Part 11

3K 139 11
                                    

*Niallin näkökulma*

”Sulle on varmaan paras kertoa nyt, koska olet Tomin tytär. Olen siis raskaana. Sä saat pikkusiskon tai –veljen”, Martina sanoi Angelalle. Miksi hän ei sano mitään? Eikä liiku.

”Angela”, sanoin, mutta en saanut vastausta. ”Angela”, toistin nyt jo vakavana ja nousin ylös. Angela tippui lattialle. Ei hyvänen aika, hänhän on tajuton. Nostin hädissäni tytön lattialta sängylle muiden noustessa ylös siitä. 

”Mä käyn hakemassa Maryannin”, Martina sanoi. Maryann on kiertuelääkärimme, kun olemme onnistuneet saamaan niin paljon asioita aikaan, joihin tarvitaan lääkäri, joten päättäjät tulivat siihen tulokseen, että meille tungetaan lääkäri mukaan. Istuin tytön viereen.

”Angela, herää. Oo niin kiltti, jooko”, puhuin tajuttomalle tytölle. Ottaako hän asiat noin raskaasti? Miksi minulle ei ole kerrottu mitään? No nyt ainakin tiedän. Kohta Maryann saapui paikalle Martina perässään. Hän pyysi minua siirtymään hieman sivuun. Tyttö kuulemma hengittää normaalisti ja ilmeisesti pyörtyi kuultuaan tämän uutisen. Hän käski minun viedä Angelan omaan huoneeseensa, mutta hänellä ei ole sellaista, joten hän tulee minun kanssani. Laskettuani Angelan sängylle, kävin hakemassa Vanessan ja Harryn paikalle. He ihmettelivät mistä on kyse, mutta en voinut kertoa heille syytä. Satuin ohi mennen katsomaan kelloa. Puoli yksitoista. Päätin ajaa tämän nuoren parin nukkumaan ja laitoin kaiken valmiiksi odotellessani, että tyttöystäväni tulisi tajuihinsa. Pakkasin kaikki loput tavarani ja kaivoin huomiset vaatteet esille. Päätin auttaa Angelaa ja valitsin hänelle ensimmäiset vaatteet, jotka hänen laukustaan esiin tuli. Tavalliset farkut ja musta huppari. Ja pinkit alusvaatteet, näistä tykkään. Tosin en saisi kaivella tytön alusvaatteita, mutta on hän silti tyttöystäväni, joten kai minulla edes jokin oikeus on niitä katsella. 

”Niall”, kuului huoneen toiselta puolelta. Nousin lattialta nostaen Angelan matkalaukun pystyyn ja kävelin sängyn luo. ”Mitä tapahtu?”.

”Sä pyörryit. Mut nyt sä oot mun huoneessa”, sanoin väläyttäen hänelle valkoiset hampaani. 

”Paljo kello on?”.

”Vähä yli 11”, vastasin puhelinta vilkaisten. Tyttö painoi silmänsä uudelleen kiinni. Napsautin valot pois päältä ja kapusin Angelan viereen ja avasin nopeasti twitterin.

@NiallOfficial; Finally!

Huomasin myös Liamin twiitin noin viisi minuuttia sitten.

@Real_Liam_Payne; We got her back! @AngelaEdwards we all missed you so much!

Hymyilin tälle twiitille sulkien puhelimeni ja painaen pääni tyynyyn.

”Niall, sun pitäs herätä, me lähetän puolen tunnin päästä”, joku sanoi suukottaen poskeani. Nostin pääni tyynystä ja totuttelin valoisuuteen. Verhot olivat ensimmäistä kertaa auki tässä huoneessa ja ulkona paistoi aurinko. Katseeni kääntyi toiseen aurinkoon huoneen toisella puolella. Tytöllä oli päällään valitsemani vaatteet, tosin huppari vain kädessä ja musta toppi päällä. Ulkona näytti olevan todella lämmin, joten en edes ihmettele. Kävelin laukkuni luo, jossa vaaleat chinoni ja valkoinen t-paita minua odotteli. Laitoin vielä vihreän capin päähäni. Ovelle koputettiin ja sen takana seisoi kukas muukaan, kuin Thomas Edwards. Hän hoputti meitä hissille. Hississä sain hitaasti siirrettyä käteni Angelan vyötärölle. Hissi saapui alimpaan kerrokseen ja oven avauduttua salamavalot alkoivat välkkyä sokaisten jokaisen meistä. Käteni irtosi Angelan vyötäröltä nopeasti. Hän katsoi minua epävarmana ja hänen katseestaan näki pelon. Tämä on hänelle aivan uusi juttu, kamerat. Lähdimme kävelemään rauhallisesti kohti ulko-ovia ja Angela tuntui juuttuvan kiinni paparazzeihin, joten päätin olla välittämättä, mitä huomisessa lehdessä lukee ja tartuin tytön kädestä kiinni ja vedin viereeni laittaen käteni takaisin hänen vyötärölleen. Kävelimme turvamiesten avustuksella nopeasti bussiin ja jokainen suoraan portaita yläkertaan. Kaaduin sohvalle vetäen Angelan mukanani.

I'll Be With You | N.HWhere stories live. Discover now