Hayır. Olamaz. Bu. Tuna. Konak. Olamaz. Ama sen bu kadar genç olmak zorunda mısın? Ben neden bu kadar şaşırdım. belli ki babasından devralmış. Kendine gel Ada. Nasıl geleyim bu adam taş çatlasın -ki görse kesin çatlar- 29'dur. Patron dediğin en az 40 olmalı. Tunacım sen olmamışsın ve ben senin elini şuan havada bıraktım. Ne yaptım ne yaptım? İşimi daha başlamadan kaybettim. Hemen elimi uzattım.
-Ada Şan değil mi?
-Evet Tuna Bey Ada benim iş görüşmesi için geldim. Aferin Ada iyi toparladın.
-Buyrun odama geçelim. Bende sizi bekliyordum.
Arkasından bakakaldığımı hissettiğim an koşar adımlarla peşinden gittim. Ne kadar farklı bir odaydı. Resmen Tuna'nın karanlığına hoşgeldin diye bağırıyordu duvarlar. Siyah odada tek kendini belli eden beyaz masaydı. Duvarlar boştu. Farklı ama insanı kendine çeken bir atmosferi vardı. Kendime geldiğimde izlendiğimi fark etmem iki saniyemi aldı. Hemen önüme döndüm ve karşısındaki siyah deri koltuğa oturdum. Bu elbiseyle çok renkliydim bu odada. Birkaç iş hakkında sorusunu cevapladıktan sonra o değerlendirmesini yaparken ben ellerimle oynuyordum.
- Burada tek yaşadığın yazıyor Ada ailen nerede? belki de çalışanlarının özel hayatı önemliydi..
-Çok uzak değiller Tuna Bey onlar da İstanbul da fakat ben kendi ayaklarımın üstünde durmak için ayrı eve çıktım.
-Bu çok güzel Ada seni tebrik ederim. İş konusuna gelince de bu iş için gayet iyisin senden istediğim düzenli ve zamanında işi yetiştirmen. Eksik yaptığın iş şirket açısından büyük zarar olur. Bu yüzden yarın sabah 9'da işbaşı yaparsan sevinirim. Geldiğimde masamda dosyalar olmazsa günüm, benim ve etrafımdakiler için pek iyi geçmez.
Biraz ürkmüştüm aslında. Yapabilecek miydim? Büyük bir şirketin müdürünün asistanı olmak neleri getiriyordu? Ama sonuçta her şeyi düşünerek buraya gelmiş ve başvurumu yapmıştım.
-Peki Tuna Bey merak etmeyin. Elimden gelen her şeyi yapacağıma emin olabilirsiniz.
Teşekkür ederim diyerek kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Tam elimi kapının koluna uzatmıştım ki ;
-Ada?
-Efendim Tuna Bey?
Arkamı döndüğümde o zeytin siyahı gözler üstümdeydi. Gözleri beni buldu bir şey söylemek istermiş gibi ağzını açtı tekrar kapattı ve gülümsedi.
-Yeni işin hayırlı olsun Ada.
Merhabalar arkadaşlar:) Bir okur olarak eski yazar olarak yeniyim. 19 yaşında üniversite öğrencisiyim. Bur kurgu farklı bir şekilde uzun zamandır elimdeydi kısa bir süre önce düzenleyip buraya büyük cesaretle koydum. Çok okurum aklıma geldikçe de not ederek yazarım. Yazarken kelime haznemin, okuyarak geliştiğini fark ettim.
Hikayeye gelirsek. Bu hikayede herhangi bir karakter yok. Tamamen sizin kafanızda oluşacak kişileri buraya koyun ve okuyun. İsteğinin ve şikayetleriniz benim için çok önemli ben elimden geldiğince hızlı ve çabuk bölümler yayınlamaya özen göstereceğimiz. Şimdiden hepinize teşekkür ederim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ŞANS İŞİDİR
RomanceAda Şan. 22 yaşında tek başına yaşayan, gözleri deniz mavisi, saçları kumralın en güzel tonu, beyaz tenli kız. Tuna Konak. 27 yaşında babasının hastalığından sonra genç yaşta işin başına geçmek zorunda olan esmer, geniş omuzlu, içinde kaybolunası si...