Část 51

391 19 5
                                    

|~Lacey~|

*4 července*

"TAYLOR JE TADY, AŤ PÁRTY ZAČNE!!!" Zakřičel Taylor když vešel do dveří.

Všichni kluci se mnou a Peyton byli u Nashe. Taylor byl ten poslední co přijel. Peyton s Mattem čekali až všichni přijedou aby nám řekli jestli je to holka nebo kluk. Snažila jsem se to z nich dostat, ale ani jeden se nedal. Kdybych byla jí řekla bych to každýmu osobně. Takže jsem dost nadšená a strašně se těším co řeknou. Pozdějš večer jdeme do parku na ohňostroj, ale teď si prostě povídáme.

"Fajn tak teď když tu konečně všichni jsou můžete nám říct jestli to bude holka nebo kluk??" Zeptala jsem se když si Taylor sednul.

"Dobře jste připravený?" Zeptal se Matt a vzal Peyton za ruku.

Všichni kývli a začali jsme bouchat do stolu aby to konečně řekli.

"Je to kluk!" Usmáli se.

"Ten kluk bude mít několik dobrejch strýců." Řekl Jack J.

"Hej a co já?" Zavtipkovala jsem.

"A jednu tetu." Zasmál se a vzdvyhl oči.

"Už jste přemýšleli nad nějakým jménem?" Zeptal se Shawn.

"Už jsme o nějakých přemýšleli, ale ještě jsme nenašli ani jedno který by se líbilo nám oboum." Vysvětlil Matt.

Kývla jsem a všichni jsme si povídali a pak jsme šli do toho parku. Šli jsme tam brzo aby jsme měli dobrý místa. V tom parku byl velký kopec a od tamtud byl úžasný výhled. Všichni jsme vyběhli na kopec a sedli jsme si. Přinesli jsme si nějaký jídlo abychom nevyhladovili. Všichni jsme si lehli na přikrývky, který jsme si přinesli. Nash si sedl vedle mě a dal mi tuku okolo ramena.

"Hádej co?" Řekl mi Nash.

"Hmm?"

"Miluju tě strašně moc."

"Óóóó ty jsi roztomilej. Já tebe taky." Usmála jsem se na něj.

Zasmál se a začali jsme se chvíli líbat. Konečně ten ohňostroj začal. Všude byli vidět postavy všech lidí. Všichni si kousek natočili a pak to vypli aby si to užili. Cítila jsem jak na mě Nash cíví a nevěděla jsem proč se nedívá na ohňostroj.

"Nashi, proč se na mě díváš? Přijdeš o ten ohňostroj a máme ten nejlepší výhled z celýho města."

"Máš pravdu, mám ten nejlepší výhled na světě. Ten nejlepší výhled na mojí nádhernou holku." Řekl a díval se mi přímo do očí.

Nemohla jsem si pomoct a začala jsem ho znova líbat, když zrovna vyšel velkej ohňostroj.

"Mám to!" Řekla Peyton.

Otočila jsem se a viděla jsem jak má v ruce můj mobil. Vzala jsem jí ho a koukla jsem se na ten obrázek kterej vyfotila. Byl perfektní. -média-. Nastavila jsem si to na pozadí na mobilu a dívala jsem se zase na ohňostroj. Viděla jsem jak někam Peyton s Mattem jde a věděla jsem že teď mám šanci já. Vzala jsem si mobil abych je mohla vyfotil. Pronásledovala jsem je a zastavili se před jezerem. Bylo to nádherný místo. Byli tam ještě malý světla z ohňostroje. Peyton to bude milovat. Přiblížila jsem se k nim a začala jsem je nahrávat. Když Matt něco dopovídal klekl si a zeptal se "Vezmeš si mě?" Peytin obličej byl plný pocitů. Byla šťastná, šokovaná a brečela radostí. Kývla a začali jí téct slzy po tvářích. Potom jsem vypla nahrávání a šla jsem si zpátky sednout.

"Udělal to?" Zeptal se Shawn.

"Jo její pohled byl neocenitelnej." Usmála jsem se.

Po chvilce přišli oba zpátky s úsměvem na tvářích. Ukázala nám všem její prsten a byl ohromující. Ukázala jsem jí to video a když už ohňostroj skončil šli jsme domů. No Peyton a Matt šli do jeho hotelového pokoje a pár kluků šlo s nima a my s Nashem jsme šli ke mě. Teď když je Peyton s Mattem zasnoubená a čekají dítě určitě se k němu přestěhuje. Takže tady budu sama a nebo by se sem mohl nastěhovat Nash.

Upřímně nás s Nashem úplně vidím jak se vezmeme a budeme mít rodinu. Ale moje kariéra mi zrovna nedává šanci se vzít nebo mít rodinu.

Když jsme přijeli šla jsem se umýt a vzala jsem si Nashovo tričko, který tu jednou zapomněl a spodní prádlo. To tričko mi bylo trochu pod zadek. Všechny šortky jsem měla špinavý a v dlouhých kalhotách by mi bylo horko takže jsem měla jenom kalhotky. U Nashe je mi to celkem jedno. Vždycky když si tu Nash omilem nechá nějaký oblečení vždycky si ho obleču. Vlasy jsem si dala do drdolu. Nasadila jsem si brýle a šla jsem za Nashem do kuchyně. Taky si dal sprchu a řeknu vám že je sexy když má mokrý vlasy. Byl bez trička a měl šedý šortky na spaní.

Chvíli jsme si povídali a pak jsme se rozhodli že půjdeme do postele. Vzal mě do náručí a odnesl mě tam. Dala jsem mu ruce okolo krku a odnesl mě do ložnice.

"Tři..Dva..Jedna..!" Zasmál se Nash a hodil mě na postel.

Oba jsme byli už unavení, takže jsme se dívali na telku. Nash tam pustl Přátele. Začal mi zvonit mobil a byla to moje teta.

"Ahoj teto May."

"Ahoj drahoušku. Nechtěla jsem tě vzbudit."

"Ne, to je v pohodě jsem vzhůru."

"Dobře tedy. No já a David jedeme na dovolenou a naše chůva nemůže vadilo by ti kdyby jsi na pět dní pohlídala Andyho?" Zeptala se.

Andy je jejich pěti letý syn. Upřímně vůbec by mi to nevadilo, ale nevím jestli nemám něco v plánu. Plus nevím jestli by byl Nash rád kdyby tu běhalo nějaký dítě když chce být se mnou. No i když hlídáním Andyho s Nashem možná poznám jak bychom to zvládli kdybychom měli dítě.

"Moc ráda. Kdy ho zem přivezete?"

"Nevadilo by kdyby zítra? Moc se omlouvám že je to tak na rychlo."

"To vůbec nevadí. A vy ho sem teda přivezete?" Zeptala jsem se.

"Ano kolem jedné?"

"Dobře tak se uvidíme. Ahoj."

"Dobrou noc Lace, děkuju moc." Odpověděla a zavěsila.

Když jsem položila mobil Nash se převlhl na mě.

"Co to děláš? Slez ze mě." Smála jsem se.

"Kdo to byl?" Zeptal se.

"Moje teta. Musím hlídat jejího syna, Andyho na pět dní."

"On bude tady?"

"Jo, bude v náhradním pokoji. Budeš ho hlídat se mnou?"

"Kolik mu je?"

"Pět." Odpověděla jsem.

"Dobře. Jediná blbá věc je ta že nebudeme chvíli sami."

"Teď jsme sami ne?"

Usmál se a začal mě líbat. V pokoji najednou začalo být horko.

"Nashi, nemůžeme." Řekla jsem skoro bez dechu.

"Proč?"

"Nechci aby Peyton byla smutná kdybych otěhotněla."

"Od toho je ochrana ne?" Zasmál se Nash a začal mě znova líbat.

A můžete jenom hádat co se stalo potom. Za A) Sex B) Stavění gradu z cukru C) Koukání na přátelé

Napiště do komentářu odpovědi. Uvidíme kdo bude mít správnou odpověď.

You (Nash Grier Fan Fiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat