I know, tää on lyhyt, mut älkää tappako mua!
---
*Angelan näkökulma*
Kannoimme yhdessä Ginan kanssa hänen tavarat sisälle, kun pojat veivät hänen kulkupeliä talliin. Olen järkyttynyt. Georginan äiti on aina vaikuttanut todella mukavalta naiselta, mutta taitaa todellisuudessa olla jotain aivan muuta. Kävelimme yhdessä yläkertaan, siniseen vierashuoneeseen, jossa laskin tytön tavarat sängylle ja istuin siihen.
"Mikset oo kertonu, että Paula hakkaa sua, oisin hakenu sut sieltä jo kauan sitten", sanoin halaten ystävääni. Georgina on ollut paras ystäväni ensimmäisestä luokasta asti. Hän oli se, joka tuli ensimmäisenä koulupäivänä puolustamaan minua, hammasrautaista lettipäätä, jolle naurettiin. Kuulostaa varmaan siltä, kun olisi sadusta kotoisin, mutta minulla oli vaaleat hiukset ja ihan pelkästään suussa olevat raudat. Hänn oli ensimmäinen ihminen joka kuuli äitini kuolemasta, ja oli tukenani kaikessa. Olin menettää hänet kerran, mutta onneksi jokin ajoi meidät samalle leirille ohjaajiksi. Nyt, tänään, hän täällä, niin sanotusti koetestaamassa sattumalta minun ja Niallin aivan uutta taloa. Olen onnellinen.
"Angela! Missä teillä on niitä pyyhkeitä?" Kuului huuto yläkerrasta.
"Ne on sielä pyykkihuoneen kaapissa", huusin takaisin yläkertaan. Olin juuri lopettelemassa iltapalan tekoa, kun huomasin viereeni ilmestyneen henkilön.
"Miltäs nyt tuntuu, oma koti ja sillee?". Niall.
"Onhan tää aika mukava ja kotosa paikka", vastasin hymyillen. Niall käänsi minut ympäri ja katsoi minua silmiin. Perhoset tai oikeastaan kokonainen eläintarha taisi sillä sekunnilla muuttaa vatsaani. Tuossa katseessa on edelleen vain jotain, joka vie sydämeni. Rakastun tuohon mieheen edessäni joka päivä vain enemmän ja enemmän. Olen onnellisin ihminen maailmassa.
*Liamin näkökulma*
"Hei Gina ja Liam, tulkaa iltapalaa syömää!" kuulin Angelan huutavan alakerrasta. Nousin ylös sängyltä ja kävelin ulos huoneesta ja ennen kuin ehdin pysähtyä, törmäsin vaaleaan tyttöön.
"Oho, sori ihan kauheesti. En yhtään nähny ja..", Georgina aloitti todella hätääntyneenä.
"Hei, ei mitää, vahinkohan se vaan oli. Kaiken lisäks ei sitä kauheen usein törmäile noin kauniin näköisiin tyttöihin", sanoin rauhoitellen tyttöä ja vinkaten silmää ennen matkan jatkamista. Pääsin keittiöön, jossa oli katettu paikat neljälle ja pöytä täynnä kaikkea, mitä vaan voi toivoa. Oli kahvia, teetä, leipää, jogurttia ja kaikkea muuta. Nappasin mukiin teetä ja istuin Angelaa vastapäätä. Niall istui Angelan viereen, jolloin viimeisenä saapunut Gina istui viereeni. Hänen näkökulmastaan se voisi olla joutumista mutta itse olen otettu, että saan istua kauniin naisen viereen. Hänhän voisi olla erittäin mukava ja muuta, mutta ongelma on se, että hän on alle 18 vuotta. Tai no itse asiassa olihan Angelakin alle 18, kun he Niallin kanssa alkoivat seurustella. Täytyykin joskus vaikka jutella hänen kanssaa, jos hän siis edes haluaa hengata tällaisen poikajoukon seurassa.
"Liam hei, tuus käymää täälä", kuulin blondin miehen pyytävän. Kävelin Niallin luo olohuoneeseen. Istuin miestä vastapäätä sohvalle ja katsoin kysyvästi.
