|~Lacey~|
Včera byl poslední den Magconu, ale ještě tu zůstáváme dva dny a pojedeme do San Diega.
"Myslíš že ho máš ráda?" Zeptal se mě Shawn. Jsme spolu hodně často jako když jsme byli malý.
"Možná..." Zamumlala jsem.
"Vidím jak se na něj díváš Lace."
"Dobře, dobře mám ho ráda." Zasmála jsem se.
Ušklíbl se, protože to věděl a potom mu zapípal mobil "Musím jít, stratili Matta." Zasmál se, odešel a hned vešel Nash.
"Ahoj." Usmál se.
"Ahoj. Chceš jít ven?"
"Je tam tornado dívej, vypadá to že bude bouřka."
"Aha." Povzdechla jsem si. Nesnáším bouřky, vždycky jsem měla a vždycky budu. Neptejte se proč prostě jsem se jich vždycky bála.
"Jsi v pohodě?" Zeptal se Nash a sedl si vedle mě.
"Jo, jenom nemám moc ráda bouřky."
"To bude dobrý. Ochráním tě."
Kývla jsem. "Už jsme si dlouho nepopovídali." Zasmála jsem se.
"Co kdybychom spolu strávili celý zítřek?"
"To bych byla ráda." Usmála jsem se.
|~Druhý den~|
"Lacey vstávej." Mluvil na mě povědomý hlas.
"Ne." Řekla jsem a schovala jsem se pod polštář.
"Dobře, když nesouhlasíš." Řekl a já zjistila že je to Nash. Cítila jsem jak skočil vedle mě. Otevřela jsem oči a viděla jsem ty jeho úžasné oči.
"Dobré ráno."
"Jsi roztomilá když se probouzíš." Zasmál se a dal mi pár vlasů za ucho.
"Proč jsi tady?" Zeptala jsem se a sedla si.
"Nejsi ráda když jsem s tebou?"
"To jsem neřekla!" Zasmála jsem se.
"No včera jsem ti řekl že spolu strávíme celý den takže.."
"A co jsi naplánoval?"
"To je překvapení." Ušklíbl se.
"Dobře, tak já se jenom převléknu."
Z kufru jsem si vyndala černé šortky a k tomu bílý crop top a šla se do koupelny převléct. Když jsem se převlékla vyčistila jsem si zuby a nasadila si čočky. Nechala jsem si rozpuštěné vlasy a nandala si černé vansky.
"Připravená?" Zeptal se Nash.
Kývla jsem a vzala si mobil do ruky a na hlavu si dala sluneční brýle.
Nastoupili jsme do jeho auta a on mi otevřel dveře. Nejeli jsme moc dlouho asi jenom 15 minut. Zasmála jsem se když jsme dojeli .
"Lezení po skalách?"
"Jo, je to v pořádku?"
"Perfektní."
Chytla jsem ho za ruku při cestě ke skále. Když jsme tam došli pracovníci nám dali postroje a přivázali nás k lanu.
"Závod zažíná!" Řekla jsem a začala jsem šplhat nahoru.
"Hej, to není fér! Začala jsi šplhat dřív než já!" Stěžoval si Nash když jsem tam byla dřív než on.
"Mě jen tak neporazíš Griere." Mrkla jsem na něj a začala se spouštět dolů.
Byli jsme tam 2 hodiny a potom jsme šli na oběd. Když jsme se najedli šli jsme zpátky na hotel do jeho pokoje. Už jsem s Peyton dlouho nemluvila, určitě je s Mattem a jsem si jistá že spolu chodí.
"Chceš se kouknout na film?" Zeptal se.
"Klidně. Nemáš nějaký tepláky? Tyhle nejsou zrovna příjemný." Zasmála jsem se.
Zasmál se a půjčil mi jeho kraťasy, které nosí ty co hrajou baseball. Šla jsem se převléct do koupelny, ale musela jsem je trochu utáhnout protože mi byli celkem dost velký. Když jsem vyšla z koupelny Nash se usmál.
"Co je?"
"Vypadáš dobře v mým oblečení." Ušklíbl se.
Začervenala jsem se a lehla jsem si vedle něj. Rozhodli jsme se pro komedii a já jsem zapla televizi. Asi 20 minut filmu jsem cítila jak se na mě Nash dívá.
"Proč se na mě furt díváš?" Zasmála jsem se.
"Protože jsi nádherná."
"Nejsem nic speciálního. Ani nejsem tvůj tip, máš rád blondýnky."
"Co tím myslíš? Jsi nádherná ať děláš co děláš. Každej kluk by měl štěstí kdyby tě měl. Já si tě ani nezasloužím." Zamumlal to poslední, ale já jsem ho stejně slyšela. Podívala jsem se na něj a on se zase kousnul do rtu jako tu noc když jsme se políbili.
Začali jsme se přibližovat a naše rty se zase setkali. Nebyla to taková ta rychla pusa, bylo to něco mnohem víc. Cítila jsem jiskru a moje břicho dělalo salta. Totálně jsem se zamilovala do tohohle perfektního modrookýho kluka. Odtrhli jsme se a on mi dal ruku okolo pasu a ja si o něj opřela hlavu.
"Dneska jsem se bavila, díky."
"Cokoli pro moji holku."
ČTEŠ
You (Nash Grier Fan Fiction)
Fiksi PenggemarLacey je 16 let a je velmi slavná díky Youtubu a Vinu. Dělá hodně challenge a covery, protože má úžasný hlas. Je hodně velká kamarádka s Shawnem Mendesem a hodně se navštěvujou. Lacy má dlouhé černé vlasy a modré oči. Bydlí v Severní Carolíně s její...