Část 52

375 21 0
                                    

|~Lacey~|

"Lásko vzbuď se." Slyšela jsem jak mi říká Nash.

Zavrčela jsem a otočila jsem se na druhou stranu. Nechci vstávat. Pak jsem si ale vzpomněla že má přijet Andy.

"Kolik je?" Zamumlala jsem a nehla jsem se.

"Jedenáct, tvoje teta tu bude za dvě hodiny." Odpověděl a cítila jsem jak vstal z postele.

Otočila jsem se na něj a viděla jsem že už je oblečenej.

Dal mi pusu na nos a přitáhl si mě k sobě blíž.

"Asi tě nechám aby jsi se připravila."

"Jo, půjdu se osprchovat a tak všechny bude to trvat věčnost." Zasmála jsem se.

"Miluju tě." Pošeptal.

"Já tebe taky."

Nash odešel a o pár minut později jsem slyšela jak křičí.

"Co se děje?" Zeptala jsem se z mýho pokoje.

"Stoupl jsem do vody a mám mokrou ponožku." Zavolal na mě.

"A tak na koho křičíš?"

"Na tu podlahu."

Zasmála jsem se a šla jsem do sprchy. Naposledy jsem tetu viděla když mi bylo osmnáct. Takže to nějaká ta doba byla. Když jsem vylezla ze sprchy oblékla jsem se do -média-. Neměla jsem čas si něco udělat s vlasama, takže jsem si je prostě rozčesala a nechala jsem je rozpuštěný. Trošku jsem se namalovala a nandala jsem si čočky. Když už jsem byla připravená tak jsem šla do obýváku. Nash si dělal něco na mobile a já taky. Teď už můžeme jenom čekat než přijede.

-

Zazvonil zvonek a já jsem šla otevřít. Stála tam teta a Andy.

"Ještě jednou ti děkuju, že mi ho pohlídáš." Řekla mi teta.

"Žádnej problém." Usmála jsem se a slyšela jsem jak jde za mnou Nash.

"Tohle je Nash, můj přítel."

"Moc mě těší."

Nash a můj strýc vzaly Andyho věci a odnesli je do pokoje pro hosty a mi jsme si mezitím s tetou trochu popovídali. Když už to bylo odnošený tak teta se strejdou odjeli a mi jsme tam s Andym zůstali sami.

"Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě Andy.

"Lacey, a tohle je Nash."

"Můžeme so kouknout na film? Mám rád ten film auta." Usmál se.

Andy měl tmavé hnědé vlasy, zelené oči a roztomilé ďolíčky. Je to asi ten nejroztomilejší kluk kterýho jsem kdy viděla.

Kývla jsem a Nash ho zavedl do obýváku a já jsem našla film na Netflixu. Připojila jsem počítač k telce a sedla jsem si k nim na gauč. Andy seděl vedle mě na pravý straně a Nash na levý. Asi v polovině filmu Andy usnul. Vzala jsem Andyho do náručí a odnesla jsem ho do pokoje. Nash šel se mnou a pomohl mi ho obléct do pyžama. Andy byl hodně tvrdej spáč. Když jsme ho převlíkli položila jsem ho do posteli, přikryla jsem ho a potichu jsem zavřela dveře.

"Nemluvila s tebou Peyton?" Zeptala jsem se Nashe, když jsem vypla telku a šla jsem do pokoje.

"Ne, naposledy jsem s ní mluvil včera večer proč?"

"Měla být dneska doma. Nejspíš je ještě u Matta na hotelu." Odpověděla jsem.

"Jo, nemusíš se bát."

