Stála jsem před hlavními dveřmi našeho domu. Nadechla jsem se a zaťukala. Babička mi téměř hned otevřela a s úsměvem na tváři mě vpustila dovnitř. Posadila jsem se do kuchyně k jídelnímu stolu, kde přede mnou byla naservírovaná večeře. ,, Tak jak sis to dneska užila?'' Zeptala se babička poněkud zvláštním hlasem.
,, Ach ano, bylo to úžasné.'' Odpověděla jsem a pustila se do steaku.
Babička si přisedla naproti mě a pohlédla mi hluboko do očí.,, A nechceš mi něco říct, drahoušku?''
Neměla jsem ráda lži, ale právě teď to bylo nutné. ,, Ne, proč babičko?''
,, Odpoledne mi zavolal tvůj psycholog. Ptal se ohledně toho, zda si navštívila už psychiatra, aby ti předepsal prášky, čemuž jsem rozuměla, ale začal mi vyprávět o tom, že si mu říkala něco o tom starém domu na konci ulice. Prý že jsou tam dveře, které tě zavedou do světa pohádek. Lucy...víš přeci, že to není možné. Všechno je to jen v tvé hlavě. Musíš se přes to přenést.'' Nevěděla jsem co na to říct. Když se snažím říci pravdu, nevěří mi.
,, Já ti ukážu, že je to pravda. Zítra hned ráno musíš jít se mnou.'' Pověděla jsem s nadějí. Babička se snažila vždycky najít to nejlepší a tak přikývla .
,, Dobrá, zítra ráno mi to ukážeš.''
Už jsem neměla ani chuť dojíst jistě výborný steak. Vstala jsem, uklidila si po sobě talíř a zašla do svého pokoje. Samozřejmě na mojí posteli už ležela připravená kniha, až jí otevřu a přečtu, ale neměla jsem ani náladu na čtení. Vzala jsem ji, jen s ní zalistovala a poté jí vrátila zpátky do knihovničky, kde jsem měla plno nepřečtených knih. Přejela jsem po jejich hřbetech a četla si postranní názvy. ,, Ještě jsem nebyla v pohádce o Perníkové chaloupce...tak snad zítra.'' Usmála jsem se a zalezla si do postele.
Ještě chvilku jsem sledovala strop a poté zavřela své unavené oči. Zítra...zítra všechno vyjde na povrch. Konečně nebudu v babiččiných očích ten snílek, blázen co touží po dobrodružství. Nebude ta, která se snaží utéct od reality. Ukážu jí skutečný svět za tajuplnými dveřmi divů...
Tak už to začíná. Jenže něco se stane. Až projde...bude se moct vrátit domů? :) Ale vlastně proč by se nemohla vrátit?
ČTEŠ
Beginning of the end | CZ
FanfictionV tom opuštěném domě, na konci té liduprázdné ulici se nachází něco tajemného a kouzelného. Nikdy nikdo přesně nevěděl, proč ten dům přitahuje malé děti a nikdo nikdy nezjistil, proč každému připadá jako z pohádky. Uvnitř tohoto domu se ukrývají dve...