LUKU 6
*Niallin näkökulma*
Vanilja. Se tuoksu. Uskomatonta. Miten joku tuoksu voi sopia niin täydellisesti jolle kulle. Kellon on 7 aamulla, enkä millään jaksaisi nousta suihkuun. Ja käteni tuoksuvat edelleen siltä hajuvedeltä, joka tarkoittaa, että käteni tuoksuvat Angelalta. Suoraan sanottuna olen ollut ihastunut tuohon tyttöön jo kohta vuoden. Muistan vieläkin, kun ensimmäisen kerran Angela tapasi meidät, niin että hän itse pystyi juttelemaan meille, oli silloin, kun kävimme heillä kylässä, kun alun perin meillä oli joku tapaaminen Tomin kanssa. Siitä päivästä lähtien olen ollut ihastunut tuohon tyttöön. En sitä tietenkään kenellekään ole kertonut, en itse aluksi tiedostanut koko asiaa enkä myöskään aio kertoa kenellekään. Ainut ikävä puoli tässä on se, että tietoisesti myös Zayn, Harry ja Louis ovat kiinnostuneet tästä tytöstä. Liam ei niinkään. Liam on Angelalle enemmänkin veli. Myös uutena esteenä tulee se, että Angela on vasta 17 ja kaikki muut täysi-ikäisiä. Hän on jopa Harryä vuoden nuorempi. Angelan syntymäpäivä on 9.9, jolloin hän täyttää 18 ja vain 4 päivää myöhemmin, minä täytän 20. Niall James Horan, nyt jotain rajaa ajatuksiisi ja suihkuun siitä.
”Niall, avaa ovi, mä en pysty”, Zayn sanoi samalla laittaen hiuksiaan. Kävelin kohti ovea samalla kantaen matkatavarani eteiseen. Oven avattuani lähdin hakemaan sängyltäni vielä tärkeimpiä tavaroita. Kävelin takaisin eteiseen, jossa Zayn laittoi hiuksiaan. Huomasin, kun Angela käveli huoneeseen, perhoset lehahtivat vatsassani ja nenääni leijaili vaniljan tuoksu. Hän näytti jopa täydelliseltä hiukset suttuisella nutturalla ja kollarit jalassaan. Heräsin ajatuksistani, kun Harry tuli takaani ja tökkäisi kylkeen. Tämä kostetaan.
”No niin, bussi ja tavarat odottavat ulkona. Onko kaikki valmiita? Meillä on nyt kahden tunnin ajomatka ja illalla keikka”, Tom kertoi tullessaan huoneeseen. Lähdimme kaikki ulos huoneestamme ja suuntasimme hissille.
”Palvelijani, pidä aurinkolasejani”, ilmoitin vieressäni seisovalle Angelalle ja hän pisti aurinkolasini päähänsä.
”Tosta on saatava kuva!” Harry huusi. Hän nappasi muutaman kuvan tytöstä ja Angela otti myös omalla puhelimellaan muutaman kuvan, luultavasti Instagramiin.
”Saanko pitää näitä?” hän kysyi kääntyen minuun päin.
”Nooooo..Totta kai, mulla on bussissa lisää laseja”, vastasin naurahtaen.
”Niall, mennään jo”, Angela sanoi kiskoen minua mukaansa kohti rantaa.
”Joo joo, oota nyt vähän aikaa, se näyttää niin vaaralliselta”, yritin hidastaa tytön vauhtia. Pysäytin hänet ja painoin huuleni hänen omilleen. Aistin, että jotain pahaa tulee tapahtumaan. Tyttö kuitenkin vain jatkoi matkaansa kohti rantaa. Kun saavuimme rannalle, Angela oli jo menossa veteen. Yhtäkkiä hän kaatui laiturilta alas ja ei noussutkaan pintaan, niin kuin yleensä kuuluisi. Kohta pintaan nousi tyttö, joka ei hievahtanutkaan ja hänen päästään vuosi verta. Ei. Ei! Eii!!
”Niall, herää !” tyttö vieressäni huusi korvaani. Angela. Avasin silmäni ja näin Angelan aivan pääni yläpuolella. Luojan kiitos.
”Sä oot elossa”, sanoin ja halasin tyttöä.
”Mitä? Niall, onks sulla kuumetta. Ihan oikeesti”, Angela sanoi kokeillen otsaani. ”Mä haen kuumemittarin ja isän”. Kuumeessa. Ei nyt, vastahan kiertue alkoi.
”En mä kuumeessa oo, mua vaan väsyttää!” huusin Angelalle, joka hyppi portaat alakertaan, jossa ilmeisesti kaikki muut olivat. Kohta Angela tuli perässään Tom ja Liam. Tyttö ojensi kuumemittarin minulle ja istui pääni viereen. Hetken kuluttua mittari piippasi merkiksi siitä, että se olisi valmis.
YOU ARE READING
I'll Be With You | N.H
Fanfiction(Niall Horan, Finnish) Angela Edwards on 19-vuotias tyttö, jolla on elämä edessä, kunnes hänen isänsä pakottaa tytön mukaan maailman kuulun One Directionin maailmankiertueelle. Mitä käy, kun ystävyys yhden kanssa muuttuu syvemmäksi ja toisesta palja...