*Niallin näkökulma*
Angela. Käännyin salaman nopeasti ympäri ja huomasin maassa makaavan enkelini.
"Apua, Angela kulta, ootko kunnossa?" huusin samalla lysähtäen tytön viereen maahan.
"Joo ei mitää hätää, mä vaan säikähdin, ku lähti jalka alta", Angela vastasi. Luojan kiitos. Tuo tyttö se osaa säheltää. Autoin prinsessani ylös ja hän sen kuin lähti heti uuteen nousuun. Ei näyttänyt mikään maata mullistava isku olla. Naurahdin hieman ja lähdin luistelemaan hänen perään.-
*Liamin näkökulma*
Avasin juuri kotioveni. Tulimme luistelemasta Angelan, Niallin ja Georginan kanssa. Veimme Ginan matkalla kotiin ja hain autoni nuorelta parilta. Nappasin postit lattialta ja kävelin keittiöön heittäen avaimet pöydälle ja selaten postit läpi. Lasku, lasku, mainos, lasku ja kutsu. Avasin kutsun, joka oli serkultani. Hän on menossa naimisiin muutaman kuukauden päästä. Täytyykin pistää muistiin. Tutkin tuota kutsua hieman tarkemmin ja huomasin, että siinä luki myös, että seuralaisen saa tuoda. Mistäköhän sellaisen ottaisi mukaan? Pitäisikö viedä joku tuttu vaiko Angela, joka siskoni joka tapauksessa on. No katson sitä sitten vähän lähempänä ajankohtaa. Laitoin laskut niille tarkoitettuun laatikkoon keittiön hyllyssä ja vein mainokset roskiin. Tämän jälkeen kävelin yläkertaan ja makuuhuoneeseen. Taloni on pieni ja vaatimaton. Alakerrassa on keittiö, eteinen ja olohuone ja yläkerrassa on makuuhuone, pieni vierashuoneeksi tarkoitettu työhuone ja kylpyhuone, jossa on peseytymistila, pyykkäystila ja muut. Olen huomannut, että mitä pienempi talo, sitä vähemmän huomiota. Harryllä on kaksi kertaa tämän kokoinen talo ja hänen taloaan vainotaan jatkuvasti, täällä taas ei käy juuri koskaan ketään. Nappasin vaatekassini lattialta ja vein vaatteet kylpyhuoneeseen. Heitin vaaleat vaatteet pyykkikoneeseen ja tummat omaan koriinsa. Napsautin koneen päälle ja heitin sieltä märät vaatteet kuivausrumpuun ja laitoin päälle. Tyhjensin vielä hygieniatavarat kuten hammasharjan ja parranajokoneen allastason vetolaatikoihin. Vaikka helposti voisi luulla, että maailman kuulun poikabändin jäsen ei osaisi siivota, pestä ikkunoita tai pyykkiä tai kokata, olette väärässä. Osaan tehdä tuon kaiken. Kävelin ulos kylpyhuoneesta sammuttaen valot ja avasin siivouskaapin, joka on siis pieni kaappi käytävän varrella. Musta-valkoinen imuri odotti minua edessäni. Otin imurin mukaani ja laitoin johdon seinään. Imuroituani koko talon, kello oli vasta 6 illalla. Päätin, että en tänään jaksa alkaa laittaa ihmeellistä ruokaa, joten kaivooin pakastimesta pizzaa ja laitoin uuniin. Istuin keittiön pöytään ja laitoin radion päälle. Huomasin viestin Angelalta.
'Ajattelin, että saatat tarvita yhtä numeroa ;)'
Ja tuon perässä oli numero sekä nimi Georgina. Angela kulkee aina askeleen edellä. Otin heti numeron talteen ja laitoin viestinkin tytölle. Ei mennyt kauaakaan, kun sain vastauksen.
'Hei Liam! Juu oli tosi mukava tavata ja ois myös mukava tavata uudestaan. :)'
Hymyilin itsekseni, koska sain täydellisen idean tutustua häneen, tällä kertaa ilman muita.
'No otetaan tilaisuudesta kiinni. Just tein ruokaa, nii tuu ihmeessä käymään, asun yllättävän lähellä sua, noin puoli kilmetria. Laitan osotteen toisessa viestissä!'
Lähetin vielä osoitteeni ja sain nopeasti myöntävän vastauksen. Laskin puhelimen pöydälle ja nousin ottamaan pizzan uunista. Nappasin kaapista kaksi lautasta ja kaksi lasia. Otin vielä kaksi paperia ja pullon limsaa kaapista. Ja pientä talvista tunnelmaa tuovat kaksi isoa kynttilää, jotka äitini joskus toi ja ne ovat tässä olleet siitä asti. Sytytin kynttilät ja leikkasin pizzaa isommalle lautaselle laittaen katettuun pöytään. Juuri, kun olin valmis, ovikello soi ja kävelin eteiseen. Avasin oven, jonka takaa tuli esiin tuo vaalea tyttö, jolla oli tällä kertaa hiukset kiinni ja silmälasit päässä. Hymyilin hänelle.
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...