Part 8

3.3K 149 17
                                    

LUKU 8

Koputin Angelan ja Niallin huoneen oveen. Meni hetki, kunnes ovi aukesi. Astuin sisään hämärään huoneeseen. 

”Saanko laittaa vähän valoo tähän pimeyteen?” kysyin sulkien oven.

”Totta kai. Angela vaan sammutti ne kaikki, ku se lähti enkä jaksanu nousta laittaan valoja”, Niall sanoi mennen istumaan sängylle. Otin pöydältä yhden vesipulloista ja vein blondille. Hän otti vesipullon ja joi siitä noin puolet laittaen sen kiinni ja heittäen takaisin minulle. 

”Mä tiedän, että ei oo ehkä paras tapa alottaa keskustelua, mutta mites Angelan kanssa on sujunu?” aloitin keskustelun, jos saisin kierrellen Niallin tunnustamaan, että hän tykkää siskostani.

”Tosi hyvin. Mä olin super ilonen, et mun hajuvesi voitti, koska kaikki sai tuoksuttaa tämän kaunottaren tuoksua keikalla. Ja olin tosi yllättyny, et se pysty sillon bussissakin kattoon vaan, ku mä siin oksennan ja sen jälkeen autto viel mua. Ja sama sillon tääl huoneessakin. Angela on oikeesti enkeli”, Niallin ilme tuskallisesta muuttui säteileväksi, kun hän alkoi kertoa tätä. Hymyilin hänelle, koska tiesin hänen jatkavan. ”Ja oli mahtava sattuma, että just mä sain vahtii sillon Angelaa, kun sillä oli se aivotärähdys”.

”Ootko unohtanu kertoo mulle jotain?” jatkoin vihjaillen.

”Mä voin kertoo sulle, jos lupaat, että tää jää meijän kahen väliseks”, hän aliotti vaativalla äänen sävyllä. Nyökkäsin myöntymisen merkiksi. ”Mä suutelin Angelaa”. Anteeksi mitä? 

”Oikeestikko? Kannattaisko sun kertoo mulle nyt, missä mennään?” esitin tietämätöntä, jotta saisin totuuden pojalta.

”Mä tykkään siitä, tosi paljon. Oon tykänny siitä asti, kun me sillon vuos sitten tavattiin ihan kunnolla”, Niall sanoi. Hän tunnusti sen. Nyt pitää jutella vielä Angelan kanssa, jos saisin hänetkin tunnustamaan jotain. 

*Angelan näkökulma*

Tulin juuri Martinan ja isän huoneesta ja ajattelin hakea nopeasti lisää juotavaa aulasta. Martina laittoi tällä kertaa selvemmin erottuvat punaiset latvat. Aikaisemmin, kun isäni oli mukana, hän ei antanut laittaa selvästi erottuvia latvoja, mutta nyt kun hän ei ollut paikalla ja Martinalla oli valmis idea, hän leikkasi ensin hieman kerroksittain olevat hiukset ja laittoi latvat uuteen uskoon. Rakastan tätä uutta tyyliä. Hän pyysi myös, että voiko kokeilla yhtä kevyttä meikkiä kasvoihini. Näyttää uskomattomalta. Hän on taitava. Voi kun Martina olisi aina auttamassa tällaisissa tilanteissa. Hetkinen, mitä ääniä huoneestamme kuuluu? Pysähdyin oven taakse.

”Mä tykkään siitä, tosi paljon. Oon tykänny siitä asti, kun me sillon vuos sitten tavattiin ihan kunnolla”, kuulin Niallin sanovan. Ei ole todellista. Hän on rakastunut, mutta eri ihmiseen. Sisälläni tuntui ikävä pistos. Kasvoilleni valui muutama harmiton kyynel. Pudistelin kaiken tämän pois mielestäni ja yritin palauttaa hyvän mieleni takaisin. Avasin huoneemme oven. Sisään astuessani vain yksi valo oli päällä ja se oli sängyn luona.

”Mooi”, sanoin ottaen kengät pois.

”Kayleigh, moi”, Liam sanoi. Ai hänelle Niall puhui. Koko ajan paranee. Laitoin valot päälle ja käännyin takaisin poikien puoleen. Liamin kasvoille kohosi hymy ja Niall jäi tuijottamaan minua leuka melkein lattiassa, vaikka sängyllä hän istuikin. 

”Wau..”, sai Niall suustaan. Liam käveli hänen luokseen, kuiskasi jotain hänelle. Sitten mies käveli luokseni, halasi minua ja suikkasi suukon poskelle.

”Sä näytät tosi kauniilta”, hän sanoi hymyillen ja lähti. Selvä, erittäin outoa. Heitin laukkuni lattialle ja kävelin kylpyhuoneeseen. Niall tuli perässäni sinne.

I'll Be With You | N.HWhere stories live. Discover now