|~Lacey~|
"Ahoj Lace." Usmál se na mě Nash. Vešel dovnitř a sedl si vedle mě na postel.
"Musíme si promluvit..." Podívala jsem se mu do očí.
"Co se děje?"
"Pamatuješ si něco co jsme včera večer dělali?"
"Ne..."
"Myslím si že nám někdo dal něco do pití aby jsme byli opilý."
"To vysvětluje proč si to nepamatuju."
"Peyton říkala že jsem byla vážně hodně opilá a že ty taky, ale ne tak moc jako já. A zřejmě jsme dělali Grind On Me..." Vysvětlila jsem mu a tu poslední část jsem zamumlala. I když jsem to zamumlala tak to stejně slyšel.
"Ou."
"A taky asi vím kdo to udělal."
"Kdo?!"
"Můj bejvalej, Andrew."
"Proč by to dělal?" Zeptal se a bylo na něm vydět že je naštvanej.
"Neměli jsme rovna nejlepší vztah..."
"To ho ale neomlouvá aby ti dal něco do pití."
Cítila jsem že mi kápla slza. A ani jsem si to do teď neuvědomila.
"Nebreč krásko. Chceš o něm mluvit?" Zeptal se a utřel mi slzy jeho palcem.
Teď nebo nikdy.
|~Nash~|
"Minulé léto, měla moje mamka problémy s penězma. Moje sestra a já jsme museli zůstat s jeho rodinou a s nim." Vysvětlovala a zhluboka se nadechla.
Bál jsem se o ni. A věděl jsem že tahle historka neskončí dobře.
"S Andrewem jsme si začali být hodně blízcí a začali jsme spolu chodit. Pár dní po tom co jsme spolu začali chodit se na mě hodně naštvával kvůli maličkostem." Říkala a snažila se nebrečet.
"Jeho naštvanost byla čím dál tím horší a horší a když jsem se chtěla bránit tak mě začal mlátit. Peyton ho viděla jak to jednou udělal a zbytek léta jsme byli v hotelu." Brečela. Ihned jsem jí pevně obejmul. Když jsem věděl že to jak jí její táta praštil v té restauraci, nebylo poprvé co ji někdo praštil. Hodně mě to naštvalo. Vždycky vypadá tak šťastně.
"Proč jsi to nikomu neřekla?" Zeptal jsem se opatrně.
"Nemohla jsem o něm nikomu říct. Zmlátil by mě a kdo ví jestli jen to. Nakonci léta, když jsem jela zpátky domů tak jsem ho už nikdy neviděla. Včera v noci to byl jeho dům" Mluvila přes své slzy. Hodně brečela a já jsem se o ní nemohl bát víc. Utěšil jsem ji a pak začala znovu mluvit.
"Neřekla jsem to mamce, protože by se z toho zhroutila. Peyton a Shawn jsou jediný co to vědí kromě tebe. První týden v Caloríně jsem se necítila sama sebou, ale čím víc jsem na něj nemyslela tím víc jsem byla zase sama sebou. Proto jsem začala dělat viny a tak."
"Strašně mě to mrzí, spolu se přesto dostaneme. Nenechám ho ti ublížit. Slibuju." Řekl jsem a pevně jsem ji držel.
"Ty mě nesoudíš?" Zeptala se zmateně.
"Proč bych tě měl soudit?
*Další věcer*
Neumím ani popsat jak moc jsem do ňej zabouchlá. Byli jsme zrovna na cestě do Menchies (mraženej jogurt) a on mě při cestě držel za ruku. Ty malý věci co dělal s mojí rukou mě donutili zabouchnout se do něj ještě víc. Je to celkem vtipný chováme se jako kdybychom byli spolu, ale nejsme.
Šli jsme za ruce do Menchies a ihned jsem začal naplňovat hrnek. Menchies je tak neskutečně dobrý, nemůžu to ani popsat jak je to dobrý. Zaplatila jsem to ještě před tím než mohl Nash nějak protestovat a sedlo jsme si ke stolu dovnitř.
"Můžu se tě na něco zeptat?" Zeptal se Nash.
Kývla jsem a dala si lžičku jogurtu.
"Lacey, nevím jestli to cítíš stejně, ale jsem do tebe hodně zabouchlej a potřebuju tě. Jsem do tebe zamilovanej. A jsem zamilovanej do všeho. Do tvé statečnosti, tvému humoru, tvého smíchu, tvého hlasu. Do všeho co ti patří jsem zamilovanej. Chci abych tě mohl nazívat svou holkou. Půjdeš se mnou ven?"
Byla jsem šokovaná z toho co řekl a zapomněla jsem odpovědět. Byl nedočkavý a čekal na mou odpověď.
"Promiň, jen jsi mě šokoval. Nikdo se o mě nikdy tolik nezajímal." Řekla jsem.
"To je v pohodě." Usmál se.
"Jo a byla bych neskutečně ráda kdybych mohla být tvoje holka. A neboj se cítím k tobě úplně to samí." Odpověděla jsem mu a usmála se.
Dojedli jsme a nastoupili do auta abychom mohli jet zpátky na hotel.
-
Lehla jsem si na postel a dívala jsem se na strop.
"Jsem tak unavenááá." Řekla jsem.
Nash se zasmál a polochtal mě a lehl si vedle mě na postel.
"Nechceš udělat YouKnow?" (Stream)
"Ale nevypadám zrovna dobře."
"To nedává smysl vypadáš nádherně pořád." Řekl
"Faaaajn. Ale budeš mi to dlužit." Usmála jsem se a tweetla jsem:
@LaceySanders
LacySanders: @NashGrier a já budeme dělat YouKnow! Pojďte se na nás podívat!
"Jsme strašně nudní" Zasmála jsem se. Byli jsme na YouKnow už asi půl hodiny a všechno co jsme udělali bylo to že jsme odpověděli na pár otázek od fanoušků a povídali si o různých věcech.
"Kdo dřív mrkne. Hrajem!" Řekla jsem a dívala jsem se mu přímo do očí. Věděla jsem že vyhraju, protože bych se na ně mohla dívat celý den, úplně jsem se v nich ztrácela. Ale potom udělal takový ten Püma Face a to mě rozesmálo.
"Mrkla jsi! Vyhrál jsem!" Vykřikl Nash.
"To není fér! Rozesmál jsi mě!" Protestovala jsem.
"Promiň zlato." Řekl a dal mi ruku přes rameno. Chvíli jsme si povídali a potom jsme řekli všem ahoj a vypli jsme kameru.
"Rozhodně mi něco dlužíš, protože jsi podváděl." Řekla jsem a lehla jsem si na postel.
"Mám nápad." Řekl Nash.
"A jakej?" Zeptala jsem se.
Šel ke mě a začal mě líbat. Několik minut jsme se líbali a pak se odtrhnul.
"Už ti nic nedlužím?" Zeptal se a usmál se.
Kývla jsem a usmála jsem se na něj. Přitiskl mé k sobě a já usnula.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...