"Mitä?".
"Halusin vaa jutella sun kans", hän sanoi dramaattisesti. Naurahdin hieman ja pörrötin Niallin hiuksia.
"No kerro", sanoin.
"Halusin tietää, et mitä mieltä oot siitä, et muutin sun siskon kans taloo?" Niall kysyi.
"No oottehan te aikuisia, saatte tehä mitä haluutte", vastasin hymyillen.
"Mites muuten toi Gina?" Niall kysyi vinkaten silmää. Heitin häntä tyynyllä naamaan ja repesimme nauruun molemmat.
*Niallin näkökulma*
"Huomenta", kuulin takaani. Käännyin ympäri ja näin unisen kaksikon. Angela ja Gina.
"Ottakaa siitä syömistä", sanoin hymyillen.
"Kiitos Niall", Angela sanoi ja suikkasin suukon poskelleni. Lähdin itse vaihtamaan vaatteitani. Minulla on nimittäin suunnitelma tälle päivälle.
"Nyt mennään hei", sanoin huutaen ovelta muille. Olen viemässä Angelaa, Ginaa ja Liamia luistelemaan, tosin jäähalliin, koska on vasta syyskuu, mutta kuitenkin. Yksi ulkona, seuraava ja viimeinen. Lukitsin oven ja kävelin autolle, jossa muut jo istuvat. Auton käynnistäessä radio meni päälle ja sieltä soikin sopivasti What Makes You Beautiful. Kaikki kyydissä olijat kailottivat kunnolla sanoja menemään. Matka kuluikin nopeasti ja saavuimme hallille.
"Niin mitä me tehään?" Angela kysyi tullen viereeni. Nappasin häntä kädestä ja vastaamatta lähdin viemään sisälle. Saavuin luukulle, jonka takana istui nuori mies.
"Hei, me tarvittais neljät luistimet", sanoin hymyillen.
"Tulkaa perässä", hän viittoi meidät mukaansa. Aukesi huone, jossa oli paljon erilaisia luistimia ja muita. Nappasin itselleni oikean kokoiset ja puin jalkaan. Muute tekivät samoin, tosin hieman ensin epäröiden. Tähän suunnitelmaan kuuluu Ginan ja Liamin yhteenlaitto. Nappasin taan Angelan mukaani ja vein jäälle.
"Niall, mä en osaa luistella!" tyttö huusi ja tarrautui kaiteeseen.
"No mä opetan sua luisteleen", sanoin ja nosti Angelan irti kaiteesta. Otin hänen vyötäröltä kiinni ja työnsin hieman eteenpäin. Koko metrin matkan Angela kiljui, niin, että varmasti Kiinaan asti kuultiin, että Angela pääsi jäälle. Pikku hiljaa tyttö alkoi liikkua sujuvammin jäällä. Hetkinen, mitä hän tekee?
"Angela mitä sä teet? Sä valehtelit mulle, ettet osaa luistella", huusin tytölle, joka parhaillaan luisteli minua karkuun samalla pyörähdellen pitkin jäätä.
"Hups, unohinko kertoo, että oon harrastanu taitoluistelua 2-vuotiaasta 15-vuotiaaks asti, oho", Angela sanoi nauraen ja luisteli edelleen karkuun. Kuulin, kuinka Gina nauroi sivussa kippurassa ja Angela hyppi jotain ihme muodostelmia joka suuntaan. Käännyin hetkeksi ympäri ja kohta kuuluikin kolaus ja kuulin kiljahduksen, joka raastoi sydäntäni.
-----
Apua, sain varmaan sydärin! Mitä tapahtu?!
Sellasta tällä kertaa. Yritän kirjotella nyt lisää, mutta koska innostuin kirjotteleen toistakin tarinaa, niin näin nyt.
Käykääs muuten tsekkaamassa se kanssa!!! Nyt jokainen menee, tai tuun kummitteleen teijän kotiin!
Löydätte sen mun sivulta tai sitten, kommenteissa ekana se löytyy! Kiitooooos
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...