a / n: lukekaa loppukommentit, tärkeää!
---
Avasin koti-oven. Vihdoinkin kotona. Kävelin sisälle Niall tullen perässä laukkujen kanssa. Olemme ensimmäistä kertaa kotona avoparina. Kun lähdimme, olimme vain pariskunta. Ajatus saa minut hymyilemään. En varmastikkaan ole viimeisen viikon aikana tehnyt mitään muuta, kuin hymyillyt. On yö, joten aika suoraa tietä löysimme molemmat tiemme yläkertaan. Pian iltatoimien jälkeen uni yllätti ennen, kuin ehdin edes huomata.
-
* kuukausi myöhemmin *
Kuulin koputusta ovelta. Juoksin avaamaan oven, jonka takaa esiin tuli Georgina ja Liam. En ollut uskoa korviani, kun ensimmäisen kerran kuulin, että he seurustelevat. Gina on aina ihannoinut Liamia, mutta en olisi ikinä uskonut, että tässä todella kävisi näin. Ohjasin heidät sisälle ja jäin odottamaan ovelle, että juuri pihaan saapuneet tulisivat sisälle. Isäni astui ulos autosta ja Martina toiselta puolelta. Heillä oli myös mukanaan pieni prinsessa siskoni, Addy. Kun isäni pääsi ovelle, halasin tätä ja otin kantokopan tämän kädestä. Todella outoa nähdä isäni pienen lapsen kanssa. Lähdin eteisestä olohuoneeseen, jossa laskin kankopan lattialle tuolin viereen, johon Martina tuli perässä saatuaan ulkovaatteet pois. Tämän jälkeen lähdin kohti keittiötä, jossa hääri Nathalie, joka oli tarjoutunut tulla auttamaan minua ja Niallia kaiken kanssa. Nostelin laseja pöytään ja kaadoin kuohuvaa juomaa laseihin. Niall saapui keittiöön. Seuraavana nostelin lautasia pöytään sekä kahvikuppeja niiden viereen. Nat toi lusikat ja asetteli ne yhteen lasiin. Gina toi paketin keittiöön.
"Tässä on teille kukkia", hän sanoi hymyillen ja ojensi ne Niallille. "Ne on meiltä molemmilta".
"Me molemmat kiitetään", Niall vastasi hymyillen ja avasi kukat paketista. Hän laittoi ne maljakkoon, jonka Nat oli hänelle ojentanut. Kohta kukat koristivat ruokailutilan pöytää. Kävelin kaapille, josta hain kolme kulhoa ja nappasin sivupöydältä mukaani kolme pussia. Yhdessä oli suklaata, toisessa jotakin hedelmäkarkkeja ja kolmannessa kuivattuja hedelmiä. Niall nappasi yhden pusseista ja kaatoi kulhoon ja minä kaadoin loput kaksi. Kuulin oveen koputettavan taas ja Niall meni avaamaan. Sisään asteli Louis ja Harry kera Amandan. Pöytä alkaa näyttää valmiilta, ja kävelin hakemaan viimeisen silauksen, kakun. Avasin jääkaapin oven ja nostin valkoisen kakun ulos kaapista ja kannoin pöytään. Otin kakun päältä pois kuvun, joka on ollut suojelemassa sitä kolhuilta ja muulta. Valmista. Hymyilin itsekseni ja nappasin kamerani sivupöydältä. Otin muutamat kuvat katetusta pöydästä, jonka jälkeen Niall ja Zayn saapuivat huoneeseen. Zayn käveli suoraa tietä Nathalien luo ja Niall tuli seisomaan minua vastapäätä.
"Valmista?" hän kysyi nostaen katseensa minuun. Nyökkäsin tälle hymyillen, jonka jälkeen tuo lähti olohuoneeseen.
"No niin, kaikki kuulolle, jos voisitte siirtyä keittiöön, niin päästään alottaan", kuulin Niallin kuuluttavan pienelle juhlaväellemme, jonka jälkeen kaikki siirtyivät keittiöön. Jakelin kaikille laseja käteen, ja kun vihdoin olin saanut myös itselleni lasin, Niall tuli viereeni, siirsi kätensä ympärilleni ja laski sen lantiolleni.
"Elikkäs kaikki, tervetuloa meidän pienimuotoseen juhlitukseen. Kuten kaikki tiedätte, me ollaan nyt oltu kuukausi kihloissa ja haluttiin vähän juhlistaa asiaa sekä Angelan pientä yritystä, joka aloitti toimintansa eilen, joten sille", Niall sanoi ja nosti lasinsa ilmaan. Toistimme kaikki Niallin eleen, jonka jälkeen pieni seurue taputti meille ja vaihdoimme pienen suudelman Niallin kanssa, jonka jälkeen pääsimme syömään kakkua ja juhlimaan.
-
Kello on nyt kahdeksan illalla ja istumme Niallin kanssa sohvalla ja pidämme elokuvailtaa.
"Tietkö musta tuntuu, että mun elämä on vihdoinkin just sellasta, kun sen halusin olevan", sanoin miehelle vieressäni, joka kääntyi kasvot minuun päin.
"Millasta?" hän kysyi hymyillen.
"Kun eläis jotain prinsessaunelmaa. Pienenä, kun isä kysy multa, että mikä haluan olla isona, vastasin aina, että prinsessa", kerroin nauraen.
"Mutta sähän oot prinsessa, mun prinsessa", Niall sanoi hymyillen. Hymyilin tälle takaisin. Kun mietin tarkemmin, mitä kaikkea viimeiseen viiteen vuoteen on mahtunut, alkaa palaset loksahdella kohdilleen. Olen onnellinen. Olen onnellinen Niallin kanssa.
---
Joo, elikkäs kyllä. Mä en halunnu alkaa mitään pitkiä juttuja tähän kirjottaa, koska no, viimenen luku ja joo. Rukoilen, lukekaa se perässä julkastu lopetusinfo, se on todella tärkeää infoa!!!
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...