ÖLMEDİM YAŞIYORUM!!

4K 69 32
                                    


BUNUN SADECE DUYURU OLDUĞUNU MALESEF Kİ ÜZÜLEREK BELİRTİYORUM. VE BAŞLIYORUM.

SİZLERİ, O GÜZEL YORUMLARINIZI HATTA KİMİ ZAMAN İÇTEN GELEN DUYGULARINIZI O KADAR ÖZLEDİM Kİ. HAYATIMIN BİR ANDA YOĞUN BİR TEMPOYA GİRMESİ BENİ FAZLASIYLA TEPETAKLAK ETTİ SANIRIM. BİR ANDA ÇIKTIĞIM ÖĞRENCİLİK HAYATININ BOŞLUĞUNU YAŞAYAMADAN BAŞLADIĞIM İŞİM, İNANIN SADECE BURAYI DEĞİL HAYATIMI BOŞLAMAMA NEDEN OLDU. KENDİMİ KİMİ ZAMAN BİLİNÇSİZCE SAVRULURKEN BULDUM. 

BU EVREDE EN ÇOK BURAYI ÖZLEDİM. KİTAPLARIMI, SİZLERİ PARMAKLARIMIN BİR HAYALET HIZINDA DOLANDIĞI KLAVYEMİ ÖZLEDİM. 

DÖNÜP BAKIYORUM DA BU MUYMUŞ O ÇOK BEKLEDİĞİMİZ İŞ HAYATI DİYORUM. BUNUN İÇİN Mİ SENELERCE AŞKLA OKUMUŞUM. SONRA İŞİMİ DE ASLINDA ÇOK SEVEREK YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜNCE SESSİZCE ŞÜKREDİYORUM.

ÖNCELİKLE KÜÇÜĞÜM BÜYÜĞÜM AYIRMAKSIZIN SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM. ARTIK BİLGİSAYARI AÇIP BOŞ BOŞ BAKTIKTAN SONRA GERİ KAPATMA DÖNEMİ BİTTİ KABUĞUMDAN SIYRILMANIN ZAMANI GELDİ DE GEÇTİ. 

BU ZAMANA KADAR BANA OLAN SİTEMLERİNİZ DE SORULARINIZ DA BAŞIM ÜSTÜNE. ARTIK BURADA HEP BERABERİZ TEKRARDAN BİR ARADA OKUYUP YAZACAĞIZ.

SİZLERİN O GÜZEL YORUMLARINIZI İÇTEN DİLEKLERİNİZİ İNANIN ÇOK ÖZLEDİM.

AMA SANIRIM BEN EN ÇOK TUNA VE ADA'YI ÖZLEDİM.

KENDİNİZE İYİ BAKIN, KİTAPLARLA KALIN.

AŞK ŞANS İŞİDİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin