,, Pojďte se mnou.'' pověděl mi po chvíli princ. Skousla jsem si ret a chvilku přemýšlela. Neměla bych se u vrátit domů? Za babičkou?
,, Dobře.'' zvolala jsem na konec. Vzal mě za ruku a jemně mě táhl ze sálu pryč. Během chvilky jsme se objevili v zahradách tohoto krásného paláce. ,, Páni...je to tady nádherné!'' vydechla jsem úžasem. Všechny ty růže, jež tady kvetly a nejen to. Fontána vystřikovala vodu, která nás lehce pokropila a na konci této zahrady byl malý altánek. Za ní se rozprostíral strom, ze kterého vysela houpačka.
,, Posaď se.'' pověděl mi, když jsme k ní došli, avšak já se zarazila.
,, Já...moc se omlouvám, ale brzo budu muset jít.''
,, Jen jedno zhoupnutí.'' přistoupil ke mě a pohladil mě po tváři. ,, Vaše pleť je tak smetanová, Lucy a nejen to. Jste strašně bledá. Není vám něco?'' Zasmála jsem se.
,, Taková jsem byla už od malička. S tím si nedělejte starosti.''
,, Tak tedy? Jedno zhoupnutí mi dovolíte, Lucy?'' Už bych bývala odpověděla: ,, Jistě.'' Kdyby náhle nezačaly bít hodiny.
Bim, bam...
,, Ach...Moc se omlouvám, ale musím jít.'' otočila jsem se k němu zády a rozběhla se jak nejrychleji jsem mohla. V těch střevících jsem bohužel nemohla běhat. Nemohla jsem to stihnout...
Jiné řešení mě nenapadlo.
Rychle jsem si je sundala a schovala je ve křovinách. Možná jsem tím pokazila celý smysl pohádky. Nenajde můj střevíček a tak nebude pátrání po spanilé dívce, ale jinak to nešlo. Nechtěla jsem být zde uvězněná.
Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla a když jsem viděla své kouzelné dveře na dohled, rozzářila jsem se. Vběhla jsem do nich a bylo to jen tak tak.
Moje já se objevilo zase v tom starém zvláštním domě a kouzelné dveře už nefungovali. Můd si musel odpočinout. Byla jsem tam dost dlouho...
,, Děkuju!'' zašeptala jsem naposledy a poté radostně poskakovala na druhý konec ulice, kde mě babička už vyhlížela.
,, Kde jsi byla drahoušku?'' zhrozila se. Povšimla si, že jsem vyšla z domu, jež pro její oči byl jen zřícenina.
,, Jen mě zvědavost nedala. Omlouvám se, ale neměj o mě strach. Dávala jsem si pozor.''
Další díl :) Těšte se dál, protože na Lucy čeká někdo, kdo ji možná změní život. :)) Kdo to asi bude?
ČTEŠ
Beginning of the end | CZ
FanfictionV tom opuštěném domě, na konci té liduprázdné ulici se nachází něco tajemného a kouzelného. Nikdy nikdo přesně nevěděl, proč ten dům přitahuje malé děti a nikdo nikdy nezjistil, proč každému připadá jako z pohádky. Uvnitř tohoto domu se ukrývají dve...