|~Lacey~|
Nechce se mi nějak převlíkat, takže si prostě jenom obleču bikiny pod to co mám na sobě. Když byla hotová i Peyton nasedli jsme do auta a jeli jsme k nim domu. Nash mi ještě poslal jejich adresu a není to tak daleko od nás.
Dojeli jsme a mají moc hezkej dům. Je podobný jako ten náš. Šli jsme ke dveřím a zaklepali jsme. Carter otevřel, objal nás a zakřičel "Už jsou tady!" a vešli jsme dovnitř. Cameron a Nash vyšli z obýváku.
"Came!" Vyběhla jsem k němu a objala jsem ho.
"Lacey!" Zavolal a taky mě obejmul.
Peyton se taky se všema objala a pár minut jsme si povídali.
"Nechcete jít plavat?" Zeptal se Nash.
Všichni souhlasili a ukázali nám kde je bazén. Kluci na sobě už plavky taky měli, takže hned skočili do bazénu. Peyton a já jsme si vslíkli oblečení, který jsme měli na plavkách a skočili jsme za nima. Všichni jsme po sobě stříkali vodu a hráli si.
"Co je s Peyton?" Pošeptal mi Nash.
Byla furt taková divná kvůli Mattovi. Myslím že ho má furt ráda, ale nechce si to přiznat. Není zrovna dobrá ve skrývání svých pocitů.
"Bojí se že se tu objeví Matt."
"A to by byl problém?"
"Co tím myslíš?"
"Všichni kluci zítra přijedou...včetně Matta."
"Bude v pohodě, jsem si celkem jistá že ho má furt ráda."
Podívala jsem se na Camerona, Cartera a Peytno jak se na nás dívají s pošklibováním v jejich obličejích.
"Co je?" Zeptala jsem se zmateně.
"Měli by jsme si zahrát pravda nebo úkol." Nabídla Peyton.
Tohle nebude dobrý.
"Dobře, ale můžeme jít nejdřív dovnitř? Moje prsty vypadaj jak rozinky."
Všichni kývli a šli jsme dovnitř. Nash okolo mě dal ručník a potom udělal to samí u sebe. Vlastně se ani nezměnil, nikdo z nich. Všichni mají tu milou srandovní povahu jako měli vždycky. Když jsme byli vevnitř převlíkla jsem se do náhradního oblečení, který jsem si vzala. Když jsem byla hotová šla jsem zpátky do obýváku a sedla jsem si k nim do kroužku. Byla jsem mezi Nashem a Peyton.
"Dobře, tak Lacey, pravda nebo úkol?"
"Pravda."
"Máš pořád ráda Nashe?"
"Já nevím nebo jako tohle je poprvý co vás všechny vidím za těch 6 let." Pokrčila jsem rameny a všichni kývli.
"Peyton, pravda nebo úkol?"
"Pravdu."
"Vi jste nudný." Řekl Cameron.
"No to je jedno. Máš pořád ráda Matta?" Zeptala jsem se.
Chtěla jsem vidět jestli jsem měla pravdu nebo ne.
"Jo." Zamumlala a dala si hlavu do jejích rukou.
Všichni se pousmáli a já jsem jí z legrace šťouchla do ramena. Zvedla hlavu a byla červená a vysmátá. Věděla jsem že mi to nějak vrátí. Jenom jsem nevěděla kdy a jak.
"Nashi, pravda nebo úkol?" Zeptala se Peyton.
"Úkol."
Cameron jí něco pošeptal a ona se usmála. "Dej pusu Lacey."
Vypadá to že se mi právě pomstívá. Koukla jsem se na Nashe.
"Nemusíme." Pošeptal.
"To je v pohodě." Odpověděla jsem.
Chtěla jsem vědět jestli k němu furt něco cítím a ta pusa to zjistí. Naklonil se ke mě a začal se přibližovat. Naše rty se dotkli a já jsem cítila jak to mezi námi jiskří. Cítila jsem ůplně to samé jako když mě poprvé políbil před 6 lety. Nic se nezměnilo. Usmála jsem se a začervenala jsem se což ho trochu rozesmálo. Pokračovali jsme ve hře až jsme se rozhodli že se koukneme na film.
"Už je celkem pozdě. Měli bychom jít." Řekla jsem, když jsme dokoukali film.
"Dobře, byla to sranda. Měli by jste zítra zase přijít. Všichni kluci tu budou." Nabídl Carter.
Peytiny oči se vykulily a já jsme rychle řekla že rozhodně přijdeme aby nemohla protestovat. Cam a Carter se s námi objali a Nash nás doprovodil ven. Nejdřív obejmul Peyton a potom šla k autu. Nechala nás tam osamotě.
"Omlouvám se za tu pusu."
"Proč? Celkem se mi to líbilo." Odpověděla jsem a tu poslední část jsem zamumlala.
"Chceš zítra večer něco podniknout?"
"Jasně, ale nemají přijet kluci?"
"To neznamená že nemůžu vzít nádhernou holku na rande."
"Dobře jseš milej. Budu poctěna jít s tím slavným Nashem Grierem na rande."
Peyton zakašlala aby naznačila že si máme máknout.
"Královna čeká." Zavtipkovala jsem a on mě obejmul.
Nemůžu se ale dostat přes fakt že ho mám pořád ráda...
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...