*Louisin näkökulma*
”Niin missä ne on?” varmistin napaten vielä käteeni auton avaimet. Tulimme juuri äskettäin, vaikkakin kello on jo kaksi, niin pienimuotoisesta tiedotustilaisuudesta, jossa minä, Zayn, Tom ja Amanda olimme. Ja takaisin saavuttuamme saimme tietää, että Angela on raahattu sairaalaan. Mitä täällä on oikein tapahtunut? No minähän päätin ottaa selvää ja kiskoin Harryn tuolta mukaani ja nyt olemme lähdössä sairaalalle katsomaan. Tiedän ainoastaan sen verran, että ensiavusta hänet oli siirretty leikkaussaliin, jossa hänet oikean puolen kylkiluut on laitettu takaisin paikoilleen, kun ne Vanessan iskusta olivat murtuneet ja liikkuneet. Muuta en tiedä ja tämänkin kuulin Niallilta. Tai no oikeastaan Liamilta, kun Niall heitti puhelimen menemään, kun sai luvan koskea Angelaan tytön herättyä. Miten Vanessa saattoi satuttaa Angelaa niin pahasti? En vaan voi uskoa ja Harry vieressäni. Ei puhu sanaakaan.
”Harry, jos viittisit puhuu mulle”, sanoin miehelle vieressäni. Hän nosti hieman päätään.
”Mistä muka? Mä tiiän, että te kaikki vihaatte mua, koska mä luotin Vanessaan ja se sai mut rakastuun itteensä”, hän sanoi laskien päänsä takaisin kohti lattiaa. Muutama ihminen tässä käytävän varrella katsoi kummaksuen meitä. Meidän pitää odottaa tässä, että hoitajat antavat luvan mennä Angelan luokse.
”Hei, ei me sulle olla vihasia vaan Vanessalle. Ethän sä voinu tietää, millanen suunnitelma sillä oli. Jos tää on siitä kiinni, niin piristy mies, me ollaan sun tukena”, sanoin Harrylle hymyillen tökäten hänen olkapäätään varovasti. Hän hymyili hieman takaisin. Totta kai ymmärrän, että hän on surullinen ja palasina, mutta jos hän jatkaa tuollaista, hän alkaa loppujen lopuksi syyttää itseään koko asiasta.
*Angelan näkökulma*
Voi tätä tuskaa. Tätä kivun ja koettelemuksen määrää. En kestä, sattuu niin tajuttomasti. Minulle kerrottiin, että Vanessa oli lyönyt oikean puolen kylkiluut rikki ja ne oli jouduttu korjaamaan leikkauksella. Nyt tässä sitten komeilee koko vatsan kokoinen tuki. Tai no minulle myös kerrottiin, että jos pystyn nousemaan istumaan itse tänään, pääsen kotiin, mutta saan silti vähän tiukemman, mutta pienemmän tuen, kuin nyt ja vähän myöhemmin hieman löysemmän tuen. Niall on yrittänyt piristää kertomalla, että minua odottaa yllätys, jos vain nousen ylös. Kello on nyt luultavasti jotain seitsemän tai kahdeksan. Niall ei ole nukkunut silmäystäkään ja sen näkee. Haluaisin isän tänne nyt heti, mutta hän kuulemma on kokouksessa koko aamun ja tulee vasta yhden aikoihin, jos en ole päässyt vielä pois täältä.
”Angela Edwards?” kysyi joku mies ovelta päällään valkoinen takki. Lääkäri. Nyökkäsin nopeasti. ”Daniel Carson, lääkärisi. Tulin kertomaan teille hieman tilannetta tarkemmin. Olettaen, että hän on poikaystäväsi”, hän jatkoi kävellen kättelemään minua ja osoitti Niallia, joka nukkui istuvilleen jalkojeni vieressä. Lääkäri haki kaapista toisen tyynyn, otti sängyn päästä pienen jatkeen ja sanoi Niallille jotain, mutta en jaksanut kuunnella mitä.
”No niin, tulin siis tarkentamaan sinulle hieman tapahtumia. Sinulla on siis oikean puolen kylkiluut vahingoittunut, jotka on nyt korjattu. Se kylläkin vaati pitkän leikkauksen, koska luun palat olivat liikkuneet. Kaikki on nyt muuten hyvin, koska olet hereillä ja pystyt istumaan, paitsi tulevaisuus. Tämä saattaa aiheuttaa ongelmia, kun olet siinä iässä, että on aika hankkia lapsia. Kylkiluihisi on nimittäin laitettu pieni osa, joka saattaa hävitä itsestään ja olla aiheuttamatta ongelmia tai pysyä siellä ja aiheuttaa ongelmia, joka tarkoittaa, että se täytyy poistaa”, lääkäri kertoi.
”Eli en voi siis koskaan saada lapsia?” kysyin hieman epäilevänä, koska jos en, niin se olisi todellinen katastrofi. En minä tietenkään vielä mitään lapsia halua, mutta sitten joskus myöhemmin.
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...