Intel mě pevně držel za ruku a nehodlal mě pustit. Jeho city mě udivovaly možná ještě více, než jeho samotného.
Zhluboka jsem dýchala, jelikož jsem se snažila popadnout dech. Vstoupily jsme do temného lesa, ve kterém jsem zcela nic neviděla, ale dávala jsem svoji důvěru mému společníkovi, který ve tmě viděl dobře. Táhl mě za sebou a já se snažila přeskakovat velké kořeny a větve, které byly po zemi. Bála jsem se že zakopnu a tím nás zdržím. Avšak díky jeho pomoci jsem se dokázala dostat přes to nejhorší. Před námi se objevovala lehce rozsvícená lesní cesta. Světlušky poletovaly kolem nás. Nikdy jsem předtím neviděla takovou nádheru.
,, Lucy!'' okřikl mě Intel a popadl znovu za ruku. ,, Tebe nechat samotnou v lese je utrpení,'' jeho chování se neměnilo, díky bohu.
Možná jsem si mohla myslet, že jsme se vzdálili natolik, že nás už nemohou vystopovat či doběhnout, ale pravda byla jiná. Nemohli jsme zastavit, jelikož nám byly přímo v patách. Jenže náhlý zvuk něčeho povědomého mě přimělo zpomalit a tím jsem zarazila i Intela. ,, Lucy! Musíme běžet.'' pověděl mi, ale já ho v této situaci neposlouchala. Otočila jsem se za zvukem a rozběhla se za ním. Nevnímala jsem to, že mě Intel překvapeně, ale zároveň dost naštvaně sledoval až na malou mýtinu, kde se v dálce cosi lesklo. Zaostřila jsem zrak a když jsem se na to podívala pořádně, spadla mi čelist až na zem. Ten zvuk, volné prostranství přede mnou, lesklá věc uprostřed. Mé tajuplné dveře!
Loktem jsem mírně strčila do Intela a prstem jsem ukázala na konec mýtiny. ,, To je ono! Vrátí mě to domů,'' nic však neřekl, což mě překvapilo. Pohlédla jsem na něj a v jeho očích mu viděla zvláštní jiskřičky. ,, A ty půjdeš se mnou! Pojď!'' řekla jsem mu a rozběhla se ke dveřím. Cítila jsem Intela těsně za mnou, což mě hřálo u srdce. Běžela jsem jako o závod, jelikož jsem se bála, že se stane to, co předtím. Zmizí! A také že ano. Po pár sekundách začaly pomalu mizet a já tam stále ještě nedoběhla. Přidala jsem a jen tak tak jsem je stihla otevřít a vstoupit dovnitř, jenže když jsem přepadla na druhou stranu a ohlédla se zpátky, stalo se něco zvláštního.
ČTEŠ
Beginning of the end | CZ
FanficV tom opuštěném domě, na konci té liduprázdné ulici se nachází něco tajemného a kouzelného. Nikdy nikdo přesně nevěděl, proč ten dům přitahuje malé děti a nikdo nikdy nezjistil, proč každému připadá jako z pohádky. Uvnitř tohoto domu se ukrývají dve...