsem se na Shawna a viděla jsem že si s někým píše s úsměvem na tváři.

"Shawnnnn." Pousmála jsem se.

"Hmm?" Zeptal se aniž by nespustil pohled z mobilu.

"S kým si píšeš že se u toho tak usmíváš?" Zeptala se Peyton a Usmála se.

"Omlouvám se." Řekl začervenal se a odložil mobil.

"Píšeš si s nějakou holkou že jo?" Zeptal se Nash aby se připojil.

Shawn kývl a jeho tváře se proměnili v rajče.

"Óó jak se jmenuje?" Zeptala jsem se.

"Jak vypadá?" Divila se Peyton.

"Elizabeth a tady." Odpověděl a podal nám mobil kde byli spolu na fotce.

Elizabeth měla černé vlasy, které jí sahají asi do prostřed zad a má hnědé oči. Byla hodně hezká a bylo vidět že dělá Shawna šťastným.

"Budeš mi o ní muset říct všechno." Zasmála jsem se a vrátila jsem mu mobil.

"No je v našem věku, je to jedináček, ale má psa. Byla můj velký fanoušek a potkali jsme se na posledním setkání s fanouškami. Druhý den jsme si hodně povídali a chodili ven."

"Měl by jsi ji pozvat na Magcon! Chci ji vidět." Přidala se Peyton.

Za týden jedeme do New Jarsey a pak jedeme do Texasu myslim. Nemůžu se dočkat až zase uvidím všechny kluky.

"Dobrej nápad Pey." Usmál se Shawn.

"No jsem na tebe hrdej kámo." Řekl Nash.

"Díky."

Po zbytek večera jsme oslavovali Morganiny narozky. Zazpívali jsme ji a ona si otevřela všechny dárky. Většina to byli panenky nebo sladkosti, ale vypadala hodně šťastně. Bavila jsem se do té doby než jsem si uvědomila že zítra má přijet babička. Zítřek bude zajímavý....

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat