Part 7

3.4K 140 4
                                    

LUKU 7

Niall painoi huulensa omilleni, enkä tiedä yhtään minkä vuoksi. Kohta hän irrottautui varovaisesti ja hymyili arasti minulle. 

”Anteeks”, hän sanoi

”Ei se mitään”, vastasin kääntyen katsomaan takaisin elokuvaa. 

*Niallin näkökulma*

Tein sen. Onnistuin siinä, minkä halusin tehdä. Kohtalo on puolellani. Pääsimme samaan huoneeseen Angelan kanssa, ja olemme hetken katsoneet tätä elokuvaa, ja yhtäkkiä vain suutelimme. Tosin minähän se Angelaa pyysin katsomaan itseeni ja onnituin siinä paremmin, kuin odotin. Toivon todella, että hän tajuaisi, miten paljon hänestä tykkään.  Ja siitä olen varma, että tämän kiertueen aikana hän sen tajuaa, jos ei omasta tahdostaan, niin sitten minun toimestani. En aio päästää häntä menemään kiertueen jälkeen.

”Niall, nukutsä?” Angela kysyi laittaen kätensä otsalleni. 

”En…kai”, vastasin. Kuumetta on tällä hetkellä 39.3 ja se vain nousee ja nousee. 

”Pitäskö meijän käydä lääkärissä, jos ne osais selittää sun kuumeen nousemisen?” tyttö kysyi uudelleen nousten ylös sängystä. Miten hän on jo jaksanut pukeakin? Hän näyttää taas kerran täydelliseltä valkoisissa farkuissaan ja musta-pinkkiraidallisessa paidassaan, josta puuttuu puolet hihoista. En tiedä miksi niitä kutsutaan, mutta ainakin hyvältä näyttää. ”Niall, vastaa mulle”.

”En mä tiiä”, vastasin tuijottaen seinää. Tyttö käveli luokseni ja jatkoi matkaansa kylpyhuoneeseen. Trooppinen tuoksu. Hän on laittanut Harryn ostamaa hajuvettä. 

”Angela Edwards. Juu, mä soitin ja kysyin, että pitäskö mun tuoda toi mies tuolta lääkäriin, kun sillä on eilis aamusta lähtien ollu kuumetta ja eilen iltapäivällä se on oksentanu ainakin kerran?..Okei..Niall Horan..Eilen oli 38 ja jotain ja nyt on 39.3..Okei, selvä, kiitos, hei hei”, kuulin ovelta. Hän siis soitti lääkäriin. Nousin istumaan sängylle.

”Niall, meijän pitää lähtee. Käydään sanomas muille ja sit mennän”, hän sanoi tullen eteeni seisomaan. Nousin itsekin seisomaan hymyillen tytölle, joka hymyili minulle takaisin. Sen jälkeen otin ensimmäiset vaatteet hyllystä, farkut ja valkoisen paidan. Saa kelvata. Vaihdoin ne päälleni samalla, kun Angela pesi hampaitaan. Vedin valkoiset suprat jalkaani ja otin lompakon ja puhelimen taskuuni. Kävelin samaan tilaan Angelan kanssa ja otin valkoisen hammasharjani käteeni ja tein saman operaation, kun tyttö vieressäni. Kun olin valmis, tyttö suikkasi suukon poskelleni hymyillen ja sen jälkeen otti minua kädestä ja lähti hitaasti kuljettamaan kohti huoneen ovea.

”Iskä, avaa se ovi!” neiti Edwards huusi Thomasin ja Martinan oven takaa. Minuutti myöhemmin ovi aukesi.

”Huomenta, kello on vasta 10. Miten ootte jo hereillä?” Tom kysyi ihmetellen.

”Niallilla on yli 39 astetta kuumetta, niin se käskettiin viemään sairaalaan. Tulin vaa ilmottaan teille, et jos tuutte mukaan”, tyttö selitti isälleen, joka nyökkäili päätään.

”No me tullaan sit ku ollaan syöty ja herätetty muut, okei?” Tom kysyi.

”Joo, me käydään ilmottamas vielä Harrylle ja Zaynille”, Angela sanoi lähtien kävelemään kohti Zaynin ja Harryn huonetta. Istuin hissien vieressä olevalle penkille. On niin heikko olo. Enkä tiedä miksi. Kohta Edwards palasi mukanaan Malik ja Styles. 

”Me tullaan mukaan, koska jos herra päättää vaikka pyörtyä, niin Angela ei saa sua pidettyä pystyssä. Ja me halutaan tietää, mikä sua vaivaa”, Harry sanoi samalla, kun Zayn tuli luokseni ja auttoi minut seisomaan. 

I'll Be With You | N.HWhere stories live. Discover now