*Angelan näkökulma*
Istumme Georginan, Mirandan, Brandonin ja Nickin kanssa odottamassa, että bussi tulee, jotta pääsimme koululle takaisin. Tänään, perjantaina, 17.6 on vuoden suurimmat bileet koululla ja juhlien aiheena on kesäkuussa koulunsa lopettavien oppilaiden juhlistus. Ja me kuulumme näihin lopettaviin oppilaisiin.
Kello on nyt hieman yli 7. On ollut aivan mahtavaa, kun on saanut viettää aikaa parhaiden ystävien kanssa. Asun tällä hetkellä mamman luona ja hän kertoi, että hänellä on minulle huomenna elämää muuttava yllätys. Bileiden ja yllätyksen vuoksi minulla on niin hyvä fiilis. Kaivoin puhelimeni taskustani.
@AngelaEdwards; Party time with @Georgina_Grey @MirandaRobinson @Nick_Nick & @Brandonman
Laitoin twitteriin ja tuota pikaa tuli muutama tuhat vastausta ja muuta. Suurimmassa osassa käskettiin pitää hauskaa ja muuta sellaista. Kaikkien joukossa oli myös yksi, joka pysäytti ajatusmaailmani.
@Vanessa_Anderson_; Have fun and come back! We need you here, call me soon!
Vanessa. Vieläkö he muistavat minut? Tosin eihän tässä ole kulunut, kuin vasta vähän yli kaksi kuukautta. Hyvänen aika. Pitää soittaa Vanessalle, kun vain ehdin. Vastasin hänelle ja olin juuri sammuttamassa puhelimen, kun sain viestin, jossa käskettiin katsoa Niallin twittersivu. Avasin sen ja kyyneleet ilmestyivät silmiini. Kaksi viimeisintä twiittiä.
@NiallOfficial; Still feeling empty…
@NiallOfficial; I need you
”Angela, ootsä kunnossa?” Miranda kysyi. Nyökytin päätäni, koska nämä eivät tiedä, mitää siitä, että erosimme niallin kanssa. Tai emme varsinaisesti eronneet, mutta tarvitsin aikaa. He eivät ylipäätään tiedä, että isäni on One Directionin manageri tai että oli heidän maailman kiertueellaan.
”Oon oon, luin vaan yhen viestin, joka kosketti”, sanoin naurahtaen. On pakko päästä puhumaan Niallille. Olen tämän kaksi kuukautta miettinyt asioita ja ainoa asia, joka mielessäni pyörii on Niall. Rakastan häntä ja jokainen sekunti ilman häntä tuntuu, kuin joku hajottaisi minua sisältä päin. Tiedän, että minä olin se, joka päätti lähteä, mutta en vain ole pystynyt lähtemään takaisin, koska sen jälkeen kaikki epäilisi jotain. Pitäisi keksiä joku keino, millä pääsisin takaisin.
”Angela, sun pitäs herätä”, mamma sanoi. Ilmeisesti. Kai se on mamma, koska ääni kuulostaa niin tutulta. Avasin silmän ja olin oikeassa. Nousin ylös ja lähdin mammani perässä alakertaan. Päästyäni portaat alas keittiöstä käveli Liam.
”Liam!” huusin juosten halaamaan poikaa. Mitä hän täällä tekee? En tiennyt, että he tuntevat mammankin kanssa. ”Mitä sä täällä teet?” kysyin, kun kävelimme keittiöön syömään.
”Kahden syyn takia”, hän sanoi.
”Tämä liittyy siihen yllätykseen”, mamma sanoi. Hän ojensi minulle papereita. Selaisin niitä hieman ja ne olivat syntymätodistuksia. Minun, mamman, äidin, papan ja Liamin. Miksi Liamin syntymätodistus on täällä? Hetkinen.
”Siis mitä?!” huusin hypäten seisomaan.
”Angela, Liam on sun veli. Liam annettiin pois, koska Katherine eikä Liamin oikea isä pystynyt huolehtimaan hänestä. Vain muutamia viikkoja tämän jälkeen äitisi tapasi Thomasin ja vuosi myöhemmin se alkio odottaan sinua”, mamma kertoi koko jutun. Ei voi olla todellista. Olen siis ollut kiertueella oman veljeni kanssa. Veljeni on yksi maailman suosituimmista laulajista. Ei voi olla todellista. Tämä todella oli maailmaa muuttava yllätys. Halasin Liamia uudelleen. Minulla on veli.
”Mikä se sun toinen syy oli olla tääl?” kysyin, kun istuin uudelleen pöydän ääreen.
”Mä tulin hakeen sut mukaani takas kiertueelle. Niall on ihan palasina, sun isä ettii sua koko ajan, kun se unohtaa , et sä oot tääl, Vanessa kaipaa seuraa, kun Harry ei sen kans suostu shoppaileen tai puhuun tyttöjen jutuista ja myös muut pojat kaipaa sua. Ne ei tiiä, et mä tulin tänne. Yllätetään ne, koska ne tarvii oikeesti piristystä. Viimesimmät keikatkin on menny vähän päin puskia, kun Niall on ihan hukassa”, Liam alkoi kertoa ja sydämeeni sattui, kun kuulin Niallista. Nyt olisi se tilaisuus, jota olen odottanut, jotta pääsisin takaisin muiden luo.
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...