Part 12

3.1K 129 8
                                    

(A/U)

Nyt alkaa sitten erittäin kauheeta luettavaa, eli siis viime luvun loppu johti asiaan ja toiseen. Koittakaa kestää ja älkää valittako, ettette jaksa kun samaa vaa toistuu. Näin tää tarina vaan etenee.

---

*Zaynin näkökulma*

”No se jäi bussiin. Mä meen hakeen sen”, sanoin Louisille, joka etsi puhelintaan pitkin huonetta. Lähdin pienestä pukuhuoneesta juosten kohti ulko-ovia ja sitä isoa mustaa keikkabussia. Kopautin muutaman kerran ovea ja turvamies sisällä avasi sen. Astuin sisään vaalean, mustan ja sinisen sävyillä sisutettuun bussiin.  Hain vanhimman puhelimen yläkerran sohvalta ja kompuroin portaat alas. Keikan alkuun olisi enää vajaa tunti, joten alkaa olla kiire. Astuin ulos bussista ja huomasin tyttöjen pysähtyvän ulko-ovien eteen, mutta he eivät huomanneet läsnä oloani. 

”Mä sanon tän kerran ja kuuntelekkin tarkasti. Niall on mun. Sä jätät sen nyt, häviät täältä, etkä tuu enää takas. Ja jos sä et tottele, mä varmistan, et sä katoot poikien ja varsinkin Niallin elämästä”, Vanessa sanoi Angelalle. Mitä ihmettä?

”Entäs Harry?” Angela kysyi lähtien mukaan samaan juttuun, kun Vanessa. 

”No se nyt oli vaan keino päästä Niallin luo. Harry ei tajuu yhtään mitään”, Vanessa sanoi naurahtaen, kuin mikäkin noita. Yhtäkkiä Vanessa löi Angelaa, ensin kasvoihin ja sen jälkeen oikealle puolelle vatsaa. Mitä ihmettä? Angela lyhistyi kivusta maahan Vanessan lähtiessä tyytyväisen näköisenä kävelemään kohti hallin ulko-ovia. En olisi ikinä uskonut tuosta tytöstä. Juoksin nopeasti tytön luo, joka itki kivusta.

”Angela ootsä kunnossa?” kysyin kauhuissani tytöltä, kun huomasin hänen naamansa vuotavan verta. Tyttö ei sanonut mitään, itki vain. Autoin hänet ylös maasta ja sisälle. Tiesin, että Vanessa on samassa huoneessa muiden kanssa, joten vein Angelan yhteen pienemmistä huoneista. 

”Missä muut on?” tyttö kysyi, kun oli lopettanut itkemisen. Osoitin huonetta seinän takana ja Angela nousi ylös sohvalta. Hän lähti kohti pääpukuhuonetta ja päästessään sisään hän juoksi Niallin luo, joka makasi sohvalla keräten voimia kohta alkavaan keikkaan itkien taas kerran. Niall oli ihmeissään, mistä tämä johtui, mutta minäpäs tiedän. Ihmisestä Niallin vieressä. Vanessa katsoi kyllästyneenä ja mulkoillen Angelaa. 

”Angela rauhotu, mikä hätänä?” Niall kysyi rauhoitellen tyttöystäväänsä. 

”Se kuuli vaan pari ikävää juttuu, ku oltii kahvilla”, Vanessa sanoi nopeasti hymyillen. En ymmärrä, miten kaikki uskoivat tuohon feikkiprinsessaan. Hänellä kestää meikkaaminen ainakin tunnin jokainen aamu. 

”Vanessa käski mun jättää sut, häipyy teijän elämästä eikä tulla takasin, koska sä oot sen ja se on kusettanu Harryä niin pahasti. Se ei välitä oikeesti, kun susta ja itestään”, Angela sanoi itkien Niallille, joka oli aivan kuutamolla. 

”Mitä sä höpiset? En mä mitään tollasta oo sanonu”, Vanessa sanoi hymyillen. Angela katsoi murhaavasti Vanessaa.

”Mitä sun naamalle on tapahtunu?” Niall kysyi järkyttyneenä. Angela osoitti Vanessaa.

”Angela, sä pyörryit sinne kauppaan, muistatko?” Vanessa yritti keksiä syitä.

”Älä viitti senkin noita, mä näin ja kuulin kaiken. Ennen ku alkaa hakkaan muita tai lateleen tollasia ehtoja, joissa lupaa ite kadottaa toisen, niin kannattaa tarkistaa, ettei paikalla oo muita”, sanoin kävellen Vanessan luokse. ”Ja jos ette usko, niin tääl on myös valvontakamerat”. Kaikki kääntyivät katsomaan tätä valehtelevaa blondia, joka katsoi alistuvasti meitä. Paitsi Harry, joka näytti murtuneelta. Hän todella tykkäsi tuosta tytöstä, joka särki hänen sydämensä. 

I'll Be With You | N.HWhere stories live. Discover now