Part 9

3.3K 138 9
                                    

HUOMIO!

Tarina siirtyy muutamia viikkoja eteenpäin. Älkää hämääntykö.

---

Viikot kuluivat ja uusia asioita tapahtuu koko ajan. Kiertuetta on siis takana jo seitsemän viikkoa. Ensimmäinen viikko näytti synkältä fanien vihan, Niallin sairastelun ja minun perheeni osalta. Seuraavalla viikolla kuitenkin irlantilaiset fanit kohtelivat Angelaa, kuin prinsessaa, Niallin keuhkotulehdus on parantumiseen päin ja sain hyviä uutisia kotoa. Tähän mennessä Niall ja Angela ovat jatkaneet salaisia puuhiaan, eli he eivät ole yhdessä tai mitään, mutta säätävät silti kummallisesti koko ajan. Pieni tunne minulla on, että he ovat toisilleen kertoneet, mutta ei muille. Tyttö ei myöskään vielä tiedä, että hänen veljensä on maailman suosituimman poikabändin jäsen. Mukanamme on myös alkanut liikkua tyttö nimeltään Vanessa. Harryn uusin tyttöystäväehdokas. He ovat tunteneet kuulemma jo muutaman kuukauden, mutta me saimme tietää tästä vasta nyt.

”Niall, lopeta”, Angela nauroi itsensä kipeäksi Niallin kutittaessa häntä, kun he saapuivat huoneeseen. Näettekös, minä sanoin, että he säätävät koko ajan jotain ihmeellistä. Ei oikeasti mene enää kauaa, kun he ilmoittavat seurustelevansa. Tiedän sen.

”En mä mitään tehny”, Niall sanoi kuulostaen viattomalta ja nappasi Angelan reppuselkäänsä ja juoksi ulos huoneesta. Olemme keikka paikalla ja täällä käytävät ovat todella suuria. Pitkät käytävät ja niiden varrella paljon pieniä huoneita. Osa huoneista on pukuhuoneita, osa tavaransäilytyspaikkoja, osa tekniikkatavaraa ja muut sitten jotain muuta. Keikan alkuun on vielä 3 tuntia, mutta meidät on jo raahattu tänne. 

*Angelan näkökulma*

”Niall, oikeesti, nyt viet mut takas!” huusin pojalle hänen juostessa pitkin käytäviä. Harmaita ja suuria käytäviä. Hän juoksi jonkin ihmeellisen nurkan taakse ja laski minut alas. Mutta ei siinä kaikki. Sen jälkeen hän painoi minut seinää vasten ja siirsi huulensa omilleni.

”Pitäsköhän meijän kertoo jossaan kohtaa muille pojille? Me ollaan salattu tää jo kolme viikkoo”, sanoin pojalle edessäni, poikaystävälleni. Olemme Niallin kanssa seurusteltu salaa nyt kolme viikkoa. Pitäisi kertoa muille pojille, jotta he olisivat edes hieman kärryillä. Ja kyllähän Harrykin seurustelee, joten miksi ei myös Niall. 

”Joo. Viimestään illalla”. Lähdimme kävelemään käsi kädessä kohti pukuhuonetta, jossa muut olivat. Ennen huoneeseen sisään astumista, kätemme irtosivat ja olimme, kuin emme tuntisikaan. Minua ei niinkään pelota kertoa pojille, vaan faneille. Olen lukenut paljon juttuja, joissa olisimme Niallin kanssa maailman suloisin pari, mutta myös niitä, joissa sanotaan, että olisi maailmanloppu, jos alkaisimme seurustella. No en ole vielä näiden kolmen viikon aikana maailmanloppua nähnyt. Mutta yksi erittäin outo asia on pistänyt silmääni. Liam ja hänen käytös. Mikä häntä vaivaa? Minun on pakko ottaa selvää siitä myöhemmin. Nyt en ehdi, koska paikalle saapui juuri Vanessa.

”Angela!” hän hihkaisi, kun oli hoitanut tervehdykset ensin Hazzan kanssa, joka on juuri maskeerattavana. Olemme tulleet todella läheisiksi Vanessan kanssa viimeisen kuukauden aikana. Hän on ainoa tyttö minun lisäkseni täällä, ja vielä sattumoisin saman ikäinen, kuin minä. Hän täytti helmikuussa 18. Kiitos Vanessan, olen saanut asua Niallin kanssa useaan otteeseen samassa hotellihuoneessa, koska Niall ja Harry on tungettu melkein jokaisessa hotellissa samaan huoneeseen ja myös minut ja Vanessa, joten vaihtaminen on sopinut kaikille. Tavallaan Harry ja Vanessa molemmat tietävät, että me seurustelemme Niallin kanssa. Ja Liamille kertominen pelottaa sen vuoksi, koska hän saattaa suuttua siitä, että joku muu tietää ennen häntä. Tosin ei Liam ole sellainen ihminen. Hänellä on suuri sydän, kuten minulla. Muille pojille, eli Zaynille ja Louisille kertominen on helppoa, kunhan Liam on hoideltu. Sidon hänet tuoliin ja teippi naamalle, niin johan onnistuu. No ehkä ei. Mutta hetkinen, isä. Hän tulee sekoamaan, kun kuulee tästä. 

I'll Be With You | N.HWhere stories live. Discover now