Sedla jsem si na postel a přemýšlela jsem co se bude v budoucnosti dít. Peyton se rozhodně přestěhuje někam s Mattem. Můžu tu zůstat sama a Nash může zůstat s Camem a Carterem. Půlka mě chce aby se sem nastěhoval. Všichni půjdou svojí cestou. Pojím se toho že spolu všichni stratíme kontakt. Nemluvila jsem s nima 6 let a teď jsem teprve začala. Jo, vím že je to moje chyba, ale stejně se bojím. Nejvíc jsem na sebe naštvaná kvůli tomu že už vůbec neluvím s Lukem. Prošli jsme spolu hodně věcí a úpně jsem na něj zapomněla. Musím si slíbit že mu zavolám.

"Jsi v pohodě?" Zeptal se Nash a sedl si vedle mě.

"Jo proč bych nebyla?"

"Koušeš se do rtu. To znamená že jsi nervózní nebo že o něčem hodně přemýšlíš."

"Jenom přemýšlím."

"Chceš o tom mluvit?"

"Ne, nic to není. Nemusíš se bát. Můžeš mi podat můj mobil?"

Kývl a podal mi mobil. Otevřela jsem si zprávy s Peyton a napsala jsem jí že si musíme udělat holčičí den. Mám toho hodně co jí chci říct. Když jsem to odeslala zavolala jsem Lukovi.

"Budu hned zpátky." Řekla jsem Nashovi a šla jsem do obýváku.

Dlouho to vyzvánělo a potom to konečně zvedl.

"Lacey?" Zeptal se Luke.

"Jo...Byla to doba."

"Dlouhá." Povzdychl si.

"Já vím, moc se omlouvám že jsem ti nevolala." Řekla jsem.

"To je v poho. Vím že jsi měla hodně práce s tou tvojí kariéru."

"Jak se máš?"

"Mám se dobře. Chodím s holkou jménem Julie, bydlím v New Yorku a jdu na školu abych se stal doktorem."

"Páni to je super. Všichni milují roztomilý doktory." Zasmála jsem se.

"To víš. Musíme se někdy potkat. Chybíš mi."

"Taky mi chybíš. Nejsem si jistá kdy budu znova v New Yorku, ale kdo ví."

"Tak mi dej pak vědět. A jak je Peyton a celýmu gangu?"

"Peyton je zasnoubená s Mattem a čeká miminko. Já chodím s Nashem a hlídáme pěti letý dětí na pět dní. Ostatní kluci se nezměnili. Pořád ty nejvtipnější a nejmilejší kluci na světě." Vysvětlovala jsem.

"Řekni Peyton že jí gratuluju. Rozhodně chci fotky toho miminka a doufám že mě pozve na svatbu! Stejně se tam u vás někdy oběvím, takže nebude mít ani na výběr. A Nash je pro tebe ten pravý kluk, Lace. Jak můžeš hlídat malý dítě, když ti tvoje manažérka volá každejch pět minut?"

"Ha ha budu. Hlavně se spolu uvidíme na Peytiny svatbě! Nash mi pomáhá s hlídáním. Ale máš pravu s mojí manažérkou. Určitě mi za chvíli zase zavolá."

"Pravda. Už musím jít, potom ti napíšu dobře? Zavolej mi kdyby jsi něco potřebovala."

"Dobře, zavolám. Bylo fajn s tebou zase mluvit." Usmála jsem se.

"S tebou taky Lacey." Odpověděl a típl to.

Jako na zavolání, mi zrovna volala manažérka. Nechtělo se mi to zvedat, ale musím. Zvedla jsem to a ona mi řekla že mám zítra photoshoot (focení). Nejsem si jistá proč, ale neptala jsem se.

Když jsem se konečně dostala z mobilu, šla jsem zpátky do pokoje a viděla jsem Nashe s Andym jak leží na posteli. Andy ležel na Nashovo břichu. Nash vypadal že mu to nevadí, protože taky spal. Vyfotila jsem si je a převlíkla jsem se do tepláků a modrýho tílka. Šla jsem do koupelny abych si smyla ten make up a vyndala jsem si čočky. Dala jsem si mobil na nabíječku a lehla jsem si k nim a po chvilce jsem usla.

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat