|~Nash~|
Asi se zhroutím. Ztratím Lacey a nemůžu s tím nic dělat. Věřte mi, kdybych mogl něco dělat tak to udělám, ale už to nebylo v mých rukách. Mluvila se svou mamkou o Andrewovi. Chtěl jsem jít s ní, ale řekla mi že radši půjde sama. Když její mamka zjistí čím si musela projít, možná tu bude malá šance aby jí tu nechala. Na Magcon odjíždíme za týden a půl a nechci se do té doby stresovat tím že je moje holka s Andrewem. Chtěl jsem tam vtrhnout, ale Lacey zrovna vyšla. Zeptala se mě jestli jsem v pohodě. Pár minut o tom co její mamka řekla nemluvila. Ale nemusela mi to ani říkat, podle jejího pohledu jsem to poznal. Chvíli jsme tam ještě seděli, utřeli jsme si navzájem slzy a šli jsme k ní do pokoje. Lacey chtěla udělat YouNow aby všem fanouškům vysvětlila co se bude dít a co se dělo. Zítřejší večer bude strašnej.
|~Lacey~|
Upřímně mi bylo úplně jedno jak vypadám. Moje i Nashovo oči byly červený od toho jak jsme brečeli. Vypadalo to jako kdybychom brečeli několik dní. Ale potřebovala jsem fanouškům vysvětlit proč jsem nebyla aktivní jinak by se už asi všichni zbláznili. Zapla jsem kameru a Nash si sedl vedle mě.
"Ahoj všichni." Řekla jsem chraptivým hlasem.
"Omluvte mě že jsem tu dlouho nebyla, ale teď vám musím něco říct. Musím jet teď na nějakou dobu pryč." Řekla jsem a viděla jsem jak si Nash snaží utírat slzy mikinou a chytl mě za ruku.
"Pořád budu v Magconu, ale nebudu na sociálních sítích. Bylo tady hodně chaosu, takže se musím stěhovat. Na Magconu vás doufám uvidím hodně, ale teď mě dlouho neuvidíte." Nash si opřel jeho hlavu o moje rameno a pořád si utíral slzy.
"Brzy se snad zase uvidíme." Řekla jsem a vypla jsem kameru. Nash a já jsme si lehli a užívali jsme si poslední chvíle dohromady.
~
~
~
Mamka mi řekla že budu žít s babičkou a že Andrewa vykopla. A aby to byl Andrew tak se samozřejmě bránil a říkal že všechno co jsem řekla je lež. Zkusila jsem všechno aby mě tu mamka nechala. Jestli chceme být s Nashem spolu budeme to muset dělat potaji. Jo, je nám jenom 16 a určitě si myslíte že to přeháníme, ale Nash je speciální...
Moje tašky jsou zbalený a naskládaný v babiččině autě. Nemusela jsem si balit všechno co jsem měla, protože mám u babičky vlastní pokoj. Zbalila jsem si hodně oblečení, hodně bot, elektroniku a toaletní věci. Moje mamka, Morgan, Nash, Peyton, Luke a Hayes byli venku aby se semnou rozloučili. Moje mamka si asi neuvědomuje že ubližuje i jiným lidem. Vím že je to jenom na léto, ale bude to jako věčnost. Je teprve červen. Byl čas se rozloučit a já jsem šla první k mojí mamce. Nebyla jsem k ní nějaká milá, protože to kvůli ní odjíždím, ale i tak jsem se s ní rychle objala. Potom byla Morgan a sakra tohle děcko mi bude chybět. Moc nerozumněla tomu co se vlastně děje, ale věděla že odjíždím. Vyzvedla jsem ji a dala jsem ji pusu na vršek hlavy. Pak Peyton a Luke. S Peyton se uvidím za týden a půl, takže to nebylo nějaké velké loučení. S Lukem se ale neuvidím celé léto. Pevně jsem ho objala a šla jsem k Hayesovi. Hayes je ten nejroztomilejší 13 letej kluk, kterýho jsem kdy potkala.
"Jestli chceš aby někdo nakopal toho Andrewa, hlásím se dobrovolně." Zasmál se a pevně mě objal.
Říkala jsem vůbec jak se mě snaží chránit? Je jako můj mladší bratr a myslím že je to roztomilý jak se mě snaží chránit.
"Dám ti vědět. Mám tě ráda kámo." Řekla jsem a zacuchala jsem mu vlasy, protože vím jak to nesnáší.
"Nešahej mi na vlasy." Řekl a upravil si je.
"A taky tě mám rád." Dodal a usmál se.
Poslední byl Nash. Snažila jsem se držet slzy už od rána. Hodně fanošků se mě ptalo jestli se rozcházíme, ale já si tím nejsem jistá." Obejmul mě a při obejmutí mi pošeptal.
"Rozcházíme se?"
"Nemusíme náhodou?"
"Nejspíš jo."
Byli jsme chvíli zticha. Mluvili jsme hodně potichu aby nás nikdo neslyšel.
"Řekni mi kdyby se něco dělo a budu tam dřív než řekneš hele hnědá kráva."
I v týhle situaci se mu podařilo rozesmát mě. Kývla jsem a políbila jsem ho. Šli jsme od sebe a Nash vyzvedl Morgan a u mamky vydělal takovou záři. Nash se ušklíbl, protože věděl že se na něj dívá a to mě rozesmálo. Tolik se snažil aby moje mamka věřila že je hodnej a když nás teď dává od sebe tak se jí spíš snaží nasrat. Sedla jsem si do auta, zapla si pásy a jeli jsme.
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
FanfictionLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...